عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1398
بازدید : 10
نویسنده : admin

 

چگونه هزینه های سفر به کانادا را مدیریت کنیم؟

 

حتی وقتی که یک برنامه ریزی دقیق برای سفر داشته باشید، باز هم ممکن است که هزینه ها از دستتان خارج شود و مالیات های خارجی و دیگر هزینه های پیشبینی نشده ممکن است که بودجه سفرتان را تهدید کنند و همه چیز آن طور که در تصورتتان هست، پیش نرود. اما ما برای شما پیشنهاداتی داریم که بر اساس آن ها می توانید به معنای واقعی در هزینه های سفرتان به کانادا صرفه جویی کنید و بدون اینکه خللی در کیفیت اقامتتان در کانادا ایجاد کنید، سفر ارزانی به کانادا داشته باشید.

 

 

در فصل توریستی سال به کانادا سفر نکنید

 

فصل تابستان توریستی ترین فصل سفر به کانادا است. البته کانادا در زمان فستیوال ها و تعطیلاتی چون کریسمس هم شلوغ می شود و بالطبع هزینه های اقامت در کانادا زیاد می شود. به هر حال بهتر است که برای تجربه یک سفر ارزان به کانادا، فصل های خلوت تر سال را برای سفر به کانادا انتخاب کنید. برای مثال ماه های زمستانی سال به جز زمان کریسمس، زمان خوبی برای سفر ارزان به کانادا به حساب می آیند، چراکه در این ماه ها هوای کانادا سرد می شود و مسلما توریستان کمتری علاقه به سفر به کانادا پیدا می کنند و هزینه های اقامتی کانادا نظیر هزینه رزرو هتل در کانادا و ... به حداقل می رسد.

 

 

در شهرهای کوچک کانادا اقامت کنید

 

اگر به دنبال سفر ارزان به کانادا هستید، بهتر است که در شهرهای کوچک کانادا اقامت کنید و از شهرهای اصلی و بزرگتر کانادا در قالب تورهای یک روزه دیدن کنید. یکی از مزیت های شهرهای کانادایی این است که همگی آن ها دسترسی راحتی از شهرهای کوچک اطرافشان دارند. به همین خاطر شما می توانید به راحتی در یک هتل ارزان در شهرهای کوچک کانادایی اقامت کنید تا مجبور نشوید که هزینه زیادی برای استفاده از خدمات هتل ها، رستوران ها و ... در شهرهای بزرگ کانادایی بپردازید.

در کانادا به جای شام، یک ناهار مفصل میل کنید!

خوردن شام در رستوران های کانادا هزینه بسیار زیادی در پی دارد و دلیلش هم هزینه های مالیاتی بالا است. اگر شما هم بخواهید در کانادا پی در پی شام هایتان را در رستوران میل کنید، باید سفر ارزان به کانادا را فراموش کنید! یک نکته جالب اینکه خوردن ناهار در رستوران های کانادا برایتان ارزان تر از خوردن شام تمام می شود و شما می توانید از تخفیف های ناهار استفاده کنید و یک دل سیر غذا بخورید تا شب گرسنه تان نشود و مجبور نشوید که تن به پرداخت قیمت گزاف شام در رستوران های کانادا بدهید!

 

در یک هتل ارزان در کانادا اقامت کنید

 

شما هم می دانید که بخش اعظمی از هزینه های هر سفری مربوط به هزینه های رزرو هتل می شود. با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید یک هتل ارزان در کانادا رزرو کنید. از طرفی اگر بتوانید یک خانه را در کانادا اجاره کنید و به جای اقامت در هتل در خانه های شخصی اقامت کنید، در این صورت هزینه های سفرتان به کانادا به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند و از هزینه هایی مثل پارکینگ، انعام دادن، خوردن غذا در رستوران ها و وای فای معاف می شوید.

روزهای آخر هفته را در هتل های مخصوص سفرهای بیزینسی اقامت کنید!

هتل هایی که مهمانان عمده شان کسانی هستند که برای دلایل کاری به کانادا سفر می کنند و آن دسته از هتل هایی که در نزدیکی فرودگاه ها واقع شده اند، در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه که در واقع روزهای کاری در کانادا هستند، شلوغ تر هستند. چنین هتل هایی معمولا در روزهای آخر هفته تخفیف هایی را برای اقامت مهمانان در نظر می گیرند و شما هم می توانید چنین هتل هایی را برای اقامتتان در روزهای آخر هفته رزرو کنید. از طرفی یک سری از فرودگاه های کانادا هتل هم دارند و شما با اقامت در آن ها می توانید دسترسی ارزانی به بعضی از جاذبه های گردشگری داشته باشید و از پارکینگ رایگان هم استفاده کنید. برای مثال در هتل فرودگاه تورنتو می توانید در بین مرکز شهر تورنتو (با فاصله حدودا 20 دقیقه ای) و آبشارهای نیاگارا (در فاصله حدودا یک ساعته در جهت مخالف) اقامت داشته باشید و به هر دو سمت دسترسی راحت و ارزانی داشته باشید و در عین حال از خدمات خوب یک هتل با کیفیت بهره ببرید.

 

 

از کوپن های گردشگری در کانادا استفاده کنید

 

یک سری کوپن های آنلاین برای گشت و گذار در کانادا وجود دارد. سایت هایی مثل Groupon، WagJag و RedFlagDeals آفرهای جذابی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا، خوردن غذا در رستوران های کانادا، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کانادا، اقامت در هتل های کانادا، تورهای گردشگری کانادا، استفاده از مراکز اسپای کانادا و ... ارائه می کنند و شما در صورت امکان برای رزرو این موارد از چنین سایت هایی می توانید به مقدار زیادی در هزینه های سفرتان به کانادا صرفه جویی کنید. اگر هم امکان رزرو آنلاین برایتان وجود ندارد، می توانید کارت های گردشگری را به صورت حضوری از اداره جات گردشگری هر شهری در کانادا تهیه کنید و با استفاده از آن ها از جاذبه های گردشگری کانادا با هزینه های مقرون به صرفه تری بازدید کنید.برای اخذ ویزای کانادا و رزرو تور مسافرتی کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: رزرو تور خارجی, رزرو تور اروپا, ویزا کانادا, اخذ ویزا کانادا, پیکاپ پاسپورت ,
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1398
بازدید : 10
نویسنده : admin

 

کاخ آینالی کاواک 

 

استانبول یکی از تاریخی ترین شهر های ترکیه می باشد و دارای کلی موزه و آثار تاریخی به جامانده از فرهنگ ها و دولت ها می باشد. کاخ آینالی کاواک در ساحل شاخ طلایی استانبول واقع شده است.این کاخ از قرن هجدهم به جامانده است و یکی از دیدنی ترین و محبوب ترین آثار تاریخی و همچنین یکی از مهم ترین و پربازدید ترین جاذبه های دیدنی استانبول است محسوب می شود .

زیبایی این کاخ زبانزد خاص و عام است. این کاخ برای دوره امپراطوری عثمانی می باشد و به طور قطع یک گوهر پنهان می باشد.کاخ آینالی کاواک را کاخ آواز آینه ها نیز می نامند زیرا پس از نبرد عثمانی ها و فلورانس در سال 1725، ایتالیایی ها تعدادی آینه به عنوان هدیه برای سلطان عثمانی فرستادند و این کاخ با این آینه های بزرگ و زیبا آراسته شد.

 

 

این کاخ در قرن نوزدهم و بیستم رها شد ولی بعد از آن چندبار بازسازی شده است و در وضعیت مطلوبی قرار دارد.امروزه به یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین موزه های استانبول تبدیل شده است.دور تا دور این کاخ یک باغ سرسبز قرار دارد که قدم زدن درون این باغ، ممکن است هر کسی را به وجد آورد . با توجه به نوشته های تاریخی، کاخ آینالی کاواک یک اقامتگاه تابستانی برای سلطان های مختلف در سال های دور بوده است و وجود کاخ های تاریخی در استانبول بیانگر اختلاف طبقاتی مردم در قدیم می باشد. 

 

 

 

حقایق شگفت انگیز در مورد کاخ آینالی کاواک 

 

در طبقه زیرین این کاخ یک موزه از موسیقی ترکی وجود دارد که شامل بسیاری از ساز ها و آلات موسیقی تاریخی می باشد.

در سال 1779 در زمان سلطنت عبدالحمید اول، عهدنامه آینالی کاواک بین امپراطوری عثمانی و امپراطوری روسیه در این کاخ به امضا رسید.

سفر به شهر دیدنی استانبول را تورهای استانبول ترکیه مهرپرواز شروع کنید.مهرپرواز با ارائه بلیط هواپیما استانبول و کلیه خدمات گردشگری استانبول در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

 

 

 

کاخ آینالی کاواک کجا واقع است 

 

کاخ آینالی کاواک در ساحل شرقی شاخ طلایی قرار دارد.این موزه در نزدیکی تعدادی از موزه و بنا های تارخی نیز می باشد از جمله موزه موزه رحمی کوچ، مینیاتورک استانبول،مسجد ایوب سلطان و محله های تاریخی بالات و فنر قرار دارد. 

 

زمان بازدید و هزنیه برای ورود به کاخ آینالی کاواک 

 

درهای این کاخ هرروزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها به روی عموم باز می باشد که بازدید کنندگان به جز این دوروز می توانند هرروزه از ساعت 9 تا 16 از اشیاء گرانبها و ارزشمند در این کاخ دیدن نمایند.هزنیه ورود به این موزه برای هر نفر 5 لیر می باشد.

در اطراف و نزدیکی این کاخ، تعدادی از هتل های استانبول وجود دارد که اگر در یکی از آنها اقامت دارید، می توانید به راحتی از این مکان زیبا بازدید کنید.

 

سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای استانبول مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.



:: برچسب‌ها: رزرو تور استانبول , رزرو بلیط هواپیما استانبول , کاخ آینالی کاواک استانبول , زمان بازدید کاخ آینالی کاواک , رزرو هتل استانبول ,
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 11
نویسنده : admin

 

تفریحات دونفره در کیپ تاون
خیلی از افراد فکر می کنند که فقط سفرهایی مثل سفر به هاوایی، مالدیو، بالی و نیوزیلند می تواند رومانتیک باشد! اما باید به شما بگوییم که شما در هر مقصد مسافرتی می توانید لحظات خوشی را با همسرتان داشته باشید. کافی است که ایده هایی برای تفریحات دونفره در سفر را بلد باشید. از آنجایی که کیپ تاون یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی است و شاید شما هم بخواهید با همسرتان با تور ارزان آفریقای جنوبی به کیپ تاون سفر کنید، تصمیم گرفتیم که ایده هایی برای تفریحات دو نفره در کیپ تاون را برایتان جمع آوری کنیم. با ما همراه باشید تا این ایده های ناب تفریح در کیپ تاون را به شما بگوییم.

 

تفریحات دونفره در کیپ تاون

 

با بالن به آسمان کیپ تاون بروید
شاید شما هم با نام بالن سواری یاد کاپادوکیا در ترکیه بیفتید. اما باید به شما بگوییم که بالن سواری در شهری مثل کیپ تاون آفریقای جنوبی هم در نوع خودش تجربه بی نظیری است. کافی است که حدودا 40 دقیقه با ماشین از کیپ تاون فاصله بگیرید تا به منطقه بالن سواری در اطراف تاکستان های کیپ تاون برسید و از آنجا دو نفره به آسمان ها بروید و تاکستان های کیپ تاون را از بالا تماشا کنید. گاهی تورهای بالن سواری در کیپ تاون شامل سرو یک صبحانه مفصل نیز می شوند و همه چیز برای گذراندن یک ساعت عالی در آسمان مهیا شده است. البته یادتان باشد که بالن سواری در کیپ تاون کاملا به شرایط آب و هوایی بستگی دارد و شاید هر روز امکان تجربه آن وجود نداشته باشد. اما اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد، می توانید این تفریح مهیج و رومانیتک را تجربه کنید و اگر آسمان کیپ تاون به حد کافی صاف باشد، می توانید از آن بالا نمای زیبایی از کوهستان ها و مناظر اطراف را نیز تماشا کنید. به هر حال این تفریح یکی از جذاب ترین تفریحات دو نفره در کیپ تاون است که بهتر است فرصت تجربه اش را در تور کیپ تاون از دست ندهید. حتما هم یادتان باشد که این خاطره جذاب را با گرفتن یک یا دو سلفی با همسرتان جاودانه کنید!

 

با بالن به آسمان کیپ تاون بروید

 

یک پیکنیک رومانتیک در باغ گیاه شناسی کریستن بوش کیپ تاون
محیط این باغ گیاه شناسی برای یک پیک نیک دو نفره عالی است. کافی است که یک جای خوب زیر سایه یکیا ز درختان این باغ پیدا کنید، یک ساندویچ خوشمزه برای خودتان تهیه کنید و ساعتی را با آرامش تمام در طبیعت زیبای این باغ سپری کنید. از آن هم جالب تر این که می توانید با شرکت دیال پیکنیک تماس بگیرید. این شرکت در کیپ تاون کار برنامه ریزی پیک نیک های تم دار و جذاب را انجام می دهد و هر آنچه برای یک تجربه جذاب و متفاوت به آن نیاز دارید را برایتان مهیا می کند. بعد از خوردن غذا هم می توانید با همدیگر گشتی در باغ کریستین بوش کیپ تاون بزنید و از پوشش گیاهی منحصر به فرد آن دیدن کنید. حتی می توانید به تراس جذاب آن در ارتفاع 12 متری زمین بروید و چشم انداز باغ را از آن بالا تماشا کنید. حتی یک سری مسیرهای طبیعت گردی نیز در این باغ گیاه شناسی در کیپ تاون وجود دارد که اگر زوج اکتیو و فعالی باشید، می توانید در آن قدم بزنید و گوشه کنار باغ را کشف کنید.

 

یک پیکنیک رومانتیک در باغ گیاه شناسی کریستن بوش کیپ تاون

 

تله کابین سواری در کوه تیبل کیپ تاون در زمان غروب خورشید
کوه تیبل کوهی شاخص در کیپ تاون است که 1،086 متر ارتفاع دارد. کوه تیبل به نوعی سمبل کیپ تاون به حساب می آید و یکی از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی به حساب می آید. چشم انداز کیپ تاون از روی قله کوه تیبل به قدری زیبا و شورانگیز است که باید خودتان با چشم خودتان آن را ببینید تا باورش کنید. اما به جای اینکه خستگی و درد عضله را با بالا رفتن و کوهنوردی در کوه تیبل نصیب خودتان کنید، می توانید خیلی راحت سوار تله کابین شوید و در عرض 4 دقیقه به بالای این کوه عظیم برسید. دیدن چشم انداز این کوه در هر زمانی در روز جذابیت دارد، اما مطمئنا بهترین زمان و بهترین چشم انداز آن مربوط به زمان غروب آفتاب است. چراکه در این زمان می توانید شهر کیپ تاون را به گونه ای متفاوت ببینید و مطمئن باشید که بازی رنگ ها در آسمان کیپ تاون شما را هم در جا میخکوب می کند. بعد از غروب آفتاب می توانید کیپ تاون را غرق نورپردازی های شهری ببینید و مطمئن باشید که زیبایی شب های کیپ تاون نظر شما را هم جلب خواهد کرد. در چنین لحظاتی است که می توانید بهترین خاطرات را به همراه همسرتان بسازید و لحظاتی به یادماندنی را برای یکدیگر رقم بزنید.

 

تله کابین سواری در کوه تیبل کیپ تاون در زمان غروب خورشید

 

آبتنی در آب های زمردین ساحل کمپس بی کیپ تاون
در ساحل کمپس بی کیپ تاون می توانید ترکیب رنگی خارق العاده را با قرارگیری رنگ زمردین آب در کنار رنگ سفید ساحل تماشا کنید. این همان تصویری است که برای گذراندن اوقاتی رومانتیک و رویایی در کیپ تاون به همراه همسرتان به آن نیاز دارید. در این ساحل می توانید قدری استراحت کنید، کمی آب بازی کنید و یک عالمه خاطرات فراموش نشدنی برای خودتان بسازید. گذشته از همه این ها نیازی به گفتن نیست که چقدر غروب آفتاب در چنین ساحلی زیباست و چقدر عکس های دو نفره تان در این ساحل زیبا می شوند!

 

آبتنی در آب های زمردین ساحل کمپس بی کیپ تاون

 

خوردن یک غذای خوشمزه دریایی در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون
مسئله که مشخص است، این است که سفر به کیپ تاون بدون چشیدن طعم بی نظیر غذاهای دریایی آن کامل نمی شود. در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون بهترین غذاهای دریایی کیپ تاون سرو می شود و مهمتر از همه اینکه فضای آن برای خوردن یک شام رومانتیک عالی است. در این اسکله می توانید با چشم انداز کوه تیبل و همین طور آب های زلال و شفاف، یک شام خوشمزه میل کنید. بعد از شامتان هم می توانید برنامه های سنتی آفریقایی را در اطراف اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون تماشا کنید، یک خرید به یادماندنی انجام دهید و در نهایت خودتان را به یک دسر خوشمزه دعوت کنید.

 

خوردن یک غذای خوشمزه دریایی در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون

 

غواصی دو نفره در کنار کوسه ها
اگر شما هم از آن دسته از زوج هایی هستید که از هیجان خوششان می آید، مطمئنا با کسب تجربه های جدید میانه بهتری داشته باشید. در این صورت می توانید غواصی در قفس را تجربه کنید و از نزدیک کوسه های سفید را تماشا کنید! در واقع در این نوع غواصی فاصله شما با کوسه ها به اندازه میله های یک قفس خواهد بود و مطمئنا نفس شما هم با دیدن این کوسه های عظیم الجسه در سینه تان حبس خواهد شد! گذشته از این امکان تجربه همه نوع ورزش های آبی مهیج نیز برای شما و همسرتان در کیپ تاون مهیا شده است و کافی است که با یک تور ارزان کیپ تاون به این شهر زیبا در آفریقای جنوبی سفر کنید تا بتوانید جذاب ترین سفر دو نفره زندگیتان را در این کشور زیبا و متفاوت تجربه کنید.برای رزرو تور مسافرتی آفریقای جنوبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

 

غواصی دو نفره در کنار کوسه ها



:: برچسب‌ها: تفریحات دو نفره,سفر خارجی,سفر به آفریقای جنوبی,مکان های تفریحی آفریقای جنوبی,درباره آفریقای جنوبی,تور خارجی ,
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 17
نویسنده : admin

تجربه مسابقات سرعت در بیابان های دبی 

آماده یک ماجراجویی سرعت در شن و ماسه های بیابان هستید؟ یک زمان شگفت انگیز برای رانندگی و لذت بردن از سرعت و دیدن منظره زیبای کویر،بهترین فرصت برای خالی کردن آدرنالین با نهایت سرعت می باشد.

ماشین مخصوص بیابان و گردشگران و شتر

ماشین های سافاری و بیابان گردی 

 

ماشین های تازه نفس با موتورهای قوی می تواند یک هیجان شگفت انگیز را برایتان رقم بزند این ماشین ها مخصوص سافاری و بیابان گردی هستند که دارای ویژگی های ایمنی بالایی بوده تا بتوانند در سرعت و جاده لغزنده بیابان کنترل خوبی داشته باشد.
این ماشین ها توسط شرکت Desert Fox تامین می شود که یکی از قدرتمند ترین وایمن ترین ماشین های مسابقه ای بیابانی و سافاری می باشند.با توجه به تجربه گردشگران این ماشین ها بسیار راحت می باشد و از لحاظ ایمنی بسیار عالی هستند وجود لاستیک های بزرگ و ارتفاع ماشین و همچنین صندلی های خوب و کمربند محکم همه و همه باعث شده یک ماشین خوب برای یک جاده بسیار لغزنده در اوج سرعت باشد.
با تورهای لحظه آخری دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

 

سافاری در بیابان

سفر به بیابان های دبی 

 

سفر به صحرا و بیابان های تقریبا 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد که پس از رسیدن شما توضیحات مختصری در مورد نکات رانندگی و ویژگی های ایمنی آن داده می شود سپس زمان آن رسیده است که شما سوار شوید .کلاه ایمنی و عینکی که در اختیارتان قرار می هند و بند ها و کمربند هایی که محکم شما را در برمیگیرد فقط و فقط برای ایمنی و راحتی شما می باشد.
مسیر پر از تپه ها با شیب کم و زیاد می باشد که یک هیجان با کلی آدرنالین را برایتان رقم می زند و وجود شن هایی که در هوا بابت سرعت زیاد شما به اطراف پراکنده می شود منظره زیبایی را به تصویر می کشد.

 

وجود یک راهنما و لیدر خوب 

داشتن یک راهنما و لیدر خوب یکی از نکات مهم بیابان گردی می باشد هر چقدر هم که شما حرفه ای باشید ولی بیابان متفاوت تر از آن است که می تواند باشد و پر از خطر هایکوچک و بزرگ است از باتلاق هایی بیابانی بگیر تا حشرات خطرناک بیابان، وجود یک راهنما و لیدر حرفه به شما کمک می کند که هم از مسیر منحرف نشوید و هم به جاهای خطرناک نروید تا مشکلی پیش نیاید .

نمای بیابان و ماشین های مخصوص

استراحتگاه و هتل 

در این بیابان ها هتل ها و استراحتگاه هایی برای گردشگران در نظر گرفته شده است که فاصله زیادی به پیست سافاری ندارد و شما می توانید با یک استراحت کوتاه پس از رسیدن، یک سافاری هیجان انگیز را تجربه کنید و کلی آردنالین هدر دهید.

نمای بیرون هتل و استراحتگاه های بیابان

هزینه سافاری و بیابان گردی در دبی  

با عبور از تپه ها و دره ها می توجه می شوید که یکی از ایمن ترین و قدرتمند ترین سافاری ها و بیابان گردی ها را تجربه کرده اید.مسیر پیش رو ی شما حدود 10 کیلومتر می باشد که با چالش های زیادی همراه است.ماشین های سافاری و بیابان گردی تک نفره و دو نفره می باشند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.با سفر به دبی و بیابان گردی یک تجربه هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید .

سافاری و تخلیه آدرنالین در بیابان های دبی

با رزرو بلیط چارتری هواپیما دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: سفر به دبی,سفر خارجی,تور خارجی,درباره دبی,تور لحظه آخری,بلیط چارتری,مسابقات سرعت در بیابان های دبی,سافاری,هزینه سافاری در دبی,بیابان گردی در دبی ,
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 17
نویسنده : admin

 

خرافات هایی که قبل از سفر باید از آن ها مطلع باشید!
داشتن اطلاعات در مورد باورها و خرافات های یک کشور، می تواند منجر به آسان تر شدن سفر شما شود. در بعضی از فرهنگ ها یک سری شماره ها، یک سری تاریخ ها و یک سری حیوانات بدیمن تلقی می شوند و شما با اطلاع از این قبیل خرافات می توانید جلوی یک سری اتفاقات، صحبت ها و رفتارهای اشتباه را مقابل اهالی آن کشور بگیرید. بعضی از این خرافات در سطح جهانی شناخته شده اند و احتمالا بعضی از آن ها به گوش شما هم رسیده باشد. اما یک سری از این خرافات ناشناخته تر هستند و شاید فقط محدود به یک کشور خاص بشود. از طرفی خرافات های مردم سراسر جهان ممکن است گاهی با هم در تناقض باشند. بدین معنی که چیزی که در یک کشور بدیمن محسوب می شود، در کشوری دیگر خوش یمن باشد! به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر به هر کشوری، یک تحقیق ساده در مورد عقاید، باورها و خرافات مردم آن کشور داشته باشید. اما علی الحساب می خواهیم شما را با جذاب ترین خرافات های بین المللی آشنا کنیم که اطلاع از آن ها مطمئنا در سفرهای بعدیتان به کارتان می آید.

 

خرافات هایی که قبل از سفر باید از آن ها مطلع باشید

 

ژاپن: از یک سری شماره های خاص دوری کنید!
یک سری شماره ها در فرهنگ ژاپنی کاملا شوم تلقی می شوند. برای مثال عدد 4 به معنی مرگ است! چراکه تلفظ عدد 4 در زبان ژاپنی شباهت زیادی به تلفظ کلمه مرگ دارد! به همین خاطر شما هیچ وقت نباید به یک فرد ژاپنی هدیه ای دهید که در آن 4 عدد وسیله یا هر چیز دیگری وجود داشته باشد! حتی جالب است که بدانید هتل های ژاپن اکثرا طبقه چهارم ندارند. یعنی نام یک طبقه را طبقه سوم می گذارند و طبقه بعدش را طبقه پنجم می نامند! به همین شکل عدد 9 هم در فرهنگ ژاپنی تابو است و دلیلش هم این است که تلفظ این عدد در زبان ژاپنی شبیه به تلفظ کلمه عذاب است! به همین خاطر بهتر است که تا جای ممکن از گفتن 9 در ژاپن خودداری کنید!

 

ژاپن از یک سری شماره های خاص دوری کنید

 

آلمان: هیچ وقت تولد کسی را زودتر تبریک نگویید!
شاید شما هم فکر کنید که تبریک تولد یک نفر قبل از زادروز اصلیش یک سورپرایز تلقی می شود و نشان از توجه شما به آن فرد دارد. اما آلمانی ها این گونه فکر نمی کنند! در واقع آن ها این کار شما را بدشانسی به حساب می آورند و اگر شما تولد یک فرد آلمانی را قبل از نیمه شب تولدش تبریک بگویید، خیلی از این کارتان خوشحال نمی شود و آن سالش را بدیمن می شمارد! داستان شکل گیری این خرافات به زمان مسیحیت بر می گردد. گفته می شد که اگر شیاطین آرزوی شما را بشنوند، قبل از اینکه روز تولدتان فرا برسد، تمام تلاششان را می کنند تا آرزویتان برآورده نشود!

 

آلمان هیچ وقت تولد کسی را زودتر تبریک نگویید

 

اسپانیا: حواستان به سه شنبه ای که در روز سیزدهم ماه می افتد، باشد!
در خیلی از کشورهای غربی جمعه ای که در روز سیزدهم ماه بیفتد، بدیمن ترین روز سال به حساب می آید. اما در اسپانیا قضیه فرق می کند و سه شنبه ای که با روز سیزدهم ماه همزمان شود، روز نحس به شمار می آید و مردم اسپانیا فکر می کنند که در این روز اتفاقات بد به زندگیشان سرازیر می شود!

 

اسپانیا حواستان به سه شنبه ای که در روز سیزدهم ماه می افتد، باشد

 

سوئد: هیچ وقت یک عنکبوت را نکشید!
شاید اولین واکنش شما هم بعد از دیدن یک عنکبوت این باشد که کفشتان را بردارید و با یک حرکت به زندگی آن پایان دهید! شاید هم بدوید و یک حشره کش پیدا کنید تا او را بکشید! اما همه این واکنش ها در فرهنگ سوئدی ها بد به حساب می آید! چراکه کشتن یک عنکبوت به نظر سوئدی ها با خودش بدیمنی می آورد! اگرچه کشتن یک موجود هشت پا باعث تمام شدن دنیا نمی شود، اما گفته می شود که باعث بارانی شدن روز بعد می شود! نکته اینکه عنکبوت ها از روغن مرکبات بدشان می آید و اگر کمی از این روغن را در گوشه کنار اتاقتان بریزید، احتمالا در سوئد با عنکبوتی رو به رو نمی شوید که مجبور شوید آن را بکشید!

 

سوئد هیچ وقت یک عنکبوت را نکشید

 

کره جنوبی: کلاغ ها بدیمن هستند!
کلاغ ها پرنده هایی هستند که در فرهنگ های متعددی در سراسر جهان نحس محسوب می شوند! اما در کره جنوبی این نحسی را خیلی شدید می بینند و می گویند که نه تنها سمبل بدشانسی است، بلکه نشانه ای از این است که مرگ نزدیک است! به هر حال در کره جنوبی 9 گونه کلاغ وجود دارد که بهتر است آرزو کنید که در کره جنوبی با هیچ کدام از آن ها مواجه نشوید!

 

کره جنوبی کلاغ ها بدیمن هستند

 

برزیل: هیچ وقت کیف خود را روی زمین نگذارید!
اگر کیف یا کیف پولتان را به هر دلیل در برزیل روی زمین بگذارید، ممکن است که با نگاه عجیب و غریب برزیلی ها رو به رو شوید! این نگاه ها به این دلیل است که قرار دادن کیف یا کیف پول در فرهنگ برزیلی ها بدیمن است. آن ها فکر می کنند که با این کار ثروتتان از کفتان می رود! جالب است که بدانید کشورهای دیگری هم در آمریکای جنوبی به این خرافات باور دارند!

 

برزیل هیچ وقت کیف خود را روی زمین نگذارید

 

روسیه: سوت زدن در داخل یک ساختمان باعث مشکلات مالی می شود!
در روسیه به شکل دیگری به فقیر شدن نگاه می کنند. در فرهنگ روس ها با گذاشتن کیف روی زمین با مشکل خاصی مواجه نمی شوید، اما سوت زدن در داخل یک ساختمان در تور روسیه حتما فقیرتان می کند! جالب است که بدانید نروژی ها هم با سوت زدن میانه خوبی ندارند! با این تفاوت که نروژی ها فکر می کنند که اگر در هوای آفتابی سوت بزنید، بدیمنی می آورید و آسمان شروع به بارش می کند.

 

روسیه سوت زدن در داخل یک ساختمان باعث مشکلات مالی می شود

 

هند: ناخن هایتان را در روز شنبه کوتاه نکنید!
هند کشور خرافات هاست! به همین دلیل بهتر است که قبل از سفر با تور هند اطلاعات زیادی در مورد خرافات ها و باورهای مردمانش کسب کنید. یکی از این خرافات این است که نباید ناخن هایتان را در روز شنبه کوتاه کنید! چراکه به عقیده مردم هند باعث آوردن بد شانسی می شوید! حتی اگر ناخنتان شکسته بود، باید در روز جمعه آن را درست کنید و یا شنبه را طاقت بیاورید تا روز یکشنبه فرا رسد! در ژاپن این خرافات متفاوت است. در فرهنگ ژاپنی ها کوتاه کردن ناخن در روز شنبه بی مشکل است، اما کوتاه کردن آن ها در طول شب بدیمنی می آورد!

 

هند ناخن هایتان را در روز شنبه کوتاه نکنید

 

مجارستان: گوشه میز ننشینید!
هر کشوری در مورد میز شام خرافات متفاوتی دارد! اما در مجارستان این خرافات مربوط به این می شود که کسی نباید گوشه میز شام بنشیند! به عقیده آن ها، اگر کسی بر روی آن صندلی شوم در گوشه کناری میز شام بنشیند، هفت سال سختی در انتظارش است! این افسانه حاکی از این است که اگر شما بر روی صندلی در گوشه میز بنشینید، هیچ وقت ازدواج نخواهید کرد!

 

مجارستان گوشه میز ننشینید

 

فرانسه: گربه های سفید و نارنجی بدیمن هستند!
قرن هاست که در کشورهای مختلف گربه مشکی رنگ نحس محسوب می شود. بعضی از مردم جهان معتقدند که گربه های مشکی با جادوگران در ارتباطند و بعضی دیگر فکر می کنند که آن ها با شیطان دستشان در یک کاسه است! در خیلی از فرهنگ ها می گویند که اگر یک گربه مشکی از روی پایتان عبور کند، بدیمن ترین اتفاق برایتان افتاده است! اما در منطقه نرماندی در شمال غرب فرانسه قضیه فرق می کند. در واقع برای آن ها گربه مشکی رنگ نحس به حساب نمی آید. آن ها فکر می کنند که گربه های سفید و نارنجی بدیمن هستند! از همه جالب تر اینکه همین گربه های سفید و نارنجی در فرهنگ های دیگری مثل آمریکا مایه خوش شانسی نیز هستند!

 



:: برچسب‌ها: سفر خارجی,تور لحظه آخری,خرفات در کشورهای مختلف,راهنمای سفر ,
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

 

خلاقانه ترین هتل های بالی
شاید تا به حال در سفرهایتان در هتل های ارزان اقامت کرده باشید و چند روزی را هم به خوبی و خوشی سپری کرده باشید، شاید هم تجربه اقامت در یک هتل لاکچری را داشته باشید و احساس کرده باشید که تا چه اندازه انسان مهمی هستید و زندگی لوکس را تجربه کرده باشید. اما سوال ما از شما این است که تا به حال در یک خانه حبابی، یک خانه درختی یا یک خانه ابری اقامت کرده اید؟ اگر نه، با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا این بار به جای هتل های ارزان و یا هتل های 5 ستاره لوکس معمولی، خلاقانه ترین هتل های بالی را به شما معرفی کنیم. هتل هایی که فقط مثل خودشان هستند و شما با سفر به بالی می توانید فرصت اقامت در آن ها را کسب کنید.
در بوتیک هتل سنسیشن بالی روی یک ابر شناور شوید و به طبقه هفتم بهشت بروید!
در هتل سنسیشن بالی می توانید هم خدمات لوکس بگیرید و هم در یک هتل کاملا متفاوت و خلاقانه در بالی اقامت داشته باشید. گذشته از این که هتل سنسیشن بالی در نزدیکی ساحل واقع شده است، همه عوامل دیگر هم از درختان گرفته تا آسمان زیبا و حتی زمین نمای زیبای ساختمان آن را تکمیل کرده اند و شما را هم ناچار به تصدیق جذابیت آن می کنند! در هتل سنسیشن بالی 3 ویلا وجود دارد که تمرکز ما بر روی ویلا ابری آن است. ویلایی که در آن می توانید زندگی لوکس آسیایی را با یک گروه دوستانه تجربه کنید. چراکه این ویلا 6 مهمان را در خود جای می دهد و به واقع زیبا و شگفت انگیز است. به هر حال اگر همیشه آرزوی خوابیدن روی یک ابر را داشته اید، می توانید با اقامت در این ویلا در زیر آسمان پر ستاره به آرزویتان تا حد زیادی دست پیدا کنید!

 

بوتیک هتل سنسیشن بالی

بوتیک هتل سنسیشن بالی

 

در هتل جانگل بابل لودج در کلبه های یخی اسکیموها در یک جنگل زیبا اقامت کنید!
با اقامت در این هتل حبابی جنگلی می توانید تجربه اقامت در یک ویلای زیبا با دیواره های شفاف را کسب کنید و زیر آسمان پر ستاره خدا به خواب بروید! به نوع سازه این هتل در اصطلاح ایگلو می گویند. ایگلوها همان کلبه های یخی اسکیموها هستند که مطمئنا شما هم تصاویرشان را تا به حال دیده اید. در واقع برای ساخت این هتل از آن کلبه ها الهام گرفته اند، با این تفاوت که این ایگلو در جنگل سرسبز مخفی شده است و خبری از یخبندان قطب جنوب نیست! اگر شما هم عاشق مادر طبیعت هستید و از خوابیدن در محیط های طبیعی خوشتان می آید، برای یک بار هم که شده در زندگیتان باید در این هتل حبابی در جنگل اقامت داشته باشید.

 

هتل جانگل بابل لودج در کلبه های یخی اسکیموها

 

در هتل کامایا بامبو هاوس بالی در وسط طبیعت در یک خانه بامبویی اقامت کنید!
این هتل یک تراس جذاب دارد که کف آن از توری درست شده است و شما می توانید روی آن بنشینید و هم هیجان را تجربه کنید و هم آرامش حاصل از تماشای جنگل سرسبز نصیبتان شود. این هتل تماما از بامبو درست شده است و دقیقا همان جایی است که همیشه رویای اقامت در آن را داشته اید. اینجا همان جایی است که شما می توانید به هر سمتی که بنگرید، طبیعت را ببینید و ساعت ها محو تماشای شالیزارها، تپه های سرسبز و جنگل های بارانی شوید و تحت حمایت مادر طبیعت چند روزی را با آرامش بی انتها سپری کنید.

 

هتل کامایا بامبو هاوس بالی

هتل کامایا بامبو هاوس بالی

 

در هتل ویلا سمینیاک بالی درست وسط یک برکه اقامت کنید!
تصور کنید که می توانید درست از درب ورودی اتاقتان به داخل استخر بپرید! استخری که مثل یک برکه به نظر می رسد و طولش 60 متر است. برکه ای که درست مقابل پنجره تان است و احساس اقامت در یک ونیز کوچک را به شما القا می کند. این ویلا فاصله نزدیکی با ساحل سمینیاک دارد و از این نظر هم عالی است.

 

هتل ویلا سمینیاک بالی

 

در یک هتل حبابی در هتل بابل بالی در اوبود اقامت کنید!
به تازگی هتل های حبابی جای خودشان را در قلب توریستان پیدا کرده اند و به همین دلیل هتل سازان متعددی سعی در ایجاد خلاقیت برای طراحی و ساخت یک هتل حبابی متفاوت دارند. این هتل کاملا شبیه به حباب است و شما با اقامت در آن می توانید بدون هیچ مانع خاصی چشم انداز جنگلی اوبود را تماشا کنید. در واقع اگر شما هم عاشق طبیعت گردی هستید، اما از ماندن در طبیعت بدون امکانات واهمه دارید؛ این هتل همان جایی است که هم روحیه طبیعت گردیتان را اغنا می کند و هم امکانات لازم مثل سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی را برای شما درست وسط جنگل مهیا می کند. این اتاق های حبابی حتی استخر شخصی هم دارند. استخری که در آن می توانید صبحانه تان را میل کنید و یک تعطیلات رویایی را برای خودتان رقم بزنید. جالب است که بدانید این گنبدهای حبابی به خوبی در جنگل مخفی شده اند و از نظر حریم شخصی نیز با مشکل مواجه نخواهید شد.
شما هم میتوانید برای رزرو تور مسافرتی بالی با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید و فراموش نشدنی ترین تعطیلاتتان را در جزیره زیبای بالی سپری کنید. همکاران ما به شما کمک می کنند تا متناسب با روحیات خود در بهترین هتل ممکن اقامت داشته باشید. به هر حال مسئله ای که مشخص است، این است که با این همه تنوع در هتل های بالی، شما هم می توانید یک هتل جذاب برای خودتان در بالی پیدا کنید و آرزوها و رویاهای کودکیتان را در هتل های بالی به واقعیت نزدیک کنید!

 

هتل حبابی در هتل بابل بالی



:: برچسب‌ها: سفر خارجی,تور خارجی,سفر به بالی,هتل های بالی,خلاقانه ترین هتل ها,هتل های خلاقانه در بالی,درباره بالی,گردشگری,تور لحظه آخری ,
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

 

اگر فکر می کنید بالی بهشت اندونزی است پس به جزایز نوسا سفر نکرده اید. نوسا مجموعه الجزایر کوچکی هستند که بهشتی در اندونزی می باشد . نوسا لمبونگان و نوسا پنیدا از مهم ترین و زیباترین این جزایر هستند.نوسا پنیدا جزیره ای در جنوب شرقی بالی است که در مجاورت نوسا لمبونگان قرار دارد.این جزایر هنوز آنچنان رونقی ندارند ولی زیبایی و بکر بودن آن ها توجه خیلی از گردشگران و توریست ها را به خود جلب کرده است.
نوسا پنیدا بزرگترین از مجموعه جزایر نوسا می باشد. این جزیره یکی از زیباترین مقاصد در اندونزی می باشد یک جزیره پر از شگفتی اکثر گردشگران در یک سفره یک روزه به نوسا پنیدا می روند که جالب ترین و هیجان انگیز ترین مکان های آین جزیره زیبا را از دست می دهند.این جزیره بسیار خلوت و بکر است و می توانید یک سفر آرامش بخش برایتان رقم بزند .
این جزیره یکی از بهترین نقاط دنیا برای گرفتن عکس می باشد و زیبایی های آن دسته کمی از یک نقاشی شگفت انگیز که مثل یک رویا می باشد ندارد.صخره ها، ساحل کریستالی شگفت انگیز، ماسه های سفید و طبیعت بی نظیر آن همه و همه باعث ایجاد یکی از زیباترین مکان ها شده است.نوسا پنیدا به جزیره صخره های معروف است.

 

نمای شگفت انگیز از صخره ها و ساحل جزیره پنیدا

تفریحات شگفت انگیز درجزیره نوسا پنیدا

نوسا پنیدا به لطف مجموعه ای از معابد بی نظیر هندو، مناظر طبیعی، صخره ای و تالاب های بزرگ ، تپه ها و صخره های شگفت انگیز، ساحل های دور اوفتاده، غار های بزرگ و آهکی و... این جزیره یکی از شگفت انگیز ترین و عجیب ترین جزایر می باشد.این جزیره حدود 200 کلیومتر مربع است.ساحل کریستالی ساحل شن و سفید، غواصی در این ساحلی یک از بهترین تجربه غوصی می باشد در این جزیره می توان از صخره های مرجانی بکر لذت برد.اگر خوش شانس باشین می توانید کوسه ها و نهنگ های زیادی را در این جزیره شناسایی کنید.دیدن طلوع و غروب خورشید از منظره زیبا و دیدنی جزیره می توان لذت برد. 

غواصی در کنار لاک پشت ها و مرجان ها

ساحل دایناسور KelingKing

 

احتمالا بهترین تصویر شناخته شده نوسا پنیدا، صخره به شکل سر دایناسور است که در ساحل KelingKing می باشد . این ساحل در جنوب غربی جزیره واقع می باشد و در مقایسه با همه شگفتی های جزیره این مکان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد. این مکان یک پدیده دیدنی شگفت انگیز را برایتان رقم می زند.اقیانوس به رنگ لاجوردی و صخره های شگفت انگیز به یکی از محبوب ترین مقاصد این جزیره تبدیل شده است.این منطقه در حال رونق می باشد و رستوران و کافه های زیادی در حال افتتاح در این جزیره می باشد.این ساحل شلوغ ترین مکان این جزیره است آن هم به خاطره این دایناسور دوست داشتنی و شگفت انگیز که توریست ها و گردشگران زیادی را برای ثبت عکس های زیبا به سوی خود جذب می کند.
با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید .مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای لحظه آخری و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

نمای جزیره دایناسور جزیره نوسا پنیدا

آبشار Peguyangan

 

این در واقع یک آبشار واقعی نیست این مکان از پله های زیادی تشکیل شده که مثل یک آبشار می باشد پایان این پله ها در کوه به یک معبد مقدس ختم می شود و یک منظره زیبا و دیدنی از کل جزیره را برایتان به نمایش در می آورد که یک تجربه جدید و هیجان انگیز می باشد.
اکثر گردشگرای که به این جزیره وارد می شوند نمی دانند که این جزیره به عنوان جزیره جادوی سیاه شناخته می شود.این جزیره تاریخی بوده است و مردم محلی معتقدند روحانی های بد و تاریکی از سرزمین اصلی به این جزیره تبعید شده اند.

 

نما از آبشار  Peguyangan

 

در سفر به اندونزی این بهشت زیبا را از دست ندهید و یک زمان مناسب برای دیدن این جزیره شگفت انگیز و کشف زیبایی های آن بگذارید.
با مراجعه به آژانس مسافرتی مهرپرواز یک سفر خوب را تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

 



:: برچسب‌ها: تور خارجی,سفر خارجی,سفر به بالی,درباره جزیره بالی,درباره بالی,جزیره دایناسور بالی,سفر به اندونزی,تفریحات بالی,گردشگری ,
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

آيا شما هم از آن دسته از كساني هستيد كه از شلوغي هاي شهر كلافه مي شويد؟ پس بهتر است كه فصل زيباي زمستان را براي مسافرت بعديتان به استانبول  با تور لحظه آخري استانبولانتخاب كنيد. در زمستان ها جمعيت توريستان در استانبول به نسبت كمتر است و شما به راحتي مي توانيد بدون ازدحام معمول استانبول، در شهر گشت و گذار كنيد و از موزه هاي تاريخي و آثار باستاني استانبول ديدن كنيد. همچنين مي توانيد زندگي محلي هاي استانبول را در زمستان تماشا كنيد و زندگي واقعي آن ها را از نزديك ببينيد و با فرهنگشان آشنايي پيدا كنيد. سفر به استانبول در فصل زمستان بسيار ايده آل است، چراكه استانبول شهريست كه به خواب زمستاني نمي رود و هميشه پر جنب و جوش است.

نوشيدني سلپ را در قصر پرا ميل كنيد: به قصر پرا برويد و نوشيدني سنتي تركيه يعني سلپ كه از گياه خوشبوي اركيده تهيه مي شود را نوش جان كنيد. براي تهيه اين نوشيدني خوش طعم و منحصر به فرد پودر بذر اركيده را با شير مخلوط مي كنند و آن را با دارچين به صورت گرم سرو مي كنند. اين نوشيدني براي شب هاي سرد زمستاني تركيه بسيار دلپذير است.

از قصر توپكاپي و شهر قديمي ديدن كنيد: قدم زدن در باغ قصرعثماني در فصل زيباي زمستان و زير بارش برف دلپذير زمستاني جذاب است و خوبيش اين است كه لازم نيست مثل فصل هاي ديگر زمان زيادي از اقامتتان در استانبول را در صف هاي طولاني موزه ها هدر دهيد. همه موزه هاي استانبول در فصل زمستان باز هستند و در زير بارش برف ديدني تر هم مي شوند.

در حمام كليچ علي پاشا يك حمام سنتي جانانه بگيريد: چه چيزي بيشتر از يك حمام گرم در روزهاي سرد زمستاني مي چسبد؟ اين حمام تاريخي توسط معمار مشهور عثماني، سينان در قرن 16 ساخته شده است. اگر شما هم دوست داريد كه به سبك عثماني قديمي ريلكس كنيد، بهترين انتخاب براي شما در استانبول رفتن به اين حمام تاريخي است. پس به حمام كليچ علي پاشا برويد و درخواست يك ليوان شربت خانگي كنيد و مثل شاهزاده ها ريلكس كنيد و از زمانتان لذت ببريد!

ماهي هاي خوش طعم ببك باليكي را امتحان كنيد: يك نوع ماهي خاص وجود دارد كه فقط در درياي مارمارا در آب هاي سرد بوسفوروس صيد مي شود و خوردن آن در فصل زمستان عجيب مي چسبد! ماهي هاي اين منطقه همه تازه هستند و شما مي توانيد با چشم انداز بي نظير دريا، اين غذاي خوش طعم را ميل كنيد. به شما پيشنهاد مي كنيم كه غذاهاي لوفر يا پالاموت را از منو انتخاب كنيد. خوش طعم ترين ماهي هاي سرو شده در ببك باليكي كبابي هستند. اگر هم از ماهي كبابي خوشتان نمي آيد، مي توانيد ماهي سرخ شده با موسير را امتحان كنيد و از طعم بي نظير آن شگفت زده شويد.

در بازار بزرگ استانبول گشت و گذار كنيد و خريد كنيد: جالب است كه بدانيد بازار بزرگ استانبول قديمي ترين پاساژ در كل جهان است كه از خيابان هاي باريكي تشكيل شده است كه دور تا دور آن ها را جواهرات فروشي، حجره هاي آنتيك و فروشگاه هاي ديگر قرار گرفته است. شما مي توانيد در بازار گشت و گذار كنيد و خريد خود را انجام دهيد. گشت و گذار در اين بازار حال و هواي قدم زدن در دنياي باستاني را به شما مي دهد و خريد متفاوتي را تجربه خواهيد كرد. اگر در پايان خريدتان خسته شديد، بهتر است به رستوران هاووزلو در بازار بزرگ استانبول برويد و يكي از خوش طعم ترين غذاهاي تركي را ميل كنيد.

اگر شما هم قصد تجربه يك سفر بي نظير زمستاني به استانبول را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا بهترين تور لحظه آخري را به شما معرفي كنيم.

 

ازمير شهري بسيار آرام و دنج در تركيه

ازمير شهري است كه در غرب كشور تركيه است كه از بسياري از جهات با استانبول متفاوت است. بر اختلاف استانبول، در ازمير بيشتر مردم محلي و بومي خواهيد ديد و زندگي كاملاً سنتي را مي بينيد، از آن طرف در استانبول شاهد زندگي مدرن و شلوغي و ازدحام مي بينيد و و جاذبه هاي بسيار جذاب و رنگارنگ آن حسابي سرگرمتان مي كند. در شهر ازمير تا دلتان بخواهد مي توانيد از آرامش و سكوت لذت ببريد. اگر تور ازمير لحظه آخري مقصد سفرتان است، زمان زيادي را براي بودن در اين شهر در نظر بگيريد، نه تنها براي ديدن و گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري و تاريخي و اماكن ديدني آن، بلكه براي قدم قدم زدن در خيابان هاي تاريخي آن هم به توجه و زمان نياز است. در اين شهر مرزي و شگفت انگيز و زيبا جاذبه هاي بسياري وجود دارد، امروز آژانس هواپيمايي مهرپرواز 5 مورد از ديدني ترين و بهترين جاذبه هاي گردشگري ازمير را به شما معرفي مي كند تا با آنها بيشتر و بهتر آشنا شويد تا در سفر خود از ديدن آنها بتوانيد نهايت لذت را ببريد.

ازمير آگورا | Izmir Agoraدر منطقه ازمير آگورا مي توانيد آثار به جاي مانده از بازاري را مشاهده نماييد كه در زمان هاي قديم در مسير راه ابريشم قرار داشته است. اين آثار تاريخي و به جاي مانده، خرابه هايي از يك بازار باستاني است كه قدمت آن به 2هزار سال قبل يازمي گردد. كانال آبي كه در گذشته نيز در اين بازار بوده و وجود داشته است، امروزه هم در اينجا به چشم مي خورد و از ميان بازار گذشته است.

پاموكاله | Pamukkaleپاموكاله يك جاذبه كاملاً طبيعي در ازمير است كه گردشگران و توريست هاي بسياري را به خود جذب مي كند. پديده طبيعي پاموكاله يك چشمه آب گرم طبيعي به شكل پلكاني است كه نمونه آن را مي توان در "باداب سورت" مازندران يافت. سنگ هاي سفيد رنگ و آب كاملاً آبي رنگ جلوه اي بسيار ديدني و جذاب به آن بخشيده است. در گذشته و زمان هاي قديم، مردم در آب اين چشمه طبيعي استحمام مي كردند و خود را مي شستند.

بازار كمارالتي | Kemeralti Bazarدر بازار كمارالتي و در بازارهاي مشابه و سنتي ازمير، برخلاف اكثر بازارها، مي توانيد به راحتي با فروشندگان گفت و گو كنيد و محصولات را مشاهده نماييد، بدون اينكه حس كنيد مجبور هستيد كه محصولي را خريداري كنيد. اگر به اين بازار رفتيد، حتماً آبنبات هايي كه در خود بازار تهيه مي شوند را امتحان كنيد، حسي تازه و تجربه اي خاص و شيرين را برايتان خواهد ساخت. همچنين در اين بازار مي توانيد لذيذترين و خوش طعم ترين شيريني هاي ازمير و نيز زيتون هاي سياه و سبز را خريداري كنيد. گشتن و ديدن اين بازار قطعاً يكي از خوشمزه ترين تجربه هاي گشت و گذار در ازمير براي شما خواهد بود.

روستاي شيرينجه | Sirinceساختمان هاي بسيار زيبا و ديدني و كوچه هاي باستاني و قديمي در روستاي شيرينجه، براي معماران و عكاسان بهشتي روي زمين به شمار مي رود. اگر در اين روستا قدم بزنيد، مي توانيد خانه هاي سنتي تركي را ببينيد و چنانچه تركي هم بلد باشيد، با فروشندگاني كه با ديدنتان به شما سلام مي كنند، كمي گفت و گو كنيد. هرچه به نواحي بالاتر روستا برويد، اين حس در شما به وجود مي آيد كه در زمان به عقب مي رويد. براي بيشتر لذت بردن از ديدن مردم محلي و ميل كردن نان هاي تنوري تازه و ديدن جاذبه هايش، بهتر است چند روزي را در ميان مردم اين روستا سپري كنيد.

تفريحات ساحلي: در ازمير يكي از بهترين تجربه هايي كه مي توانيد داشته باشيد، اين است كه در پياده روي طولاني كنار ساحل قدم بزنيد و از آفتاب دلنشين شهر لذت ببريد. بعد از ظهرها و يا بهتر است بگوييم عصرها نيز مي توانيد خودتان را به يك چاي لذيذ در محيط دلنشين و گرم كافه ها و رستوران هاي كنار ساحل دعوت كنيد. علاوه بر اينها، شما همچنين مي توانيد با قايق سواري در آب هاي زيبا و آرام، براي خود و همراهانتان خاطره اي فراموش نشدني و خاص رقم بزنيد.

 

آنتاليا شهري در سواحل زيباي مديترانه

در شهر قديمي كليسي گشت و گذار كنيد: يكي از كارهاي جذاب در سفر به آنتاليا اين است كه به شهر قديمي كليسي برويد و دنياي متفاوت گذشته آن را كشف كنيد. مي توانيد در خيابان هاي باريك و سنگ فرش شده كليسي قدم بزنيد و سفر در زمان را در شهر زيباي آنتاليا تجربه كنيد. دروازه هادريان در شهر قديمي كليسي يكي از اماكن مهم و ديدني آنتالياست كه بايد از آن بازديد كنيد. دروازه هادريان براي گراميداشت امپراطوري روم در قرن دو ساخته شده است.

از موزه باستان شناسي آنتاليا ديدن كنيد: حتي اگر خيلي طرفدار تاريخ نيستيد، باز هم موزه باستان شناسي آنتاليا برايتان جذاب خواهد بود و چشمانتان را به دوران گذشته خود باز خواهد كرد. اغلب از موزه باستان شناسي آنتاليا به عنوان يكي از بهترين موزه هاي جهان ياد مي شود، پس بهتر است زماني از اقامتتان در آنتاليا را به بازديد از آن اختصاص دهيد.

به تئاتر آسپندوس برويد: تئاتر آسپندوس يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري آنتاليا است كه به خوبي از آن محافظت شده است. اين تئاتر شاخصه اصلي شهر رومي باستاني بوده است و 12000 صندلي دارد كه معمولا پراز تماشاگراني است كه دوست دارند اجراهاي اپراي بين المللي آنتاليا و فستيوال باله را مشاهده كنند.همچنين مي توانيد از آثار باستاني ديگر در نزديكي اين تئاتر مشهور مثل باسيليكا، آگورا و قنات رومي ديدن كنيد.

به بالاي كوه تاهتالي صعود كنيد: براي ديدن چشم انداز بي نظير ساحل مديترانه و كوهستان هاي اطراف مي توانيد به بالاي كوه تاهتالي برويد. ارتفاع اين كوه 2365 متر است و مي توانيد با تلكابين به قله آن صعود كنيد و از مناظر خيره كننده آن استفاده كنيد. چشم انداز غروب آفتاب از بالاي كوه تاهتالي باورنكردني است. براي پايين آمدن از كوه تاهتالي مي توانيد دوباره از تلكابين استفاده كنيد و يا كمي چاشني هيجان به سفرتان به آنتاليا بدهيد و با چتر به پايين بپريد.

در سواحل آنتاليا ريلكس كنيد: آنتاليا سواحل شني بي نظيري دارد. بعضي از اين سواحل مثل ساحل كونيالتي و لارا مشهورتر هستند كه بايد حتما از آن ها ديدن كنيد. همچنين مي توانيد از ساحل كاپوتاس كه هميشه تصاوير زيباي آن تعداد زيادي از مجله هاي مشهور مسافرتي را مزين مي كند، ديدن كنيد. ساحل پاتارا هم طولاني ترين ساحل تركيه است كه در يك مسافت 18 كيلومتري گسترده شده است و ديدن آن خالي از لطف نيست.

آكواريوم آنتاليا: آكواريوم آنتاليا از 40 آكواريوم مختلف و يك تونل طولاني 131 متري تشكيل شده است و با بازديد از آن مي توانيد به دنياي زير آب قدم بگذاريد و گونه هاي مختلف موجودات آبزي را تماشا كنيد. پس اگر به دنياي زير آب و حيات بي نظير آن علاقه داريد، حتما بازديد از آكواريوم آنتاليا را در برنامه سفر خودتان بگنجانيد. سينماي اقيانوس نوردي درون آن به شما اين احساس را مي دهد كه با جانوران كشنده اي مثل كوسه در حال شنا هستيد. بازديد از آكواريوم آنتاليا براي همه اعضاي خانواده با هر سن و سالي جذاب است.

از آبشارهاي بي نظير آنتاليا ديدن كنيد: آنتاليا پر از زيبايي هاي طبيعي است كه بايد در طي سفرتان از آن ها ديدن كنيد. 20 آبشار زيبا در آنتاليا وجود دارد كه همه آن ها از كوه تاوروس به درياي مديترانه سرازير مي شوند. سه تا از اين آبشارها بسيار مشهور هستند و  نبايد ديدنشان را از دست بدهيد. آبشار لوور دودن درست خارج از شهر آنتاليا هستند و براي ديدن آن بهتر است كه از تورهاي قايقي استفاده كنيد تا بتوانيد بهترين چشم انداز آن را مشاهده كنيد.

دو آبشار مشهور ديگر آنتاليا، آبشارهاي كورسونلو و ماناوگات هستند. براي بازديد از اين آبشارها مي توانيد يك تور يك روزه از يكي از آژانس هاي مسافرتي آنتاليا خريداري كنيد.اگر شما هم قصد سفر به آنتاليا را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا ارزان ترين تور لحظه آخري آنتاليا را به شما پيشنهاد كنيم.

 

 


تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

جشنواره هاي جالب و عجيب همراه با قدمتي زياد كه برخي ريشه مذهبي دارند در سراسر دنيا برگزار مي شود. برخي از اين جشنواره ها هستند كه گردشگران بسيار زيادي صرفاً جهت شركت و حضور در آنها به شهر يا كشوري ديگر سفر مي كنند.

در اين مطلب مي خواهيم با تعدادي از اين جشنواره هاي فوق العاده آشنا شويم كه ارزش سفر را دارند و در هيچ كجاي دنيا همانند آنها را نخواهيد يافت. با ما همراه باشيد.

جشنواره ميمون ها در لوپبروي تايلند

براي شروع بايد گفت اين جشن در يكي از شهرهاي تايلند به نام لوپبوري ( Lopburi ) با فاصله 150 كيلومتر از بانكوك پايتخت اين كشور برگزار مي شود. در اين جشن كه در يكشنبه ماه نوامبر برگزار مي شود از 3 هزار ميمون در اين شهر با انواع غذاهاي مختلف پذيرايي مي شود كه البته جاي تعجب زياد دارد. اين جشن به افتخار ميمون هاي ماكاك كه نوعي بوزينه است برگزار مي شود. اينطور كه به نظر مي رسد اين ميمونها روابط خيلي خوب با آدمها به خصوص مردم تايلند دارند. مردم شهر نيز براي اجراي اين مراسم سنگ تمام مي گذارند و كاري مي كنند تا حسابي به اين ميمونها خوش بگذرد.  بيش از 2 تن از انواع خوراكيهاي جورواجور و ميوه كه به زيبايي طراحي و چيده شده است براي ميمونها تهيه مي شود تا آنها به هر گونه كه مايل هستند از خوراكيها بخورند و كسي نيز نمي تواند به آنها اعتراض كند. ميمون ها در لوپبوري داراي اهميت  زيادي هستند به طوري كه سمبل شهر لوپبوري  محسوب شده و در گوشه و كنار اين شهر انواع تنديس هاي غول پيكر ميمونها مشاهده مي شود. نكته جالب اين است كه اين ميمونها در خيابانهاي شهر هم مشاهده مي شوند و تبحر خاصي در ربودن كيف و وسايل مردم را دارند و از همه جالب تر اينكه مردم اين شهر با اين مسئله كنار آمده اند و به شكل مسالمت آميز پذيراي آنها در شهر خود مي باشند.

در مورد تاريخچه اولين مراسمي كه براي ميمونها برگزار شده بايد گفت كه فردي محلي به نان يونگ يوث كيتاوانانوسنت Yong Yuth Kitawananusont اولين فردي بود كه ايده برگزاري اين مراسم را مطرح كرد.  او صاحب مسافرخانه لوپبوري ( Lopburi) بود كه درست در رو به روي مسافر خانه او يك مجسمه بزرگ ميمون به چشم مي خورد كه به علت وجود اين مجسمه كه نوعي سمبل شهر محسوب مي شود اين فرد توانسته بود در زمينه جذب گردشگر به مسافرخانه خود بسيار موفق باشد. او اين موفقيت را حاصل وجود مجسمه ميمونها دانست و در نتيجه تصميم گرفت براي ميمون ها بوفه اي بسازد. در سال ۱۹۸۹ اولين جشن ميمون ها برگزار شد و در سالهاي بعد نيز اين مراسم ادامه پيدا كرد.بنا بر اتفاق پادشاه تايلند در سال ۲۰۱۵ ميلادي در ماه اكتبر از دنيا دفت و به همين دليل مردم تصميم گرفتند مراسم به گونه اي متفاوت برگزار كنند. در مراسمي كه در آن سال برگزار شد از تعداد بيشتري ميمون پذيرايي شد و حدود 3 كاميون ميوه براي مراسم در نظر گرفته شده بود. براي برگزاري اين جشن روي ۳۵ ميز پارچه هاي قرمز مي گذارند و اين ميزها در 3 محل مختلف كه محل تجمع ميمونه است قرار مي گيرند از جمله: پرا پرانگ سام يوت (Phra Prang Sam Yot) ، سيتي شراين (City Shrine) و نواحي پايين شهر.غذا و ميوه هاي جشن به مقدار زيادي است كه به شكلهاي مختلف تزيين شده تا ميهمانان از آنها ميل كنند ولي در انتهاي مراسم همه چير به شكل غافل گير كننده اي اتفاق مي افتد. در ساعت 10 صبح همراه با موسيقي و رقص مراسم آغاز مي شود و همه ساكنان شهر به ميهماني فرا خوانده مي شوند. جوانان نيز با لباسهاي شبيه ميمون و ماسكهاي ميمون به جشن و پايكوبي مي پردازند.بعد از سخنراي شهردار شهر ميمون ها به سمت مراسم دعوت مي شوند و مراسم به افتخار آنها ادامه پيدا مي كند.در ابتدا ميمونهاي از اين مراسم تعجب ميكنند و براي خوردن ميوه و غذا خجالت مي كشند اما بعد به طرز جالبي رفتار خوبي دارند و مشغول خوردن غذاها مي شوند. ( براي آگاهي از قيمت تورها از جمله تور تايلند با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.)

 

فستيوال ميان پاييز Mid-Autumn Festival مالزي

فستيوال ميان پاييز يا فستيوال كيك ماه، يا فستيوال فانوس در تاريخ 4 سپتامبر برگزار مي شود. تاريخ اين جشنواره به جنگي بازمي گردد كه در قرن چهاردهم در چين اتفاق افتاد. چيني ها در كشورهاي مختلف اين رويداد را با آداب و رسوم مختلفي اجرا مي كنند، وليكن همگي موافق هستند كه اين فستيوال براي بزرگداشت فصل و زمان برداشت محصولات تابستاني به دست نياكان آنها و همينطور مراسم يادبود سقوط سلاطين مغول در چين، بعد از شورش موفقيت آميز مردم، برگزار مي شود. رهبران شورش در آن روز، صدها كيك را به خانه هاي مردم در تمامي نقاط شهر فرستادند كه داخل هر كدام از كيك ها، نامه اي قرار داشت كه زمان و مكان شورش را مشخص كرده بودند.

چيني ها در مالزي با خريد و مصرف كيك با طهم هاي متفاوت و حتي طعم هاي عجيب و غير عادي، اين فستيوال را برگزار مي كنند. حتي هتل ها و اقامتگاه ها در سرتاسر مالزي براي نشان دادن كيك با هم رقابت مي كنند. در شب جشنواره، كودكان فانوس هاي كاغذي به شكل هاي مختلف مثل حيوانات و ماشين هاي متفاوت، و يا فانوس هاي سنتي چيني را در دست مي گيرند و به خيابان ها مي آيند. براي ديدن اين جشنواره مي توانيد با رزرو تور مالزي، خود را در تاريخ مشخص به اين جشنواره برسانيد.

 

جشنواره هولي در هند (جشن رنگ ها)

جشن هولي كه از اعياد رسمي مردم هندوستان مي باشد، يك جشنواره ملي و مذهبي بهاره است. هولي به جشنواره رنگ ها نيز شهرت دارد. در سراسر دنيا جشنواره هاي بسياري برگزار مي شود وليكن برخي از آنها همانند جشن هولي شهرت جهاني پيدا كرده است و مردم بسياري براي شركت كردن در اين جشنواره ها و فستيوال ها سفر خود را برنامه ريزي مي كنند. جشن هولي يا جشن رنگ ها يا جشن عشق  همه ساله در ماه مارس، به هنگام شروع فصل بهار در هندوستان برپا مي شود. فستيوال هولي تعطيل رسمي در تمام كشور پهناور مي باشد. مردم در اين موقع از سال، پايان زمستان و شروع شدن بهار را جشن مي گيرند. در اين جشن بر اساس يك سنت قديمي، مردم هر محله و منطقه با پاشيدن آب و رنگ هايي مخصوص به سمت همديگر و نيز اجراي موسيقي به جشن و پايكوبي مي پردازند. در اين رسم شاد و مهيج همه قشر با هر سن و سالي از جمله زن و مزد و پير و جوان شركت مي كنند و باور دارند كه با فرا رسيدن بهار، يك بار ديگر، روشنايي بر تاريكي و خوبي بر بدي پيروز شده است. جشنواره هولي برعكس جشنواره ديوالي هند كه در شروع فصل سرما برگزار مي شود، در آخر فصل سرما و آغاز فصل بهار و در آخرين شبي كه ماه كامل است، برگزار مي شود.

معني كلمه هولي در زبان هندي، سوختن مي باشد و در اكثر مناطق هند، در دو روز "هولي" و "دولتي" كه به زبان ساده تر به معني "هولي كوچك" و "هولي بزرگ" مي شود، برگزار مي شود كه اغلب بعد از انجام عبادت و گذاشتن نشان بر مجسمه كريشنا و رادا، مردم با پودرهاي رنگي يا بالن هاي پر از مايعات رنگي به هم رنگ مي پاشند. در اصل اين جشنواره را مي توان جشنواره تابناك و درخشان نامگذاري كر، زيرا كه رنگ هاي روشن و متنوعي در آن استفاده مي شود. هندي ها اعتقاد دارند رنگ هاي روشن، زندگي بخش و نيروزا و نشاط آور هستند.

جشنواره هولي در ميان افرادي از آسياي جنوبي و خارج از آسيا كه هندو هم نيستند، مشهور شده است. فستيوال هولي در درجه اول در هند، نپال و ديگر مناطقي كه در آنها تعداد بسيار زيادي هندو و يا مردم با اصالت هندي دارد، برگزار مي شود. اين جشنواره در سال هاي اخير، به بخش هايي از اروپا و آمريكاي شمالي به عنوان جشن بهاري يا نشاط و سرور راه پيدا كرده است.

اين جشنواره با آتش بازي به هنگام شب آغاز مي شود. افسانه ها و داستان هايي كه مربوط به اين جشن است، باعث سرزنده تر شدن و جذابيت هرچه بيشتر آن مي شوند. جشنواره هولي همچنين اين شانس را به شما مي دهد كه براي افرادي كه دوستشان داريد، دعاي خير كنيد. در گذشته هولي يك مراسم ويژه زنان متأهل بوده است كه براي شادي و سلامت خانواده خود دعا مي كردند و همچنين ماه كامل را پرستش مي كردند.

چند روز قبل از برگزاري جشن، فروشگاه ها و مغازه ها پر از رنگ هاي متنوع مي شود و همين امر باعث مي شود كه مردم بسيار سرحال و شاد باشند و تا روز اصلي جشن لحظه شماري كنند. افرادي هستند كه بليط هواپيما خود را براي چند روز قبل از جشن خريداري مي كنند تا بتوانند در اين جشن مهيج و با نشاط شركت نمايند. رنگ هايي كه در جشنواره هولي استفاده مي شوند، رنگهاي طبيعي است و از گل ها و ميوه ها تهيه مي شوند، از اين رو نه تنها براي پوست ضرر ندارد، بلكه مفيد نيز هستند. مردم با خريد رنگ ها شادي و نشاط را به خانه هايشان مي برند. برخي از اين رنگ ها از گياهاني كه در فصل بهار شكوفه مي دهند گرفته مي شوند كه به همين علت هندي ها اعتقاد دارند اين پودرها به دليل خاصيت درماني و طبيعي بودن از بروز بيماري هاي شايع ناشي از تغيير فصل و نيز سرماخوردگي در بهار جلوگيري  مي كنند و برخي از بيماري ها را نيز درمان مي كنند. اين رنگ ها حتي بعد از شستن تا چند روز روي پوست افراد مي ماند و لباس هايي كه رنگي شده اند ديگر رنگشان پاك نمي شود.

به صورت كلي مي توان گفت رنگ، شادي، رقص، آواز و پذيرايي همگي يك معنا را القا مي كنند و آن اين است همراهي، برابري، شادي و اتحاد.

براي مشاهده قيمت و شرايط و امكانات فوق العاده تور هند مي توانيد به وبسايت رسمي آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد و يا با همكاران ما ارتباط برقرار نماييد.

 


تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

 

آنتاليا يكي از جذاب ترين شهرهاي تركيه براي سپري كردن يك تعطيلات آرامش بخش ساحلي است. آنتاليا سواحل گوناگوني دارد كه شما با توجه به حس و حالتان مي توانيد يكي از آن ها را انتخاب كنيد و از روز خود نهايت لذت را ببريد. شهر آنتاليا مناطق بسيار گسترده اي براي تفريح و گردش دارد كه در يك سفر زمان كافي نخواهيد داشت تا از همه آنها بازديد كنيد. جاذبه هاي تاريخي، ديدني، مناطق گردشگري همه و همه در اين شهر زيبا وجود دارند، همچنين طبيعت آرام و زيباي آنتاليا مكان بسيار مناسبي براي تفريح و استراحت مي باشد. وليكن يكي از بهترين نقطه جذب آنتاليا براي مسافران و توريست ها، سواحل بسيار گسترده و فوق العاده مي باشد. آنتاليا هم سواحل توريستي جذاب دارد و هم سواحل محلي كه در آن ها مي توانيد از آثار باستاني ديدن كنيد و ريلكس كنيد. به هر حال، آنتاليا بهترين سواحل را دارد و به همين دليل به هر مسافري در آنتاليا خوش مي گذرد.پس اگر دوست داريد كه چند روز را ريلكس و راحت بگذرانيد تور آنتاليا را از آژانس مسافرتي مهرپرواز رزرو كنيد.

آنتاليا هم سواحل توريستي جذاب دارد و هم سواحل محلي كه در آن ها مي توانيد از آثار باستاني ديدن كنيد و ريلكس كنيد. به هر حال، آنتاليا بهترين سواحل را دارد و به همين دليل به هر مسافري در آنتاليا خوش مي گذرد

ساحل سيرالي

معمولا ساحل سيرالي پر از افراد محلي است كه در مهمانسراهاي اطراف آن اقامت كرده اند. ساحل سيرالي حقيقتا يكي از زيباترين سواحل آنتالياست و شما عاشق زيبايي هاي طبيعي اين ساحل جذاب خواهيد شد.

 

ساحل كونيالتي

كونيالتي يكي از مشهورترين سواحل آنتالياست كه در كنار صخره ها و كوه هاي بيداگلاري واقع شده است و چشم انداز آن به جذابيت اين ساحل زيبا افزوده است. شما در اين ساحل بزرگ مي توانيد به راحتي فضاي خالي پيدا كنيد و با همراهانتان روي شن ها ريلكس كنيد. از طرفي رستوران ها و كافه هاي متعددي در دهكده هاي اطراف ساحل كنتيالتي آنتاليا وجود دارد كه مي توانيد به آن ها برويد و از غذاهاي خوش طعمشان لذت ببريد.

 

ساحل فاسليس

اگر شما بخواهيد همه جاهاي جذاب اطراف اين ساحل را كشف كنيد، بايد يك ماشين اجاره كنيد و حسابي در اين ساحل گشت و گذار كنيد و از بقاياي باستاني فاسليس، شهر باستاني يوناني و رومي ديدن كنيد. قسمت جذاب ساحل فاسليس اين است كه شما مي توانيد در آب هاي تميز و كريستالي آن به راحتي شنا كنيد و آرامش بگيريد و يك روز به يادماندني را در آن سپري كنيد.

 

ساحل لارا

اگر شما عاشق سواحل شني هستيد، بدون شك براي شما ساحل لارا بهترين انتخاب براي گذراندن يك روز كامل لذتبخش ساحلي است. در اين ساحل بزرگ مي توانيد به كلاب هاي ساحلي، رستوران هاي جذاب، كافه هاي هيجان انگيز و كلاب هاي شبانه برويد و بهترين روز سفرتان را براي خود رقم بزنيد. ساحل لارا براي ريلكس كردن مناسب است و بهترين ساحل براي گذراندن يك روز هيجان انگيز و جذاب است. همچنين مي توانيد واليبال ساحلي بازي كنيد و يا از ورزش ها و تفريحات آبي لذت ببريد و روزتان را به هيجان انگيزترين حالت ممكن بگذرانيد.

 

ساحل پاتارا

اگرچه ساحل پاتارا كمي از آنتاليا دور است و بايد براي رسيدن به آن چند ساعتي رانندگي كنيد، اما آنقدر زيبا و جذاب است كه ارزشش را دارد. ساحل پاتارا 18 كيلومتر شن و ماسه سفيد دارد كه اين ساحل را به يكي از زيباترين سواحل منطقه تبديل كرده است. علاوه بر اين ها، ساحل پاتارا يك منطقه حفاظت شده براي تخم گذاري لاكپشت ها نيز دارد.

اگر شما هم نياز به يك تعطيلات ساحلي داريد و دوست داريد كمي از استرس هاي روزانه فاصله بگيريد و ريلكس كنيد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا تور ارزان قيمت آنتاليا را به شما آفر دهند.

 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mehrparvaz و آدرس mehrparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
تشریفات عروسی
تشریفات صبور بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifatsabour.com

سقف کاذب
آذران فضانما ارائه دهنده انواع سقف کاذب پی وی سی
www.azaran.com


کاشت مو
موسسه کلینیک کاشت مو و زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور استانبول
آفر ویژه تور لحظه آخری استانبول
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
تور لحظه آخری آنتالیا
www.mehrparvaz.com

دستگاه لیزر
قیمت دستگاه لیزر
http://www.personageco.com

سئو وب سایت
بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
تخلیه چاه
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه سازی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

تشریفات عروسی
تشریفات عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

پله برقی و آسانسور
پله برقی فوجی
www.fuji-lift.com

مبلمان اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

hotels in tehran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

کلینیک جوانسازی پوست
نماینده رسمی تالگو
www.thalgoparis.com

قیمت مبلمان اداری
مبلمان اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

بهترین جراح بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

باغ و سالن عروسی
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری شرکت آذران فضانما
www.afn-furniture.com

عطر
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری
فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور مالزی
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net

گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی رایکا
www.rayka.design

کلینیک بتن
کلینیک بتن ایران
www.clinicbeton.ir

تشریفات عروسی
بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان