عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 12
نویسنده : admin

شهر ممنوعه چین در واقع نام مجموعه ای از کاخ های سلطنتی ، امپراطور های چین می باشد . شهر ممنوعه به عبارتی وسیع ترین و کامل ترین مجموعه معماری چوبی در جهان محسوب می شود . ساخت این شهر در سال 1406 میلادی با دستور جو دی ، دومین امپراطور سلسله مینگ شروع شد و در عرض 14 سال به پایان رسید . تا سال 1911 (نزدیک به 500 سال) ، در کل 24 امپراطور در شهر ممنوعه اقامت کردند و فرمانروای چین بوده اند . ممنوعه بودن این منطقه در سال 1924 به پایان رسید و بازدید از این مجموعه به عنوان موزه برای عموم آزاد شد . این مجموعه ساختار مستطیل شکلی با مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برگرفته است . ابعاد ‏آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است . دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر ‏دورتا دور مجموعه را فراگرفته است . دیوار های این مجموعه ضخیم ساخته شده اند به طوری که در برابر آتش توپخانه ها در آن زمان مقاومت داشته باشند .

شهر ممنوعه چین کاملا طبق نظام تشریفاتی سلسله ‌های فئودالی و اصول طبقاتی ساخته شده است . طرح کلی ، وسعت ، شیوه معماری ، رنگ و ‏تزیینات همه نمایانگر امتیاز خاندان سلطنتی و سلسله مراتب اشرافی است . سه قصر این مجموعه یعنی قصر تای حه ، قصر جون حه و نیز قصر بایو ‏حه ، که توجه را بیشتر جلب می‌ کنند ، محل اعمال قدرت سلطنتی امپرطوران و برپایی مراسم پرشکوه بوده است . قصر تای حه ، مرکز تمام شهر ‏ممنوعه و تخت سلطنتی طلایی رنگ امپراطور در این قصر دیده می‌ شود . این قصر دارای مجلل ترین معماری در شهر ممنوعه است . این قصر در ‏شمال میدان بر سکوی مرمری سفید رنگی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و بلندای ۸ متر ساخته شده است . ارتفاع آن ۴۰ متر است که به لحاظ ‏ارتفاع ، بلند ترین بنای شهر ممنوعه است .‏
در فرهنگ چین ، اژدها بیانگر قدرت امپراطوری است و امپراطور یا "پسر آسمانی" ، اژدهای حقیقی" نامیده می ‌شود . درون قصر تای حه در بالا و ‏پایین با حدود ۱۳ هزار شکل اژدها تزئین شده است .‏
تعداد قصر ها و اتاق ‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است . به اعتقاد پیشنیان چینی ، اقامتگاه ‏امپراطوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراطورانی که پسر امپراطور آسمانی دانسته می ‌شده اند ، باید خویشتندار می بوده اند و نباید از شمار ‏اتاق‌ های امپراطور آسمانی تجاوز می ‌کردند . از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌ های کاخ آسمانی است . (آن نیم اتاق ‏ظاهرا تنها یک راه پله را در بر می ‌گیرد ) . ‏

شهر ممنوعه یکی از برترین و بهترین جاذبه های توریستی چین می باشد . چنانچه شما با تور چین به این شهر سفر کرده باشید ، از خود تور شما را به این مجموعه برای بازدید می برند .



:: برچسب‌ها: تور چین , تور لحظه آخری چین , تور ارزان قیمت چین , جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین ,
تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

چنانچه دنبال مکانی برای برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک بگردیم ، گرجستان اولین کشور و مقصدی نخواهد بود که به ذهن می رسد ، ولیکن هرساله در تابستان ، سواحل زیبا و فوق العاده دریای سیاه آناکالیا (Anakalia) شاهد حضور هزاران علاقمند و گردشگر از سراسر دنیا است . فستیوال جم که مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است ، از سال 2015 در این مکان در حال اجرا و برگزاری می باشد . در این فستیوال بزرگ کنسرت ساحلی به همراه برنامه های متنوع برگزار می شود و جمعیت قابل توجهی را به خود جذب می نماید . موسیقی با منظره جذاب و دیدنی و فوق العاده غروب خورشید در ساحل و غذاهای سنتی و محلی گرجستانی و حتی جنگ با بالشت یا به اصطلاح بالشت بازی را می توانید تجربه نمایید .

می توانید با تور گرجستان و سفر به این مکان فوق العاده خاطره ای کم نظیر و به یادماندنی در جشنواره تابستانی موسیقی الکترونیک جهان در شهر دنج و آرام آناکلیا در کشور گرجستان و در کنار ساحل بسیار زیبای دریای سیاه را تجربه نمایید .

-محل : گرجستان ، آناکلیا
-زمان : 18 مرداد 1397 تا 21 مرداد 1397 (به مدت 4 شبانه روز)
-با توجه به تغییر قیمت دلار در ایران ، قیمت بلیط را در لحظه آخر ملاحظه نمایید.
-خرید بلیط این فستیوال تنها به صورت آنلاین بوده و هیچ بلیط کاغذی موجود نمی باشد ، بعد از پرداخت آنلاین ، همان لحظه می توانید بلیط خود را با فایل PDF دانلود نمایید .
-امسال فقط دو نوع بلیط برای فستیوال وجود دارد و فروخته می شود : MULTI و VIP



:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , تور ارزان قیمت گرجستان , دریای سیاه , آژانس مسافرتی ,
تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 32
نویسنده : admin

بزرگترین رستوران گردان جهان بلینی ( BELLINI RESTAURANT ) نام دارد و در مکزیک است، این رستوران گردان در طبقه ی 45 مجتمع تجارت جهانی مکزیک ساخته شده است ، مساحت این رستوران 10.44 متر مربع است و ظرفیت پذیرایی از 332 نفر را دارد . رستوران گردان بلینی در سال 1994 میلادی آغاز به کار کرد و در سال 2009 میلادی در فهرست کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده شد . این رستوران که دارای وبسایت کامل و بسیار خوبی است ، می توانید از طریق بازدید از وبسایت رزرو خود را انجام دهید ، و یا از خدمات و غذاهای لذیذ این رستوران اطلاعات خوبی به دست آورید و یا رزرواسیون را به آژانس مسافرتی خود بسپارید .

چنانچه تمایل داشته باشید یک وعده غذا در این رستوران میل نمایید ، باید مبلغی حدود ۳۱ تا ۳۵ دلار هزینه نمایید . رستوران بلینی با غذاهایی اروپایی ، لاتین ، دریایی ، مکزیکی و ایتالیایی پذیرای مهمانان خود می باشد و منوی نسبتا گسترده ای دارد و به صورت عالی و گرمی از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی می نماید . این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد باز است و میان وعده ، نهار ، شام و شام دیروقت را در اختیار میهمانانش قرار می دهد ، علاوه بر غذا و خوراکی های لذیذ و بی نظیر این رستوان ، منظره بی نظیر و فوق العاده بلینی نقش مهمی در محبوبیت این رستوران دارد ، از این رستوران گردان می توانید مکزیک را به بهترین شکل ممکن تماشا کنید و از صرف غذا نهایت لذت را ببرید



:: برچسب‌ها: آژانس مسافرتی , رستوران بلینی , رستوران گردان مکزیک , بزرگترین رستوران گردان دنیا ,
تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 11
نویسنده : admin

بی شک سفر به کشورهای دیگر ، تنها به بازدید از جاذبه های باستانی و تاریخی و طبیعی و یا تفریح در اماکن تفریحی ختم نمی شود ، تجربه و امتحان غذاهای محلی و بومی هر شهر و یا کشور و همچنین آشنایی با ذائقه و سلیقه و طعم غذاهای هر ملیتی و هر قومی ، و نیز آشنایی با فرهنگ خوراک و آشپزی نیز بخشی از جاذبه های گردشگری است . در ارمنستان فستیوال هایی برگزار می شود که در آنها غذاها خودنمایی می کنند . آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ذکر چند نموه از این فستیوال ها ، کمک کند تا در سفر تور ارمنستان ، بتوانید از این فستیوال ها آگاه شوید و تجربه ای به یاد ماندنی را از سفر خود در تور ارزان قیمت ارمنستان  ، داشته باشید .

1- فستیوال ماهی : 11 آپریل (آوریل)
در تاریخ 11 آپریل ، فستیوالی در ارمنستان برگزار می شود که نام آن فستیوال ماهی است . در این فستیوال با شکوه ، افراد بسیاری شرکت می کنند و در آن انواع غذاهای مدرن و سنتی که در آن ماهی وجود دارد ، به چشم می خورد . محل دقیق برگزاری فستیوال یا جشنواره ، در 10 کیلومتری شهر ایروان ، در ابویان کشور ارمنستان می باشد . چنانچه در این تاریخ قصد سفر به ارمنستان را دارید ، حضور و بازدید از فستیوال ماهی در کنار گشت و گذار و مشاهده جاذبه های گردشگری ارمنستان ، لذت شما را دو چندان می نماید .

2- فستیوال دلمه (تولما) : 16 می
در تاریخ 16 می ، فستیوال دلمه در ارمنستان و در بخشی به نام "آرماویر" در مجموعه "مموریال" برگزار می شود و موقعیتی بسیار مناسب برای تجربه و امتحان کردن دلمه به دستور و پخت ارمنی می باشد . در این فستیوال انواع دلمه های متفاوت به وسیله شرکت کنندگان در معرض دید قرار می گیرند و آشپزهای مختلف رقابت خود را بر سر طرز تهیه این غذای لذیذ و خوش عطر و طعم آغاز می کنند .
دلمه ارمنی بسیار معروف است و محتویات آن ، گوشت چرخ کرده ایست که در برگ مو پیچیده می شود و نیز برای بهبود و بهتر شدن طعم آن ، سس به خصوصی که شامل ماده خمیری به اسم "ماتسوم" و سیر است ، به آن اضافه می کنند . فستیوال تولما با جشن و پایکوبی و رقص همراه می باشد و علاوه بر طبخ و نمایش دلمه ، مسابقه ای نیز برگزار می شود که شرکت کنندگان در آن برای تزیین کردن غذا نیز باهم رقابت می کنند .

3- فستیوال نان در ارتفاعات : 13 ژوئن
در فستیوال یا جشنواره نان که در تاریخ 13 ژوئن برگزار می شود ، انواع نان در ابعاد مختلف در معرض نمایش قرار می گیرند ، که هدف اصلی برگزاری این فستیوال نشان دادن تاریخچه نان می باشد .

4- فستیوال شاه توت : اولین شنبه جولای
فستیوال توت ارمنستان در استان سیونیک ، در شهر "گوریس" برگزار می شود که همراه با موسیقی سنتی ارمنی و رقص ساکنان محلی همراه است . گردشگران و بازدیدکنندگان می توانند توت ها که در ظروف مختلف ارمنی و سنتی چیده شده اند را مشاهده نمایند . این جشنواره که در اولین شنبه ماه جولای برگزار می شود ، به صورت رایگان پذیرای مهمانان خود می باشد . مهمهانانی که علاقه به خرید سوغات و هدیه می باشند ، می توانند با هزینه ای جداگانه از این فستیوال خرید نمایند .

5- فستیوال توت و عسل : 18 آگوست
فستیوال یا جشنواره عسل و توت در مرکز ارمنستان ؛ منطقه شامشادین برگزار می شود . انواع توت ها و نیز عسل برای بازدید موجود است و هر سال در تاریخ 18 آگوست این جشنواره برپا می شود . بیشتر از 3000 شرکت کننده در این فستیوال حضور به عمل می آورند . علاوه بر توت های مختلف و عسل ، انواع صنایع دستی کشور ارمنستان نیز در این محل به عرضه گذاشته می شود .

6- فستیوال باربیکیو (خرواتس) : 11 و 12 سپتامبر
جشنواره یا فستیوال باربیکیو در منطقه لری دهکده آخلاتا واقع در 145 کیلومتری ایروان ، و در تاریخ 11 و 12 سپتامبر برگزار می شود . فستیوال باربیکیو و یا همان گوشت های کبابی ، فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به گوشت های کبابی است که به سلیقه و ذائقه و سبک مردم ارمنی طبخ می شوند . بیش از 60 نوع گوشت مختلف کبابی یا همان "خرواتس" ، به دست آشپزان ارمنی طبخ می شود که با موسیقی و بازی های سنتی ارمنی سرو می شود و فضایی شاد و بسیار جذاب را پدید می آورد . در این فستیوال 3 برنده اعلام می شوند : برنده بهترین طراحی غذا ، برنده بهترین مزه ، برنده بهترین خلاقیت



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت ارمنستان , تور لحظه آخری ارمنستان , تور ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , آژانس مسافرتی , ,
تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 20
نویسنده : admin

استانبول یا قسطنطنیه بزرگترین شهر کشور ترکیه و نیز مرکز فرهنگی و اقتصادی آن کشور است . این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است ، تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و استانبول تنها کلان شهر دنیاست که در دو قاره وجود دارد . شهر زنده و شاد استانبول برای بسیاری از افراد که به این شهر سفر کرده اند بسیار پر خاطره است . در کوچه پس کوچه این شهر می توانید به مکان های فوق العاده و زیبایی برسید که از دوران بسیار دور به جای مانده است و برای بسیاری از گردشگران جالب هستند . در این شهر ، شبها پر از سرگرمی برای انواع سلیقه ها و علایق می باشد .
انواع کلاب های شبانه مختلف که در اکثر محل های متفاوت استانبول وجود دارند و با موسیقی های مدرن ، هیپ هاپ ، تکنو ، ترکی ، ترکی کلاسیک و غیره ، این فرصت را در اختیار گردشگران می گذارد که با توجه به سلیقه خود ، شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند .
تنگه بسیار زیبا و دیدنی بسفر که دو دریای سیاه استانبول و مرمره را به یکدیگر متصل می نماید نیز هر شب میزبان انواع کشتی های تفریحی می باشد . بر روی کشتی های تفریحی ، کنسرت ها و اجرای موسیقی زنده به همراه شام و نشیدنی و میان وعده ، انجام می شود که همگی آنها در کنار هم می توانند لحظات بسیار خوب و فراموش نشدنی برایتان به ارمغان بیاورد . چند نمونه از برترین کلاب ها و مکان های تفریحی شبانه استانبول به شرح ذیل می باشد :
کلاب بابل استانبول
کلاب بابل در فاصله سال 2001 الی 2007 میلادی ، جوایز متفاوتی از جمله جایزه صد کلاب برتر جاز جهانی را کسب کرده است . این کلاب همچنین جایزه محبوب ترین و بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز کسب کرده است . طراحی چند منظوره کلاب بابل ، باعث شده تا این محیط بسیار جذاب به نظر برسد . بعضی از به نام ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی داخلی ترکی و نیز بین المللی در این سالن اجرای زنده موسیقی دارند و می توان به پرداخت هزینه ای به نسبت مناسب از اجرای آنان نهایت لذت را برد . در آخر هفته ها نیز بهترین آثار بین المللی از موسیقی جاز و لاتین نیز در این محل اجرا می شوند . د راین کلاب بسیار معروف استانبول ، یکبار در ماه برنامه ویژه با DJ برگزار می شود . ظرفیت نشسته کلاب بابل 300 نفر و ایستاده 450 نفر می باشد . به تازگی نیز یک لانژ د راین محل راه اندازی شده است که در آن موسیقی زنده اجرا می شود . لانژ محل بسیار زیبا و مناسبی برای صرف نهار و شام می باشد که می توانید در کنار اجرای موسیقی زنده شبی رویایی برای خود رقم بزنید . این لانژ با انواع متنوعی از غذاها ، نوشیدنی ها و میان وعده ها و اسنک ها ، پذیرای مهمانان خود می باشد .
کلاب رینا استانبول
کلاب رینا ، محبوب ترین و بهترین انتخاب برای افرادی است که به مهمانی های پرشور و مهیج علاقه زیادی دارند . فضا و محیط این کلاب دارای طراحی و بسیار شیک و مدرنی می باشد . برای رفتن به این کلاب معمولا باید از قبل رزرو داشته باشید ، برنامه های این کلاب گاهی تا صبح نیز ادامه پیدا می کند . این کلاب ، از جمله مکان هاییست که نباید دیدن و بودن در آن را از دست داد ، هنرمندان معروف و سرشناس نیز به این کلاب می آیند . بین کلاب های شهر استانبول ، کلاب رینا بزرگترین محل مخصوص رقص و رستوران را دارد . این مجموعه حدود 2500 نفر گنجایش دارد . نام این محل از اسم دختری بسیار زیبا و شیک الهام گرفته شده است . کلاب رینا ، محلی معمولی برای افراد عادی و عوام معمولی و مسافران تور استانبول نیست ، جایی است که بیشتر مدل ها ، هنرمندان سرشناس و میلیونرها را در خود جای می دهد . این کلاب بسیار زیبا و خاص ، پایان هر فصل بازسازی می شود و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . افراد با لباس عادی همانند تی شرت و شلوارجین اجزه ورود به این مکان را ندارند و حتما باید با لباس رسمی به این مجموعه بروند .
کلاب آنجلیکا استانبول
کلاب آنجلیکا ، مجموعه ایست که مردم محلی بیشتر آن را انتخاب می کنند چرا که منظره ای بی نظیر از بسفر را می توان از این کلاب مشاهده کرد . منوی متنوع و بسیار باز این کلاب ، باعث شده تا انتخاب اول مردم برای تفریح و سرگرمی و گذراندن اوقاتی بسیار خوب و خوش باشد . "محمود آنلر" نام طراح و بازسازی کننده این مجموعه است . منظره ای بسیار گسترده و کم نظیر از بسفر ، با آینه کاری های در این کلاب بسیار دیدنی می باشد . کلاب آنجلیکا ، محل مورد علاقه مردم استانبول برای تفریح و سرگرمی به خصوص در تابستان می باشد .

کشتی سواری در بسفر

تنگه ای به نام بسفر در شهر استانبول قرار دارد که دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می سازد . این تنگه محل بسیار مناسبی برای تفریحات آبی در استانبول به شمار می رود . قایقرانی در این تنگه از محبوب ترین سرگرمی هاست که مسافت 30 کیلومتری این تنگه را می توانید با قایق های تفریحی بپیمایید و از طبیعت زیبای این تنگه نهایت لذت را ببرید . همچنین می توانید از آژانس هواپیمایی خود ، بلیط کشتی های کروز را خریداری کنید و به سوی تفریحاتی هیجان انگیز در این تنگه بروید . از درون کشتی کروز می توانید منظره ای متفاوت از استانبول را مشاهده نمایید و خاطره ای بسیار عالی و فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید .



:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور ارزان استانبول , آژانس هواپیمایی , جاذبه های گردشگری استانبول ,
تاریخ : شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 4
نویسنده : admin

کوش آداسی به معنی جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با سلجوق , از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است. بندر کوش آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس برای گزدشگرانی که به ترکیه سفر می کنند , از جذابیت خاصی برخوردار است و در ماه های بهار و تابستان سفر های منظمی به جزیره ساموس برگزار می شود. قایق های تفریحی بسیار زیبا و مدرن که تورهای آبی زیادی را برگزار می کنند , به این بندر زیبایی خاصی بخشیده اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه به شمار می رود.

شهر افسوس در سال 3000 قبل از میلاد مسیح به دست ایونی ها در نزدیکی کوش آداسی تاسیس شد. این شهر در سال 546 قبل از میلاد مسیح به تصرف ایرانیان در آمد. در سال 200 قبل از میلاد مسیح رومیان باستان این شهر را تصرف کردند و بعد از تقسیم امپراطوری روم , امپراطوری روم شرقی این شهر را گرفت. زلزله ای باعث تغییر مسیر رودخانه , آب و هوا و در نهایت نابودی شهر افسوس در نزدیکی کوش آداسی شد و بندر جدیدی با نام یونانی اسکالا نوا به معنی اسکله نو در محل کوش آداسی کنونی تاسیس شد و جای بندرگاه افسوس را گرفت. بعد از حمله سلطان محمد فاتح , این شهر در سال 1413 به دست امپراطوری عثمانی افتاد. در زمان سلطنت عثمانی ها , اسکالا نوا به داشتن ساختمان های با شکوه مشهور شد. کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی از بناهایی است که در آن می توان به خوبی معماری دوره عثمانی را به وضوح مشاهده کرد.

دروازه قلعه , دیوارها , مساجد و نیز ارگ قلعه در جزیره کبوتر , در دوران تاریخی عثمانی ساخته شده اند که انعکاس دهنده سبک معماری دوران باستانی عثمانی هستند.

بعد از جنگ جهانی اول در سال 1919 , کوش آداسی مورد تهاجم یونانیان قرار گرفت و طی یک مبارزه طولانی مدت در سال 1922 اسکالا نوا بخشی از جمهوری ترکیه شد. پس از جنگ چناق قلعه و پیروزی آتاتورک , او به این اسکله آمده و بعد از اطلاع از نام یونانی آن و به دلیل اختلافات و درگیری های بین ترکها و یونان , نام بندر را بر اساس نام جزیره ای در نزدیکی آن به کوش آداسی یا جزیره پرنده کوش آداسی تغییر داد.

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا ، در غرب کشور ترکیه می باشد . مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است . هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور ، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند . علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد ، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد . اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد . می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در تور کوش آداسی تابستان 97  لذت ببرید .

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد . آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نامش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری آفرهای تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.

آژآنس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تورهای لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی بهار و تابستان 97 ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه ، بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید . آژانس مسافرتی مهرپرواز لیست قیمت های مختلفی از تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 را خدمت مشتریان عرضه می کند تا با توجه به بودجه و امکانات دلخواه ، بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . قیمت تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات ارائه شده در تور ، متغیر است و شما می توانید از تور ارزان کوش آداسی در بهار و تابستان 97 هم بهره مند شوید .

 



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت کوش آداسی , تور لحظه آخری کوش آداسی , تور کوش آداسی تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت کوش آداسی , بلیط لحظه آخری کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی ,
تاریخ : شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 12
نویسنده : admin

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد. بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی  تور بدروم بهار 97 برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور لاکچری بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. تور بدروم و تور لحظه آخری بدروم  در جهان یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود. مراکز خرید ، هتل ها و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند.
بدروم یکی از شهرهای پر بازدید در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه می باشد که جمعیت آن حدود 32000 نفر است . بدروم دارای آب و هوای مدیترانه ای است و پلاژهای زیبا و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد . از جمله تفریحات و سرگرمی های بدروم برای توریست ها و گردشگران ورزش های آبی ، سافاری ، تور روستای بدروم ، تور کشتی ، تور جیپ سافاری هستند . در صورت علاقه به سفر به این شهر بسیار زیبا با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان بدروم ، تور لحظه آخری بدروم ، تورهای بدروم بهار و تابستان 97 را رزرو نمایید .

بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران تور بدروم تابستان  97 از جذابیت خاصی برخوردار است. به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریحی در مراکز مدرن تقسیم می شود.

از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر )، آمفی تئاتر باستانی بدروم، آرامگاه ماسولوس نام برد که هر ساله مسافران تور بدروم را به سمت خود میکشاند و از مراکز خرید مدرن گردشگری بدروم می توان به مراکز خرید بدروم، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند.
گرمترین ماه سال در بدروم , ماه جولای می باشد که میانگین دمای هوا به 29 درجه سلسیوس می رسد. سردترین ماه سال در این شهر , ماه ژانویه است که میانگین دما به 12 درجه سلسیوس می رسد. طولانی ترین روزهای سال در این شهر با 10 ساعت طول روز به ماه آگوست تعلق می گیرد. مرطوب ترین ماه سال نیز با میانگین بارش 108 میلی متر , ماه دسامبر شناخته شده است. بدروم با تابستان های گرم و طولانی , بهار و پاییز فوق العاده و مطبوع و زمستان های کوتاه و ملایم , دارای آب و هوای مدیترانه ایست. درجه دما در ماه جولای تا سپتامبر به بیشتر از 35 درجه سلسیوس می رسد و این فصل , زمان پر گردشگر این شهر است و بسیار شلوغ می شود , از این رو طبیعتا گران ترین فصل و یا High Season است.



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت بدروم , تور لحظه آخری بدروم , تور بدروم تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت بدروم , بلیط لحظه آخری بدروم , جاذبه های گردشگری بدروم ,
تاریخ : شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 13
نویسنده : admin

آنتالیا مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه است که از شهرهای پرگردشگر و توریستی ترکیه می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. در این شهر بلوارهای بسیاری با درختان نخل و همچنین لنگرگاه خاص خود , وجود دارد. در بخش قدیمی این شهر بافت خاصی از خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ و خانه های قدیمی و محصور شده با دیواره های قدیمی , بسیار جلب توجه می کنند. تا امروز ساکنان اولیه این شهر نامشخص باقی مانده است. نام این شهر بنا بر شواهد تاریخی از آتالوس دوم , پادشاه پرماگون گرفته شده است که 150 سال قبل از میلاد مسیح بر این ناحیه حکومت می کرده است. در سال 2008 و طبق حفاری هایی که در این شهر صورت گرفت , مشخص شد که زمانی آنتالیا پایگاه نیروی دریایی روم بوده و دارای ناوگان های قدرتمندی بوده است و نیز در این حفاری های انجام شده مشخص شد که قدمت این شهر به 300 سال پیش از میلاد مسیح بازمی گردد. آنتالیا در دوران روم باستان دارای رونق بسیاری بوده است , مسیحیت در قرن دوم میلادی در این شهر گسترش یافت. شهر مذکور در دوران امپراطوری بیزانس یکی از شهرهای خیلی مهم بوده است. در قرن سیزدهم میلادی این شهر به دست ترکان سلجوقی فتح شد و از سال 1321 تا 1423 میلادی به عنوان پایتخت کشور ترکیه شناخته می شد. به گفته اولیا چلپی در قرن 17 میلادی آنتالیا دارای 3000 خانه , شامل بیست محله ترک نشین و چهار محله یونانی نشین بوده است و همچنین 200 قایق در بندر بوده است. در قرن 20 میلادی در پی مهاجرت ترک های قفقاز و بالکان به این منطقه , جمعیت آنتالیا به 25.000 نفر رسید. مسیحیان و یهودیان در نواحی جداگانه ای از شهر و در کنار بندر ساکن هستند.
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری بهار 97 آنتالیا و تور ارزان قیمت آنتالیا تابستان 97 ، شرایطی برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را در سفر داشته باشند . ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به بودجه و زمان خود ، بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب کنید . قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج ، متغیر خواهد بود . به این صورت با بررسی پکیج های بهار و تابستان 97 تور آنتالیا قیمت مناسب را انتخاب نمایید ، و از تور ارزان آنتالیا بهار و تابستان 97 بهره مند شوید .
آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه آب و هوایی گرم ، تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل دارد و بنابراین مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری باید از وضعیت آب و هوای زمستانی این منطقه آگاهی کافی داشته باشند. آنتالیا از ماه های فروردین تا آبان برای شنا و ورزش های آبی مناسب است و بسیار مناسب مسافران تور آنتالیا تابستان 97 می باشد . اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه فروردین و اردیبهشت به آنتالیا سفر کنید و از رنگین کمان هایی که بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد می شود لذت ببرید. طبیعت آنتالیا در فصل بهار بسیار زیباست پس بهترین فرصت برای سفر به این شهر زیبا تور آنتالیا بهار 97 می باشد .
فرودگاه آنتالیا یکی از پر ترددترین فرودگاه های کشور می باشد که در کرانه دریای مدیترانه واقه شده است. ساخت این فرودگاه در سال 1996 آغاز شد و در سال 1998 به بهره برداری رسید. فرودگاه آنتالیا در 10 کیلومتری شمال مرکز شهر قرار دارد و دارای 2 ترمینال است. ظرفیت این فرودگاه 35 میلیون مسافر در طول سال است که از نظر حجم مسافر در رده 12 فرودگاه های اروپا و در رده 2 کشور ترکیه قرار دارد. اتوبوس های شرکت هاواش به صورت دائم و مرتب از پایانه اتوبوس رانی شهر آنتالیا و نیز پردیس دانشگاهی آک دنیز به سمت فرودگاه حرکت می کنند. طی زمان 60 دقیقه از پردیس دانشگاهی آک دنیز و نیز 30 دقیقه از پارک یاووز اوزجان در جاده کنیاآلتی می توانید به فرودگاه برسید.



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 97 , بلیط ارزان آنتالیا , بلیط لحظه آخری آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 14
نویسنده : admin
پارک ریکه تفلیس یکی از جاذبه های توریستی تفلیس می باشد . شهر تفلیس از مکان های تفریحی بسیاری برخوردار است که مسافران تور تفلیس با سفر به این شهر باید طوری زمان بندی کنند تا بتوانند از بیشتر جاهای دیدنی تفلیس گرجستان دیدن کنند . پارک ریکه تفلیس یکی از مکان های تفریحی این شهر محسوب می شود و یک مکان بسیار جذاب برای خانواده ها به شمار می رود که در کنار پل صلح و رودخانه کورا قرار گرفته است . منظره ای زیبا از کاخ ریاست جمهوری در پشت این پارک ، نمایان است . پارک ریکه در سال 2013 میلادی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است . به دلیل دسترسی آسان این پارک از طریق پل صلح به محله تفلیس قدیم و یا از طریق تله کابین میدان اروپا تا مجسمه مادر گرجستان ، آن را تبدیل به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تفلیس کرده است . معمولا در فصول گرم تر سال ، گردشگران بسیاری با نشستن در این پارک از رقص فواره ها با نور پردازی زیبا به همراه موسیقی بسیار لذت می برند .
جهت اطلاع از قیمت های تور ارزان قیمت و بلیط ارزان قیمت تفلیس به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت تفلیس , تور لحظه آخری تفلیس , تور تفلیس تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت تفلیس , بلیط لحظه آخری تفلیس ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 13
نویسنده : admin

پل صلح یا پل پیس ، یکی از جاذبه های گردشگری تفلیس می باشد که پلی پیاده رو ، بر روی رودخانه کور گرجستان می باشد . پل صلح در تفلیس ، دو طرف شهر را که توسط رود کور از هم جدا شده اند را ، به هم متصل می کند . به همین منظور شورای شهر تفلیس گرجستان د راوایل سال 2010 سفارش سازه ای مستحکم برای اتصال بخش های قدیمی و جدید شهر تفلیس را به یک طراح برجسته ایتالیایی سپردند و در ماه می همان سال مراسم افتتاحیه "پل صلح تفلیس" بر فراز رود کور برگزار شد . این پل یکی از مقاصد حتمی تور تفلیس است ، به صورتی که کسانی که با تورهای تفلیس به این شهر می آیند ، از طرف تور ، حتماً به این مکان بسیار زیبا برده خواهند شد .

معمار پل صلح ، معمار معروف ایتالیایی مایکل دلوچی (Michele De Lucchi) است ، که در واقع بسیاری از بناهای اطراف پل و پارک را او طراحی کرده است ، و توسط همین معمار ساخته شده و به این علت هنگامی که کمی دقت کنید ، همبستگی و هماهنگی جالبی بین آنها خواهید دید که بسیار چشم نواز و زیبا به نظر می رسند . در بالای پل نمایی بسیار زیبا از دو طرف آن خواهید داشت ، روی یک تپه تندیس کارتلیس و روی تپه دیگر کلیسای جامع سامبا تفلیس و محل اقامت نخست وزیر در تپه ای دیگر کلیسای نایکالا و چرخ و فلک دیده می شود . همچنین در یکی از طرفین پل ، به بازار قدیمی تفلیس دسترسی دارید و در انتهای دیگر پل ، فواره های آب و مجسمه پیانو قابل مشاهده است . هر شب در ساعت معینی نمایش رقص آب همراه با موسیقی کلاسیک در این مکان برگزار می شود و روی سقف این پل 150 متری ، 1208 بسته نورانی با طرح های متفاوتی از 6040 لامپ ال ای دی (LED) نصب گردیده که در شب ها منظره ای بسیار شگفت انگیز خلق می کنند و نورپرداز فرانسوی پروژه آن را "در ستایش زندگی و صلح" نام نهاده است .
جهت اطلاع از قیمت بلیط لحظه آخری تفلیس به سایت هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت تفلیس , تور لحظه آخری تفلیس , تور تفلیس تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت تفلیس , بلیط لحظه آخری تفلیس ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 15
نویسنده : admin

کلیسای اسمیندا سامبا یا همان کلیسای جامع تثلیث ، کلیسای اصلی ارتدکس گرجستانی می باشد که در شهر تفلیس قرار دارد . این کلیسا که یکی از مکان های دیدنی تفلیس به شمار می رود ، به مناسبت دو هزارمین سال میلاد مسیح و هزار و پانصدمین سال به رسمیت شناختن ارتدکس گرجستانی بنا شد . در ابتدا فراخوانی برای ساخت این کلیسا داده شد و صد طرح دریافت شد ، اما هیچ کدام از طرح ها تایید نشد ، در نهایت طرح "آرچیل میندیاشویلی" مورد تایید قرار گرفت . ساختمان آن بین سال های 1995 تا 2004 میلادی تکمیل شده است و با ظرفیت 15.000 نفر و ارتفاع 97 متر ، عنوان بزرگترین کلیسای ارتدکس در جهان و نیز سومین کلسیای ارتدکس مرتفع در جهان را به خود تخصیص داده است . معماری کلیسای اسمیندا سامبا آمیزه ای از سبک های سنتی معماری مذهبی گرجستانی در مراحل مختلفی از تاریخ است و همچنین عناصری از معماری بیزانس را نیز در خود جای داده است . جهت گرفتن ارزانترین تور و سفر به تفلیس ، می توانید تور لحظه آخری تفلیس را رزرو نمایید .

این کلیسا دارای یک گنبد مخروطی شکل بر روی 8 ستون است . جنس گنبد از طلا بوده و از پایین گنبد تا نوک صلیبی که بر روی آن قرار دارد 7.5 متر ارتفاع دارد . این کلیسای عظیم خود متشکل از 9 کلیسای کوچک و علاوه بر این ، 5 کلیسای کوچکتر دیگر نیز در طبقات زیرین این بنا قرار دارند . کل فضای این بنا ، 5.000 متر مربع و حجم آن بالغ بر 137 متر مکعب است . ارتفاع بناهای زیرین 13 متر و ارتفاع کلیسا از سطح زمین تا نوک صلیب 84 متر می باشد . برای ساخت کف  از سنگ مرمر و برای دکوراسیون از موزائیک استفاده شده است ، همچنین نقاشی های این کلیسا کار گروهی به رهبری "امیران گوگلیدزه" است . مجموعه کلیسای سامبا شامل بخش های مختلفی شامل : بنای اصلی ، برج ناقوس ، اقامتگاه اسقف اعظم ، صومعه ، آکادمی علوم دینی ، فرهنگستان الهیات ، استراحتگاه ، کارگاه های آموزشی و غیره است .
جهت اطلاع از قیمت تور تفلیس تابستان 97 به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت تفلیس , تور لحظه آخری تفلیس , تور تفلیس تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت تفلیس , بلیط لحظه آخری تفلیس ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 11
نویسنده : admin
باغ گیاه شناسی پرادنیا یا پرادانیا (Peradeniya) ، یکی از مکان های دیدنی سریلانکا است که بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد . گیاه شناسی در این مکان سابقه ای بسیار طولانی دارد . باغ های پرادنیا سریلانکا تحت تاثیر تحولات صنعتی و مستعمراتی ، تغییرات چشمگیری داشته است و با وجود رشد قابل توجهی که داشته ، یکی از دارایی های ملی سریلانکا محسوب می شود . در اینجا بیش از 300 نوع متنوع ارکیده ، درختان نخل ، گیاهان دارویی و حتی ادویه جات به زیبایی خودنمایی می کنند . اینجا یکی از مکان هاییست که مسافران تور سریلانکا ، با علاقه و میل زیاد از آن دیدن می نمایند .
جهت اطلاع از قیمت های تور لحظه آخری و بلیط ارزان قیمت سریلانکا به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سریلانکا , تور لحظه آخری سریلانکا , تور سریلانکا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سریلانکا , بلیط لحظه آخری سریلانکا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 8
نویسنده : admin

مجسمه خوابیده بودا سریلانکا ، یکی از دیدنی های سریلانکا می باشد . شهر باستانی و شگفت انگیز پولوناروا که در شمال مرکزی سریلانکا واقع شده است ، از جمله مقاصد گردشگری پربازدید این کشور محسوب می شود . آثار تاریخی و بسیار جالب قرون وسطی در این شهر زیبا به صورت شگفت انگیزی خودنمایی می کنند ، که از جمله آنها می توان به مقبره سنگی گال ویهارا با سه مجسمه بودا به شکل ایستاده و نشسته و خوابیده اشاره کرد که از بناهای مقدس و قابل احترام در بین مردم سریلانکا به شمار می روند . این 3 مجسمه روی یک تکه سنگ گرانیتی قرار دارند . طول این مجسمه خوابیده بودا سریلانکا به 18 متر می رسد یعنی حدود 60 فوت ، و نیز ارتفاع این مجسمه ها نزدیک به 4.6 متر است . هنر فوق العاده مجسمه سازی در این تندیس ها با سبک مجسمه سازی پیشین ، یعنی دوران آنوراداپورا Anuradhapura بسیار متفاوت است . بوداییان بر این اعتقادند که مجسمه بودا در حالت درازکشیده و خوابیده ، حالت «پاری نیروانا» یا مرحله نیروانا (روشن بینی) ، بعد از مرگ را نشان می دهد . چنانچه با تور سریلانکا به این کشور سرسبز و بسیار زیبا سفر کردید ، پیشنهاد می کنیم حتما به این مجموعه زیبا و تاریخی سر بزنید و از اسرار تاریخ بوداییان سردرآورید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سریلانکا , تور لحظه آخری سریلانکا , تور سریلانکا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سریلانکا , بلیط لحظه آخری سریلانکا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 20
نویسنده : admin

معبد دندان سریلانکا که با نام «سری دالادا مایگاوا» نیز شناخته می شود ، یکی از جاذبه های گردشگری سریلانکا است . این معبد باشکوه در شهر کندی سریلانکا واقع شده است . همه روزه در دو شیفت و نوبت صبح و عصر ، راهبان مراسمی را برگزار می کنند که در آن صدای طبل در تمام محیط بسیار زیبا و طنین انداز می شود . معبد دالادا مالیگاوا حدود دویست و پنجاه سال قدمت دارد و در قرن هجدهم ساخته شده است . معبد دندان سریلانکا به علت وجود یادگاری از بودا که در آن نگهداری می شود ، به شهرت رسیده است و بسیار معروف شده است . این یادگاری در واقع همان دندان بودا می باشد که علت نامگذاری آن نیز به دلیل وجود دندان مقدس بودا در داخل معبد است . جهت اطلاع از قیمت تور سریلانکا تابستان 97 به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سریلانکا , تور لحظه آخری سریلانکا , تور سریلانکا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سریلانکا , بلیط لحظه آخری سریلانکا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 18
نویسنده : admin

فورت آگوادا یکی از بهترین مکان های دیدنی گوا به شمار می رود که البته هنوز به اون صورت جا افتاده نیست . این محل ، یک مقصد عالی برای تفریح عصرگاهی به شمار می رود ، که هنوز هوا روشن است . منظره بالای راهروهای مارپیچ و بالای خانه چراغی ، بسیار دیدنی و جالب است . فورت آگودا گوا یکی از بهترین جاذبه های شهرک پانجیم می باشد .
جهت اطلاع از قیمت های تور گوا تابستان 97 و بلیط ارزان قیمت گوا به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت گوا , تور لحظه آخری گوا , تور گوا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت گوا , بلیط لحظه آخری گوا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 7
نویسنده : admin
آبشارهای دودساگار یکی دیگر از جاذبه های توریستی گوا به شمار می روند . برای مسافران تور گوا ، بهترین روش برای بازدید از آبشارهای دودساگار گوا ، استفاده از تورهای روزانه می باشد . این تورها اغلب ساعت 09:00 صبح از پانجیم حرکت می کنند و ساعت 18:00 همان روز به پانجیم بازمی گردند . این آبشارها از جاذبه های طبیعی این منطقه محسوب می شوند که در نوع خود بسیار بکر و مثال زدنی و بسیار زیبا و جذاب هستند . در محوطه پایین آبشارهای دودساگار می توان تنی به آب زد و از شنا کردن لذت برد . جنگل های سرسبز و انبوه و گرمسیری در اطراف آبشارها ، غارها و پل هایی که در این منطقه قرار دارند ، همگی از بهترین مکان های دیدنی این محدوده و حتی هند محسوب می شوند .
جهت اطلاع از قیمت بلیط لحظه آخری گوا به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت گوا , تور لحظه آخری گوا , تور گوا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت گوا , بلیط لحظه آخری گوا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 28
نویسنده : admin

ساحل آگوندا که یکی از مکان های دیدنی گوا به شمار می رود ، در شمال ساحل پالولم قرار گرفته است ، و نیز جواهر واقعی سواحل در جنوب گوا است . این ساحل از سواحل شلوغ شمال ایالت پنهان مانده است و مانند گنجینه ای سر به مهر می ماند . طبیعت آرام و پر از سکوت این ساحل به زیبایی های ذاتی اش اضافه شده و روستای کوچک و سنتی ماهیگیری که در نزدیکی آن قرار دارد ، آن را تبدیل به یکی از سواحل فرهنگی گوا کرده است . به طور قطع هنگامی که در این ساحل در حال گشت و گذار هستید ، آرامش آن شما را نیز آرام می کند و می تواند تسکین دهنده خوبی برایتان باشد . در ساحل آگوندا گوای آرام و دور از هیاهوی شهری و پرازدحام ماشینی ، حتی امکان دارد که لاک پشت های کوچکی را ببینید که تازه سر از تخم در آورده اند . در ساحل آگوندا می توانید به شدت از تعططیلات خود لذت ببرید و از آرامش بی اندازه آن استفاده کنید .
برای کاهش هزینه های سفرتان ، می توانید تور لحظه آخری گوا را رزرو نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت گوا , تور لحظه آخری گوا , تور گوا تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت گوا , بلیط لحظه آخری گوا ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 22
نویسنده : admin

الفنتستیک جیپور مکانی است که همه گردشگران تور جیپور را به سمت خود می کشاند ، چرا که سفر به جیپور بدون تجربه فیل سواری تکمیل نمی شود . این مکان که در شهرک آمبر قرار دارد یک مزرعه فیل می باشد ، جایی که می توانید به این موجودات دوست داشتنی و مهربان بسیار نزدیک شوید . الفنتستیک جیپور توسط خانواده کوچکی که از قرن 16 به شغل فیل سواری علاقه داشتند ، راه اندازی شد . در کنار فیل سواری ، شما می توانید خود را در تفریحات مشارکتی با فیل ها سرگرم کنید . می توانید بر پشت آنها سوار شوید و به جنگل گردی بروید ، و یا با آنها مشغول آب بازی شوید . می توانید به آنها غذاهای مورد علاقه شان را بدهید و یا حتی با رنگ های طبیعی نقاشی و تزئین شان کنید . در انتهای تفریحات ، می توانید خستگی خود را با میل کردن یک وعده غذای محلی راجستانی در مزرعه ، از بدن بیرون کنید .
برای اطلاع از قیمت های تور ترکیبی هند و بلیط ارزان قیمت هند به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 18
نویسنده : admin

موزه آلبرت هال از قدیمی ترین موزه های راجستان جیپور در هند می باشد که یکی از جاذبه های توریستی هند نیز به شمار می رود . نام دیگر این موزه ، موزه مرکزی دولتی است و زیر نظر سرهنگ جیکوب سیونتون ، افسر ارشد ارتش انگلیس در سال 1876 ساخته شد و شامل آثار کم نظیری از نقاشی مینیاتور می باشد که پذیرای علاقمندان به این سبک از نقاشی می باشد . در موزه آلبرت هال جیپور اشیایی مثل ابزار و ادوات جنگی ، انواع زیورآلات و ظروف عتیقه ، نقاشی ، آلات موسیقی ، مجسمه هایی از عاج ، سنگ و فلز ، فرش ها ، مجسمه خدایان ، مومیایی ، ظروف چینی با اشعار و خط پارسی نیز خود نمایی می کند . برای اطلاع از قیمت بلیط هند می توانید به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید و با خرید اینترنتی ، از امکانات غیرحضوری بهره مند شوید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 13
نویسنده : admin

هوا محل در جیپور به واسطه معماری خاص خود بسیار معروف است و یکی از مکان های دیدنی هند به شمار می رود . هوا محل یا قصر بادها ، کاخی است در منطقه جیپور هند که به علت نمای خاص خود با تعداد بسیار زیادی پنجره کوچک ، جلوه متمایزی داشته و به عنوان کاخ سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفته است . در ساخت بنای این کاخ بزرگ از شن ریزه های سرخ و صورتی استفاده شده است و به همین دلیل نمای آن رنگ بسیار روشنی دارد . استاد «لال چاند» در سال 1799 طرح این بنا را پی ریزی کرد و توسط مهاراجا به شکل خدای هندوها ، کریشنا و در 5 طبقه بنا شد و نیز در سال 2006 این بنا با هزینه بسیاری بازسازی شد . اگر شما مسافر تور جیپور باشید ، حتما از این مکان دیدن نمایید و از معماری زیبا و کم نظیر این بنا نهایت لذت را ببرید .
شکل هرمی و لانه زنبوری این بنا دارای 953 پنجره کوچک ، برای حفظ حریم خصوصی شاه و اهل خانه او و همچنین نوعی سیستم تهویه طبیعی طراحی گردید . ارتفاع بنا حدود 15 متر می باشد و ورودی آن در بزرگی است که به حیاط منتهی می شود ، علاوه بر ساختمان های کاخ ، موزه ای نیز در یک سمت حیاط وجود دارد که بازدید کنندگان نیز می توانند از آن دیدن نمایند و یکی از جذابیت های هوا محل جیپور می باشد .

از پنج طبقه این کاخ ، تنها سه طبقه آن قابل استفاده می باشد ، چرا که برای رفت و آمد در طبقات بالایی باید به حالت خمیده در حرکت باشید . البته به دلیل نوع ساخت و معماری بسیار خوب و طراحی عالی و بی نظیر داخلی بنا و نیز تهویه هوا طبیعی و مطبوع ، این کاخ بسیار مورد علاقه حکام وقت بوده است . هوا محل را نمونه ای خیالی از معماری نیز می نامند . برای بازدید از این شاهکار معماری مهندسی باید بدانید که قصر در جنوب شهر جیپور و در چهارراه جاده اصلی شهر قرار دارد . ورودی کاخ نیز در پشت ساختمان قرار دارد . بازدید کنندگان می توانند ساعت 09:00 الی  17:00 و با هزینه 50 روپیه هندوستان از این بنای منحصر به فرد دیدن نمایند .
جهت رزرو تور ارزان دهلی آگرا جیپور به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 12
نویسنده : admin

کاخ جهانگیر یک بنای تاریخی بسیار زیبا می باشد که یکی از مکان های دیدنی آگرا محسوب می شود . گردشگران بسیاری به دلیل دیدن تاج محل و قلعه سرخ فام ، از این شهر دیدن می نمایند ، اما این کاخ نیز یکی از مقاصد گردشگری می باشد و بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می نماید و ارزش بازدید را دارد . بنابر این پیشنهاد می کنیم چنانچه در تور هند هستید یا قصد سفر به هند را دارید و مقصدتان آگرا می باشد ، بازدید از کاخ جهانگیر آگرا را فراموش نکنید . اعتقاد بر این است که این کاخ توسط امپراطور اکبر برای پسرش جهانگیر ساخته شده است و بزرگترین اقامتگاه خصوصی در قلعه آگرا می باشد . بعد از مرگ امپراطور اکبر ، تاج و تخت به جهانگیر رسید و در نهایت او در کاخ اقامت می نمود . کاخ جهانگیر یکی از اولین سازه هایی است که از محلی کاملا نظامی به کاربرد دیگری به عنوان کاخ مجلل تغییر کرد .

از نظر معماری ، کاخ جهانگیر معماری ترکیبی از سبک هندی و آسیای مرکزی دارد ، تضادی به سبک معمولی مغول که در زمان شاه جهان ایجاد شده بود . یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در این کاخ با شکوه ، اثر نقاشی فضای داخلی آن است که یک قطعه نادر از مکتب نقاشی بوندلا ، یک نوع منحصر به فرد از نقاشی زینتی در هند می باشد .
جهت اطلاع از قیمت تور ترکیبی هند به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

قلعه سرخ فام آگرا یکی از مکان های پربازدید و جاذبه های گردشگری آگرا محسوب می شود . با وجود تاج محل در شهر آگرا ، که یکی از بهترین قلعه های مغولی در هند است ، آنچنان که باید خودنمایی نمی کند . آگرا قلعه ایست که از ماسه سنگ قرمز ساخته شده است و رنگ سرخش در نما به این علت است . این دژ سرخ ، در 2.5 کیلومتری از بنای مشابه و خواهری خود یعنی تاج محل قرار گرفته است و به دلیل فضای مسطح بین این دو بنا ، به راحتی می توان از قلعه آگرا ، تاج محل را مشاهده کرد . برای اطلاع از قیمت تور هند می توانید به سایت مربوطه مراجعه نمایید .
ظاهر و ساختار کنونی قلعه سرخ فام آگرا توسط مغول ها ساخته شده است ، گرچه بنای اصلی دست کم از قرن 11 میلادی موجود است . پیش از آن آگرا تنها قلعه آجری بود که توسط راجا بادل ایجاد و نگهداری شده بود . نخستین بار در سال 1080 بعد از میلاد ، در متون تاریخی به قلعه آگرا اشاره شده بود . در آن هنگام بود که سپاهی از غزنویان این قلعه را به تصرف خود درآورد .
در سال 1526 مغول ها در طی جنگی با ابراهیم لودی ، او را شکست دادند و قلعه را به تصرف در آورده و توانستند گنجینه عظیمی از جواهرات همچون الماس کوه نور را به چنگ بیاورند . مغولان در قصر سلطان ابراهیم باقی ماندند و پلکان بی نظیری را به آن اضافه کردند .

جهت رزرو بلیط لحظه آخری هند ، می توانید به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 19
نویسنده : admin

تاج محل یکی از مشهور ترین بناهای دیدنی آگرا در هند می باشد که در 200 کیلومتری دهلی نو پایتخت هند واقع شده است و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به شمار می رود . این بنا به دستور شاه جهان ، پنجمین امپراطور گورکانی هند به منظور یادبود همسر ایرانی خود ، به نام ارجمند بانو بیگم مشهور به ممتاز محل که در سال 1632 میلادی در سفر جنگی ، به هنگام وضع حمل فوت کرد ، بنا شد . خود شاه جهان نیز بعد از او در همین مکان به خاک سپرده شد . نام این بنا ، ایرانی است ، معماری این سازه شکوهمند ادغامی از معماری ایرانی ، اسلامی و هندی است و در ساخت آن 20.000 معمار و هنرمند از نقاط مختلف آسیا به خصوص ایران ، هند ، آناتولی و آسیای میانه شرکت داشته اند . تاج محل آگرا در سال 1632 میلادی آغاز به ساخت شد و در سال 1647 به پایان رسید .  برای شرکت در تورهای هند اگر می خواهید از قیمت تور هند اطلاعی کسب کنید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کرده و پکیجی مناسب برای خود انتخاب کنید .

شاه جهان جایگاهی را در کنار رود یمونا جمنا برای این بنای بسیار بزرگ انتخاب کرد . تاج محل آرامگاهی است با 58 متر بلندی ، 56 متر پهنا که در نزدیکی آگرا ، بر روی یک تخته عظیم 100 متر در 100 متر از جنس مرمر ، ساخته شده است . این بنای عظیم در یک باغ پهناور 18 هکتاری قرار گرفته است ، که در مرکز این باغ یک نهر آب طولانی وجود دارد که به شیوه باغ های ایرانی درست شده است . شاه جهان دوم قصد داشت برای خود نیز روبروی تاج محل ، برای خود آرامگاهی بسازد و با پلی این دو را به هم متصل کند به نشانه آنکه پیوند او و همسرش از جریان زمان هم در می گذرد ، قرار بود که نمای آن بر خلاف تاج محل که از سنگ مرمر سفید بود ، از سنگ مرمر سیاه ساخته شود که سرنوشت اجازه ساخت آرامگاه دوم را نداد و او در کنار همسر خود به خاک سپرده شد . تاج محل از سال 1983 جزو میراث جهانی یونسکو در آمده است . در دو طرف بنا اصلی تاج محل ، دو بنای کوچکتر و قرینه به چشم می خورد که در سمت غرب یک مسجد سه گنبدی وجود دارد که از ماسه سنگ ساخته شده است ، در سمت شرق ، بنایی است که زمانی به عنوان مهمان سرا از آن استفاده می شده است .
جهت اطلاع از قیمت تور ارزان دهلی آگرا جیپور به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه کنید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 56
نویسنده : admin
باغ پنج حس که یکی از بهترین مکان های دیدنی هند می باشد ، درمانی است برای چشم ها . باغ 5 حس ، 25 مجسمه و نقاشی‌ های دیواری دارد که به نمایش گذاشته شده‌ اند و دارای گردشگاه‌ هایی است که توسط گل ‌های معطر و درختچه‌ ها و بوته ‌های زیبا احاطه شده‌ اند . در باغ می‌ توانید به رستوران یا مرکز خریدی که در آن وجود دارد بروید و در حالی که نسیم ملایمی گونه ‌هایتان را نوازش می‌ دهد ، از خوردن غذای خوشمزه‌ هندی لذت ببرید . باغ پنج حس دهلی یکی از عاشقانه ‌ترین مکان‌ های شهر است . نزدیک‌ ترین ایستگاه مترو به این باغ ، ایستگاه «ساکت» است .
جهت اطلاع از قیمت های تور ترکیبی هند و نیز بلیط ارزان قیمت هند به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 10
نویسنده : admin

معبد آکشاردام یا آکشارهام در دهلی که یکی از مکان های دیدنی دهلی نیز می باشد ، معبدی هندویی است که بسیاری از سنت های مردم هند ، فرهنگ آئین هندو ، روحانیت و معماری هندی را در معرض دید قرار داده است . این معبد شگفت انگیز توسط ماهاراج پراموخ سووآمی بنا شد که 7000 نفر صنعتگر و نیز 3000 نفر از پیروانش توانستند ساخت آن را به اتمام برسانند . معبد آکشاردام دهلی که به صورت رسمی در نوامبر سال 2005 افتتاح شد ، حدود 70% از گردشگران دهلی را به خود جذب کند . این معبد در کنار رود یامونا واقع شده است . ساختمان اصلی مستقر در وسط معبد بر اساس علم جهت یابی و معماری هندی ساخته شده است که تمام آن از جنس سنگ می باشد . این معبد همچنین دارای نمایشگاه هایی از زندگی مردم بومی و تاریخ هندوستان ، باغ های وسیع و بسیار بزرگ و نیز یک فواره موزیکال دارد . همان طور که گفته شد اکثر توریست ها و گردشگرانی که با تور هند به دهلی سفر می کنند ، از این معبد بسیار زیبا دیدن می نمایند ، شما نیز اگر به دهلی سفری داشتید ، می توانید از تماشای این بنای تاریخی نهایت لذت را ببرید .

طرح و نقشه این ساختمان از سال 1968 رویای ماهاراج یوگیجی بوده است که می خواست معبدی عظیم در حاشیه رود یامونا بنا کند اما به دلایلی این رویا سرانجامی برای وی نداشت و او از دنیا رفت ، بعد از 18 سال و در سال 2000 با سر سختی و پیگیری های متعدد ماهاراج پراموخ سووآمی که جانشین ماهاراج یوگیجی بود ، بالاخره شروع به ساخت شد و در نهایت در سال 2005 به طور رسمی آغاز به کار کرد .
جهت اطلاع از قیمت بلیط ارزان قیمت هند به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : دو شنبه 7 خرداد 1397
بازدید : 5
نویسنده : admin

معبد نیلوفر آبی که با نام معبد آیین بهایی یا مشرق الاذکار بهائیان نیز مشهور است ، یکی از جاهای دیدنی دهلی می باشد و همچنین به عنوان مادر معابد شبه قاره هند نیز شناخته شده است . معمار این بنا ، یک ایرانی بهایی به نام فریبرز صهبا است که در طرح این بنا از گل نیلوفر آبی الهام گرفته است . این گل در هندوستان با عبادت اجین شده است . معبد نیلوفر آبی دهلی یا همان معبد آئین بهایی جوایز متعددی در زمینه معماری بدست آورده است . چنانچه با تور هند به شهر دهلی سفر کنید ، می توانید از این معبد زیبا دیدن نمایید .

ساختمان معبد لوتوس از بتن سفید ساخته شده و با سنگ مرمر سفید پوشانده شده است ، این سنگ ها از یونان خریداری شده و در ایتالیا برش داده شده اند . هر یک از 9 زاویه بنا دارای 3 گلبرگ است و 9 درب بزرگ به سالن اصلی و مرکزی باز می شوند ، نورگیری ساختمان از لا به لای گلبرگ های لوتوس می باشد ، تهویه ساختمان با الهام از بادگیر های ایرانی و با کمک 9 استخر آب در دور این بنا انجام می شود . ارتفاع این ساختمان از کف تا بالا 27.34 متر و قطر آن 70 متر و در زمینی به مساحت 64.10 هکتار در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری هند بنا شده است . درون معبد نیلوفر آبی شهر دهلی هیچ تزئینی که یاد آور و یا نماد دین خاصی باشد وجود ندارد و بسیار ساده درست شده است . بازدید کنندگان و گردشگران داخلی و خارجی می توانند به آرامی به این معبد مراجعه نمایند و بدون هیچ سر و صدا و مراسمی ، هر دعایی که می خواهند برای خود بخوانند .
جهت اطلاع از قیمت تور دهلی آگرا جیپور به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت هند , تور لحظه آخری هند , تور ترکیبی هند , تور ترکیبی هند تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت هند ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 17
نویسنده : admin

دیزنی لند ، پارک مشهور دنیا ، درهای ششمین پارک بی نظیر خود را با بهترین امکانات ‏تفریحی و رفاهی در شانگهای چین باز کرد . این پارک که پس از گذشت مدتی هم اکنون به یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر تبدیل ‏شده است ، پیوسته درخشیده است و توانسته گردشگرانو توریستان تور های چین بسیاری را به سوی خود جذب کند و از این رو به یکی از جاذبه های توریستی چین مبدل شده است .
دیزنی لند چین که به عنوان جدید ترین مدل پارک این مجموعه مهروف و سرشناس شناخته می شود ، ترکیبی از زیبایی ، رویا و هیجان را به ‏بازدید کنندگان خود اهدا می کند . اینجا مکانی است که می توانید رویاهای خود را در آن به واقعیت تبدیل کنید . قلعه دیزنی لند در ‏شانگهای چین به عنوان بزرگترین قلعه دیزنی لند در جهان شناخته می شود . این پارک دارای قسمت های مختلفی از قبیل ‏Mickey ‎Avenue، ‏Gardens of Imagination، ‏Fantasyland، ‏Adventure Isle، ‏Treasure Cove‏ و ‏Tomorrowland‏ می ‏باشد .
برای توریست ها و گردشگرانی که از این مجموعه بسیار بزرگ دیدن می کنند ، انواع کافه ها و رستوران های بین المللی با انواع سلیقه ها نیز وجود دارند ‏و تقریبا می توان به جرات گفت که هیچ فردی هیچ گونه مشکلی از این بابت پیدا نخاهد کرد .

برای اقامت افرادی که بخواهند در این پارک بمانند نیز دو هتل وجود دارد که می توانند مکانی ایده آل برای شما به شمار بروند . هتل هایی که کاملا خاص ‏و مدرن هستند ، پذیرای میهمانان خود می باشند و تمامی امکانات رفاهی برای آسایش آنها اندیشیده شده است .
جهت اطلاع از قیمت های تور ارزان قیمت چین و بلیط لحظه آخری چین به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت چین , تور لحظه آخری چین , تور چین تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت چین , بلیط لحظه آخری چین ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 12
نویسنده : admin

دیوار بزرگ چین یکی از شاهکارهای معماری بشر است که بهترین و شناخته شده ترین جاذبه توریستی چین و نماد این شهر محسوب می شود . این دیوار مانند یک اژد های بسیار بزرگ ، به طول 6700 کیلومتر از میان صحرا ها ، چمنزار ها ، ‏کوه ها و فلات ها ، از غرب تا شرق کشور چین گذر کرده است . این دیوار حدود 2700 سال پیش ساخته شده است . این دیوار عظیم الجثه در اصل ‏در ایالات "یان"، "زائو" و "کین" در فصول مختلف سال در برابر هجوم لشگر های دشمنان ، همانند یک دیواره دفاعی و یک اثر نفوذ ناپذیر ، ‏برای جلوگیری از حمله قبیله های وحشی به شهرها ساخته شده است . در ساختن این دیوار ، از مصالح و نیرو های انسانی بسیاری از جمله ‏سربازان ، زندانیان و مردم بومی استفاده شده است . دیوار چین سمبل و نشانه بارزی از خرد ، پشتکار و سر سختی مردم چین است . اما یکی از ‏نکات جالب توجه که در ساخت این دیوار ، استفاده از آرد برنج در ساختار آجرهای آن است . به این شکل که معماران و طراحان دیوار ‏چین برای آنکه به آجرهای دیوار استحکام بیشتری ببخشند ، به ترکیبات سازنده آن ، آرد برنج نیز افزوده اند تا دوام و قدرت دیوار را افزایش ‏دهند . قسمت اعظم این دیوار که امروزه شاهد آن هستیم ، در زمان امپراطوری "مینگ" ساخته شده است . که از گذرگاه ‏shanhaiguan‏ در شرق چین ‏شروع شده و تا گذرگاه ‏jiayuguan‏ در غرب ادامه دارد که در این میان از استان های ‏Liaoning ‎، ‏Hebei ‎، ‏Beijing ‎، ‏Tianjin ‎، ‏Shanxi ‎، ‏Inner Mongolia ‎، ‏Ningxia ‎، ‏Shaanxi‏ و ‏Gansu‏ عبور می کند .‏ از هر کجای دنیا می توانید به همراه تورهای ارزان قیمت چین ، به این شهر سفر کنید و از زیبایی و بزرگی این شهر و نیز از این دیوار شگفت انگیز دیدن نمایید .

دیوار چین که یکی از هفت اعجاز جهان شمرده می شود ، در جهان به لحاظ زمان ساخت طولانی ترین و بزرگترین مهندسی تدافعی نظامی در ‏قدیم است . این دیوار در نقشه جغرافیایی چین 7000 کیلومتر امتداد یافته است . در تاریخ دو هزار و اندی ساله چین ، حکمرانان دوران مختلف ‏به ساخت دیوار چین پرداختند . تا اینکه طول دیوار به 50 هزار کیلومتر رسید . این میزان معادل گردش به دور کره زمین است . دیواری که اکنون مردم مشاهده می کنند ، دیوار متعلق به سلسله مینگ (سال 1368 – سال 1644 ) است از غرب به دروازه " جایو گوان " در ‏استان گان سو چین و از شرق به ساحل رود یالو جیان در استان لیائو نینگ در شمال شرقی چین منتهی می شود و درمیان آن 9 استان- شهر و ‏ناحیه خود مختار به طول 7300 کیلومتر وجود دارد و مردم آن را دیوار طولانی می نامند . دیوار چین معمولا با آجر های بزرگ و سنگ مستطیل ‏ساخته شده و در وسط آن خاک و خرده سنگ ریخته شده و ارتفاع آن 10 متر است در پهنای دیوار برای عبور چهار اسب کافی است و در یک ‏ردیف عرض آن 4 -5 متر است تا در زمان انتقال غلات و سلاحها مشکلی ایجاد نشود . دیوار چین تجسم درایت و رنج و زحمت میلیون ها چینی ‏در دوره باستان چین است . این اثر پس ازهزاران سال از بین نرفته و دارای دلربایی فنا ناپذیر و سمبل روحیه ملیت چین است . این بنای عظیم را از فضا و با چشم غیر مسلح در زمانی که سطح جو از غبار و سطح زمین از ابر عاری باشد می توان دید .‏ ‏‏ ‏‏‏
برای اطلاع از قیمت بلیط ارزان قیمت چین به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت چین , تور لحظه آخری چین , تور چین تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت چین , بلیط لحظه آخری چین ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 17
نویسنده : admin

شهر ممنوعه چین در واقع نام مجموعه ای از کاخ های سلطنتی ، امپراطور های چین می باشد . شهر ممنوعه به عبارتی وسیع ترین و کامل ترین مجموعه معماری چوبی در جهان محسوب می شود . ساخت این شهر در سال 1406 میلادی با دستور جو دی ، دومین امپراطور سلسله مینگ شروع شد و در عرض 14 سال به پایان رسید . تا سال 1911 (نزدیک به 500 سال) ، در کل 24 امپراطور در شهر ممنوعه اقامت کردند و فرمانروای چین بوده اند . ممنوعه بودن این منطقه در سال 1924 به پایان رسید و بازدید از این مجموعه به عنوان موزه برای عموم آزاد شد . این مجموعه ساختار مستطیل شکلی با مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برگرفته است . ابعاد ‏آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است . دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر ‏دورتا دور مجموعه را فراگرفته است . دیوار های این مجموعه ضخیم ساخته شده اند به طوری که در برابر آتش توپخانه ها در آن زمان مقاومت داشته باشند .
شهر ممنوعه کاملا طبق نظام تشریفاتی سلسله ‌های فئودالی و اصول طبقاتی ساخته شده است . طرح کلی ، وسعت ، شیوه معماری ، رنگ و ‏تزیینات همه نمایانگر امتیاز خاندان سلطنتی و سلسله مراتب اشرافی است . سه قصر این مجموعه یعنی قصر تای حه ، قصر جون حه و نیز قصر بایو ‏حه ، که توجه را بیشتر جلب می‌ کنند ، محل اعمال قدرت سلطنتی امپرطوران و برپایی مراسم پرشکوه بوده است . قصر تای حه ، مرکز تمام شهر ‏ممنوعه و تخت سلطنتی طلایی رنگ امپراطور در این قصر دیده می‌ شود . این قصر دارای مجلل ترین معماری در شهر ممنوعه است . این قصر در ‏شمال میدان بر سکوی مرمری سفید رنگی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و بلندای ۸ متر ساخته شده است . ارتفاع آن ۴۰ متر است که به لحاظ ‏ارتفاع ، بلند ترین بنای شهر ممنوعه است .‏
در فرهنگ چین ، اژدها بیانگر قدرت امپراطوری است و امپراطور یا "پسر آسمانی" ، اژدهای حقیقی" نامیده می ‌شود . درون قصر تای حه در بالا و ‏پایین با حدود ۱۳ هزار شکل اژدها تزئین شده است .‏

تعداد قصر ها و اتاق ‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است . به اعتقاد پیشنیان چینی ، اقامتگاه ‏امپراطوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراطورانی که پسر امپراطور آسمانی دانسته می ‌شده اند ، باید خویشتندار می بوده اند و نباید از شمار ‏اتاق‌ های امپراطور آسمانی تجاوز می ‌کردند . از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌ های کاخ آسمانی است . (آن نیم اتاق ‏ظاهرا تنها یک راه پله را در بر می ‌گیرد ) .
جهت اطلاع از قیمت تور چین تابستان 97 به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت چین , تور لحظه آخری چین , تور چین تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت چین , بلیط لحظه آخری چین ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 18
نویسنده : admin
موزه نیکولا تسلا , یکی از مکان های دیدنی و شگفت انگیز شهر بلگراد است . نیکولا تسلا یکی از دانشمندان و مخترعین بسیار خوب و سرشناس صربستانی بود که در خانواده ای صرب به دنیا آمد , آخرین درخواست وی این بود که پس از مرگش تمامی اموالش , در پایتخت صربستان بماند و در آنجا نگهداری شود . با توجه به درخواست او , اموال این مخترع بزرگ , امروزه در موزه ای شخصی و به نام خودش و نیز در خانه مسکونی بسیار زیبا که در سال 1929 ساخته شده است , نگهداری می شود . اموال و میراث خصوصی و شخصی نیکولا تسلا که شامل : دست نوشته ها و نیز طرح های او از اختراعاتش بوده است , در این موزه فوق العاده نگهداری می شود . کارها و وسایل تسلا به قدری اهمیت دارند که تمامی آنها جزئی از برنامه میراث مستند جهانی یونسکو به حساب می آیند .
جهت اطلاع از قیمت های تور بلگراد تابستان 97 و بلیط ارزان قیمت بلگراد به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت بلگراد , تور لحظه آخری بلگراد , تور بلگراد تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت بلگراد , بلیط لحظه آخری بلگراد ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 14
نویسنده : admin
میدان جمهوری یکی از معروف‌ ترین میدان‌ های بلگراد است که به خاطر یادبود شاهزاده میهایلو (Prince Mihailo) ، موزه ملی و تئاتر ملی ، معماری بی‌نظیر ، کافه‌ها و رستوران‌ هایش به یکی از جاذبه‌های شهر بلگراد تبدیل شده است . چنانچه در یکی از هتل های نزدیک و در این منطقه اقامت داشته باشید , به طور حتم این میدان و مجسمه یادبود آن را بارها دیده اید , چنانچه محل اقامت شما با این منطقه فاصله دارد , پیشنهاد می کنیم حتما از این محل و این میدان دیدن نمایید و از تاریخچه آن مطلع شوید . می توانید
جهت اطلاع از قیمت بلیط ارزان قیمت بلگراد به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت بلگراد , تور لحظه آخری بلگراد , تور بلگراد تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت بلگراد , بلیط لحظه آخری بلگراد ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 20
نویسنده : admin

کلیسای سنت ساوا بزرگترین کلیسای ارتدکسی در بالکان و از زیباترین ساختمان های صربستان به شمار می رود و به جز گردشگران بین مردمان منطقه نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است .کلیسای سنت ساوا یکی از بزرگترین کلیساهای ارتدوکس جهان می باشد و از بزرگترین کلیساهای جهان می باشد .بنیانگذار این کلیسای ارتدکس صربستانی و شخصیت مهم صربستان در قرون وسطا سنت ساوا می باشد . کلیسای سنت ساوا بر روی فلات وراکار ساخته شده است . در سال 1595 فلات وراکار توسط پاشا عثمانی سوخته بود .

زمانی که بر روی این فلات می ایستید شهر را بر زیر پای خود دارید . و البته شاید بتوان کلیسای سنت ساوا را از برجسته ترین ساختمان های شهر دانست. هدف سنت ساوا این بود که معبدی را بر مکانی که سوخته بود بسازد.

این کلیسا به عنوان یک نشان از آموزگار بزرگ صربستان می باشد و در واقع بخش مهمی از تاریخ صربستان را تشکیل می دهد .

جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری بلگراد به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت بلگراد , تور لحظه آخری بلگراد , تور بلگراد تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت بلگراد , بلیط لحظه آخری بلگراد ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 19
نویسنده : admin

سافاری دبی یکی از مهیج ترین و بهترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود که پیشنهاد می کنیم مسافران تور دبی , حتما آن را تجربه کنند و خاطرات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای خود بسازند . بهترین زمان برای سفر به دبی ماه های نوامبر تا ژانویه است که کمی هوا خنک تر می باشد . موقع رفتن به سافاری بهتر است لباس راحت بپوشید و از بردن لوازم گران بها و قیمتی مثل موبایل و ساعت و غیره خود داری کنید . برای رفتن به سافاری به اندازه کافی آب و غذا با خود ببرید , چرا که غذا و آب لازم فقط در اردوگاه ها پیدا می شوند و اگر به اردوگاه ها نروید لازمتان می شود . بهتر است برای شکار لحظه ها و به منظور ثبت خاطرات خوب و بی نظیر , دوربین عکاسی همراه داشته باشید .
این تور با حداقل تعداد هم برگزار می شود و محدودیت ظرفیت ندارد . بیابان های پر از دست انداز , برای کودکان بسیار خطرناک است و نیز برای کودکان زیر 3 سال اصلا مناسب نیست . چنانچه تمایل دارید اتومبیل فقط به شما اختصاص داشته باشد و مسافران دیگر همراه نشوید , بهتر است یک تیم 6 نفره خودتان تشکیل دهید . رفتن به سافاری و بیابان گردی , برای افراد حساس و یا آسیب دیده خیلی مناسب نیست . این تور از نظر ایمنی بسیار ایمن است و نیز تمام رانندگان اتومبیل ها آموزش های لازم کمک های اولیه را دیده اند و بسیار حرفه ای هستند و دارای گواهینامه می باشند .
شتر سواری یکی از محبوب ترین فعالیت های تور سافاری است , و نیز می توانید از روی شتر صحنه بی نظیر غروب آفتاب را مشاهده کنید و نهایت لذت را ببرید . شتر ها به سمت اردوگاه حرکت می کنند و بعد از رسیدن به اردوگاه می توانید شام و نوشیدنی میل کنید .

یکی از بخش های پر هیجان و پر طرفدار تور سافاری , اسکی روی شن است که می توانید با خیال راحت این تجربه تکرار نشدنی را داشته باشید , چرا که شن ها نرم هستند و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند .
جهت اطلاع از قیمت های تور ارزان قیمت دبی و بلیط ارزان قیمت دبی به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت دبی , تور لحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت دبی , بلیط لحظه آخری دبی ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

برج خلیفه یا برج دبی , آسمان خراشی در شهر دبی است که ارتفاع آن 828 متر است و تعداد طبقات آن به 163 طبقه می رسد . این آسمان خراش تا به امروز بلندترین سازه ساخت دست انسان است که تا کنون ساخته شده است . ساخت این پروژه از سال 2008 آغاز شد و در سال 2010 به بهره برداری رسید , یعنی در کل 6 سال ساخت این پروژه به طول انجامید .
برج خلیفه در ابتدا با نام «برج دبی» شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ، نام آن به افتخار حاکم امارات ، خلیفه بن زاید آل نهیان ، به «برج خلیفه» تغییر کرد .
برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان ، ۴۹ طبقه اداری ، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است .
همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیهٔ برج واقع است .
نمای برج خلیفه از ۲۴٬۳۴۸ قطعه شیشه تشکیل شده‌است که جمعاً مساحتی برابر با ۱۲۰۰۰۰ متر مربع دارد . برای تمیز کردن این شیشه‌ها با استفاده از شیارهایی که به صورت افقی در طبقات  ۴۰، ۷۳ و ۱۰۹ تعبیه شده ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد . هر یک از این شیارها مخزنی ۱۵۰۰ کیلوگرمی را حمل می ‌کنند که با استفاده از کابل‌های سنگین به صورت افقی و عمودی حرکت می‌ کنند .

در محوطه پیرامون برج خلیفه پارکی به مساحت ۱۱ هکتار وجود دارد که توسط گروه معماری SWA و با الهام از گل صحرایی "Hymenocallis" طراحی شده‌است . برای آبیاری پارک از سیستم جمع‌آوری میعانات و آب درون سیستم برودتی برج استفاده می ‌شود .
جهت اطلاع از قیمت بلیط لحظه آخری دبی به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت دبی , تور لحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت دبی , بلیط لحظه آخری دبی ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 15
نویسنده : admin

وایلد وادی (Wild Wadi) که معنی آن رودخانه وحشی است , یکی از معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود . این پارک آبی در خیابان جمیرا و در کنار هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ واقع شده است . این مکان روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های مختلف سال توانسته است جذابیتی برای مسافران و توریست ها و گردشگران ایجاد کند . این پارک یا داشتن سرسره های زیاد و متعدد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و نیز همچنین بلندترین و بزرگترین سرسره آبی جهان در خارج از ایالت متحده آمریکا , به معروفیت بسیاری دست یافته است .

یکی دیگر از ویژگی های این پارک , داشتن آبشاری 18 متری در جلوی درب ورودی است . پارک آبی وایلد وادی دارای 2 فروشگاه و 3 رستوران است .
جهت اطلاع از قیمت تور دبی تابستان 97 به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت دبی , تور لحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت دبی , بلیط لحظه آخری دبی ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 8
نویسنده : admin

دریاچه بایکان روسیه ، دریاچه ایست در جنوب سیبری در کشور روسیه ، میان استان ایرکوتسک و جمهوری بوریاتا قرار دارد . این دریاچه هفتمین دریاچه بزرگ جهان است و در لیست میراث جهانی قرار دارد که این دریاچه حاصل فروافتادگی زمین است . دریاچه بایکان بزرگترین منبع آب شیرین جهان به شمار می آید . در کل حدود 20 درصد تمام آب شیرین غیر منجمد سطحی روی کره زمین در این دریاچه قرار دارد . مساحت و بزرگی این دریاچه 31.500 کیلومتر مربع می باشد و همچنین عمق آب در این دریاچه 1.642 متر است که عمیق ترین دریاچه جهان است . این محل یکی از مکان های دیدنی روسیه نیز می باشد . همچنین این مکان دارای زلال ترین آب میان دریاچه های جهان است و با قدمتی 25 میلیون سال ، قدیمی ترین دریاچه جهان نیز به شمار می آید .
قبایل بوریات در سمت شرقی دریاچه زندگی می کنند و به پرورش بز ، شتر ، گاو و گوسفند مشغول هستند . دمای هوا در محل زندگی آنان بین 14 درجه سانتی گراد در تابستان و 19- درجه سانتی گراد در زمستان تغییر می کند . افرادی که به همراه تورهای ترکیبی روسیه به این کشور زیبا سفر می کنند ، می توانند از این دریاچه و این روستا دیدن نمایند ، این مکان در زمستان بسیار زیبا است و نیز همچنین در تابستان بسیار تماشایی است .

دریاچه بایکان زیستگاه بیش از 1700 گونه گیاهی و جانوری است که نصف بیشتر از آنها در هیچ جای دیگر دنیا یافت نمی شوند . از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دورافتاده است ، دارای جانورانی است که فقط در این مکان یافت می شوند . این جانوران شامل تعداد زیادی از بی مهرگان ، چندین گونه از ماهی ها و فک آب شیرین دریاچه بایکان می باشند .
جهت اطلاع از قیمت های تورهای ارزان قیمت سنت پترزبورگ به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سنت پترزبورگ , تور لحظه آخری سنت پترزبورگ , تور سنت پترزبورگ تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سنت پترزبورگ , بلیط لحظه آخری سنت پتربورگ ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

مجسمه مادر میهن یکی از مکان های دیدنی روسیه و نیز یکی از آثار تاریخی این کشور می باشد که بسیار معروف و مشهور است و همچنین یکی از نمادهای کشور روسیه نیز می باشد . در اواخر دهه 50 میلادی این مجسمه تاریخی به عنوان یادبود کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شد . این مجسمه غول آسا یادواره نبرد استالینگراد ، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین تندیس یادبود به ثبت رسیده است . گردشگران و توریست های تور روسیه که به این کشور زیبا و تاریخی عظیمت می کنند ، می توانند از نزدیک این مجسمه غول پیکر و جذاب را مشاهده نمایند و از منظره زیبا و طبیعت اطراف آن نهایت لذت را ببرند .

این مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادی در امریکا بوده و در کتاب رکورد های گینس به عنوان بلند ترین مجسمه تاریخی ثبت شده است ، این زن نماد کشور روسیه است . از نوک شمشیر تا پایین ارتفاع این مجسمه 85 متر ، کل بدنه 52 متر و ارتفاع شمشیر آن 33 متر است .  این نماد یادبود در ولگوگراد (Volgograd) روسیه واقع است و 200 پله از پایین تپه تا رسیدن به بنای مجسمه مادر میهن وجود دارد . یوگنی ووچتیچ (Yevgeny Vuchetich) هنرمند و مجسمه ساز این بنای یادبود ، بوده است که حدود 7900 تن بتن در این مجسمه بکار رفته است و در سال 1967 ساخته شد .
جهت اطلاع از قیمت بلیط ارزان قیمت سنت پترزبورگ به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سنت پترزبورگ , تور لحظه آخری سنت پترزبورگ , تور سنت پترزبورگ تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سنت پترزبورگ , بلیط لحظه آخری سنت پتربورگ ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 6
نویسنده : admin

کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ ، مجموعه عمارت ها و کاخ های مجلل مربوط به دوره رومانوف می باشد که به دستور پتر بزرگ ساخته شده است که یکی از جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می رود و همچنین گاهی با نام ورسای روسیه نیز خوانده می شود . مجموعه کاخ ها و عمارت های پترهوف به عنوان بخشی از میراث جهانی یونسکو ثبت شده است . کاخ پترهوف در زمینی به مساحت 110 هکتار بنا شده است . چنانچه مسافر تور های روسیه هستید ، پیشنهاد می کنیم از این مجموعه رویایی و به یاد ماندنی حتما دیدن فرمایید ، چرا که می تواند خاطره فراموش نشدنی برایتان بسازد و نیز می توانید از زیبایی های شگفت انگیز این مجموعه تاریخی و فوق تاعاده دیدن نمایید .

باغ کاخ پترهوف در سده های 17 و 18 میلادی گسترش پیدا کرد . این باغ وسیع در ضلع جنوبی سواحل خلیج فنلاند و در منطقه فدرال سنت پترزبورگ قرار گرفته است . تندیس ها و مجسمه های برنزی منحصر به فرد و آب نما های طبقاتی و پله ای محوطه کاخ اصلی از دیدنی ترین بخش های کاخ پترهوف می باشند .
جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری سنت پترزبورگ به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت سنت پترزبورگ , تور لحظه آخری سنت پترزبورگ , تور سنت پترزبورگ تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت سنت پترزبورگ , بلیط لحظه آخری سنت پتربورگ ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 26
نویسنده : admin

میدان سرخ ، میدان مشهوری در شهر مسکو ، پایتخت روسیه است . در این میدان که یکی از مکان های گردشگری روسیه به شمار می رود ، کاخ کرملین و نیز کلیسای جامع سنت باسیل قرار دارند و همچنین بسیاری از خیابان های اصلی مسکو به این میدان منتهی می شود ، این امر به گونه ای است که میدان سرخ میدان مرکزی مسکو و گاهی کل روسیه شمرده می شود .

علاوه بر جاذبه گردشگری ، میدان سرخ محل اجرای کنسرت های بسیار بزرگ است و خوانندگان بزرگی تا به امروز در این منطقه کنسرت اجرا کرده اند . چنانچه خواننده مورد علاقه شما در این محل کنسرت برگزار کرد ، می توانید با انتخاب یکی از تورهای روسیه خود را به این محل رسانده و از کنسرت مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید .
برای اطلاع از قیمت های تور ارزان قیمت مسکو و بلیط لحظه آخری مسکو به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت مسکو , تور لحظه آخری مسکو , تور مسکو تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت مسکو , بلیط لحظه آخری مسکو ,
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

کاخ کرملین بزرگترین کاخ سلطنتی روسیه که با نام قلب مسکو نیز شناخته می شود ، یکی از زیبا ترین کاخ های دنیا می باشد . به دلیل زیبایی بسیار زیاد و نیز تاریخ و محل قرار گیری ، این کاخ یکی از جاذبه های توریستی مسکو به شمار می رود . این کاخ بیشتر از 600 سال است که میزبان سلاطین ، تزار ها و حالا توریست ها و گردشگران از سراسر جهان است که با تور روسیه به این مکان آمده اند تا شکوه و زیبایی آن را از نزدیک به چشم ببینند .
ارگ و یا کاخ کرملین مسکو ، یک قلعه تاریخی است که به صورت یک مجتمع در قلب شهر مسکو ساخته شده و از جنوب بر رودخانه مسکوا ، از شرق بر میدان سرخ و از غرب نیز به باغ الکساندر مشرف است . بنای این کاخ در سال 1487 به پایان رسید و شامل تعدادی کاخ و کلیسا است . نام معروف این کاخ کرملین است که به زمان روسی به معنای دژ می باشد . این کاخ از چهار قصر ، چهار کلیسا و نیز دیوار کرملین به همراهی برج های کرملین تشکیل شده است . از کاخ کرملین به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه نیز استفاده می شود .

کرملین به شکل مثلث ، با جهت شمالی دارای ضلع هایی به طول 750 متر است . کرملین را واقعا می توان از نظر سمبلیک ، تاریخی و نیز استراتژیکی ، قلب مسکو نامید . بزرگترین کلیسای کرملین ، کلیسای جامع اوسپنسکی است که طی سال های 1475 تا 1479 ساخته شده و نیز تزار ها در آنجا تاج گذاری می کردند . به دلیل اینکه تاتار ها اغلب از آنجا به شهر حمله می کردند ، در ابتدا دیوار آجری کرملین در کنار رودخانه مسکو بنا شد .
جهت اطلاع از قیمت بلیط ارزان قیمت مسکو به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .


:: برچسب‌ها: تور ارزان قیمت مسکو , تور لحظه آخری مسکو , تور مسکو تابستان 97 , بلیط ارزان قیمت مسکو , بلیط لحظه آخری مسکو ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mehrparvaz و آدرس mehrparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
تشریفات عروسی
تشریفات صبور بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifatsabour.com

سقف کاذب
آذران فضانما ارائه دهنده انواع سقف کاذب پی وی سی
www.azaran.com


کاشت مو
موسسه کلینیک کاشت مو و زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور استانبول
آفر ویژه تور لحظه آخری استانبول
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
تور لحظه آخری آنتالیا
www.mehrparvaz.com

دستگاه لیزر
قیمت دستگاه لیزر
http://www.personageco.com

سئو وب سایت
بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
تخلیه چاه
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه سازی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

تشریفات عروسی
تشریفات عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

پله برقی و آسانسور
پله برقی فوجی
www.fuji-lift.com

مبلمان اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

hotels in tehran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

کلینیک جوانسازی پوست
نماینده رسمی تالگو
www.thalgoparis.com

قیمت مبلمان اداری
مبلمان اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

بهترین جراح بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

باغ و سالن عروسی
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری شرکت آذران فضانما
www.afn-furniture.com

عطر
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری
فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور مالزی
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net

گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی رایکا
www.rayka.design

کلینیک بتن
کلینیک بتن ایران
www.clinicbeton.ir

تشریفات عروسی
بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان