عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 4
نویسنده : admin

چنانچه بخواهیم یک کشور بسیار مدرن آسیایی را نام ببریم، به طور قطع آن کشور سنگاپور است. نام این کشور به زبان "سانسکریت" به معنای شهر شیر است که به همین علت یک مجسمه شیر در پارک مرلیون سنگاپور قرار گرفته است تا این مفهوم را به جهانیان برساند. به جرأت می توان کشور سنگاپور را یکی از بهترین و برترین نقاط گردشگری در آسیا نام برد. با وجود مساحت نه چندان زیاد سنگاپور، اما این کشور سالانه پذیرای رویدادهای بسیار مهم و تعداد بسیار زیادی توریست و گردشگر می باشد. علاوه بر اینها جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و جذابی که دارد، به جذب توریست های بیشتر نیز کمک می کند. کشور سنگاپور از طریق کنار هم قرار گرفتن تعدادی جزیره به وجود آمده است. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مساحت آن 718 کیلومتر مربع می باشد که این بدان معناست که از بحرین حتی کوچکتر است. سنگاپور از لحاظ ذخایر معادن کشوری فقیر محسوب می شود اما طی تصمیماتی که گرفته شده این کشور اقصاد خود را بر صنعت و خدمات متکی کرده است. به صورتی که امروزه سنگاپور چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا شناخته شده است. 
مهرپرواز راهنمای سفر به سنگاپور را برایتان فراهم کرده است تا با کمک آن بتوانید سفری بی نظیر و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا بیشتر با این کشور مدرن آسیایی آشنا شوید:

راهنمای سفر به سنگاپور

اطلاعات کلی کشور سنگاپور

اختلاف ساعت با تهران: 4:30+ (چهار ساعت و نیم از تهران جلوتر است)
زبان رسمی: انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی
واحد پول: دلار سنگاپور
کد سنگاپور: 65+
جهت رانندگی: چپ
فرودگاه: فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور
شماره آتش نشانی و آمبولانس: 995
شماره پلیس: 999

راهنمای سفر به سنگاپور

آب و هوای سنگاپور

کشور سنگاپور به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد، به صورت معمول، آب و هوای معتدلی دارد. در بیشتر مواقع سال متوسط دمای هوا بین 25 الی 31 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت در سنگاپور به صورت نسبی بین 70 الی 80 درصد می باشد. در سنگاپور گرمترین ماه سال آوریل، و خنک ترین ماه سال ژانویه است. 

راهنمای سفر به سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

برای سفر به سنگاپور زمان خاص و مشخصی نیاز نیست. به صورت کلی در تمام ماه های سال می توان به سنگاپور سفر کرد. این منطقه دارای آب و هوای گرم استوایی است و تمام طول سال بارانی است. سنگاپور از آن دسته کشورهایی است که پذیرای مسافران بسیاری در طول سال است. به همین دلیل کم پیش می آید که هتل های این کشور با کمبود مسافر روبرو شود. قیمت هتل های سنگاپور کمی بالاست. به همین دلیل اگر می توانید سفر خود را در زمان هایی که در این کشور رویدادهای بزرگی است به تعویق بیاندازید تا بتوانید در هزینه های سفر خود کمی صرفه جویی کنید.

راهنمای سفر به سنگاپور

هزینه اقامت در سنگاپور

با توجه به این موضوع که سنگاپور همواره برگزار کننده بسیاری از رویدادهای علمی بزرگ جهان است. سالانه مسافران بسیاری بابت انجام امور کاری و تجارتی به این منطقه سفر می کنند، از این رو هزینه ها در این کشور کمی بالاست. برای مثال برای اقامت در یک هتل 2 ستاره باید حدود 45 دلار هزینه نمایید. البته نکته قابل توجه این است که هتل های سنگاپور از همه خدمات مورد نیاز مسافران و مهمانان جهت سفری راحت و آرام بهره می برند. 

راهنمای سفر به سنگاپور

خوراکی های محبوب در سنگاپور

با توجه به این موضوع که سنگاپور در کنار دریا قرار گرفته است و همچنین پذیرای مهاجمان بسیاری در طول تاریخ بوده است، از این رو در این کشور تنوع غذایی بسیار زیادی دارد. تعدادی از محبوب ترین و معروف ترین خوراکی های سنگاپور را برایتان نام می بریم:
مرغ و برنج هاینان: یکی از محبوب ترین غذاهایسنگاپور است که از طرف چینی ها در این کشور باقی مانده است.
ماهی کبابی: یکی از غذاهای خیابانی سنگاپور ماهی کباب شده می باشد که بین مردم محبوبیت بسیاری دارد.
ساتای: گوشت کبابی به سیخ کشیده شذه، کیک برنج به همراه سس بادام زمینی و فلفل قرمز کنار هم غذایی را تشکیل می دهند که یکی از معروف ترین غذاها در سنگاپور است که بیشتر به عنوان پیش غذا استفاده می شود.

راهنمای سفر به سنگاپور

هزینه حمل و نقل در سنگاپور

تا جای ممکن سعی کنید در سفر خود به سنگاپور از تاکسی استفاده نکنید، چرا که سیستم حمل و نقل ام آر تی (MRT) در سنگاپور امکان رفت و آمد به تمام نقاط شهر را فراهم آورده است. قیمت بلیط مترو در این کشور در کل حدود 4 دلار می باشد. کارت های توریستی هم در این منطقه وجود دارد که امکان استفاده نامحدود را در سیستم مترو شهری را به گردشگران می دهد. کارت های یک روزه 10 دلار، دو روزه 16 دلار و سه روزه 20 دلار قیمت دارد. 

راهنمای سفر به سنگاپور

جاذبه های گردشگری مهم سنگاپور

سنگاپور شکوه بسیار خاصی از ثروت را به شما نشان می دهد ولیکن این تمام آن چیزی نیست که این سرزمین برای عرضه دارد. جدای از مراکز خرید پیشرفته، هتل های لوکس و رستوران های مدرن، سنگاپور تاریخ بسیار غنی دارد و فضاهای عمومی و طبیعت آن بسیار دوست داشتنی است.
از آنجایی که تقریباً تمام مردم شهر به آسانی انگلیسی صحبت می کنند و نشانه های شهری نیز انگلیسی است، این سرزمین می تواند یک مقصد آسان برای گردشگری باشد. چند نمونه از مهمترین جاذبه های توریستی سنگاپور را برایتان نام می بریم:

  • پرنده سنگاپور
  • باغ های خلیج سنگاپور
  • محله چینی ها سنگاپور
  • موزه تمدن آسیایی سنگاپور
  • معبد مقدس دندان بودا سنگاپور
  • اسکله کلارک سنگاپور

جهت اطلاعات بیشتر درباره تور سنگاپور پاییز 97 می توانید با همکاران ما در آژانس مهرپرواز در تماس باشید.

راهنمای سفر به سنگاپور



:: برچسب‌ها: سنگاپور, تور سنگاپور, راهنمای سفر به سنگاپور, بلیط هواپیما سنگاپور, ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 18
نویسنده : admin

فرودگاه بین المللی سووارنابومی، فرودگاه اصلی شهر بانکوک و پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور تایلند به حساب می آید. بانکوک پایتخت کشور تایلند و یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در سفر به کشور تایلند است. فرودگاه سووارنابومی به عنوان اصلی ترین فرودگاه بانکوک سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از نقاط مختلف دنیا می باشد و قطب اصلی شرکت هواپیمایی "تای ایرویز" به شمار می رود.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

اطلاعات کلی فرودگاه

فرودگاه سووارنابومی یک فرودگاه بین المللی با کد یاتا "BKK" است و یکی از دو فرودگاه بین المللی شهر بانکوک، پایتخت تایلند محسوب می شود. فرودگاه سووارنابومی در 25 کیلومتری بانکوک قرار دارد و با 3240 متر مربع مساحت، یکی از بزرگ ترین فرودگاه های بین المللی در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد. این فرودگاه به عنوان قطب اصلی برای ایرلاین هایی مثل تای ایرویز،  تای اسمایل ایرویز (Thai Smile Airways) و بانکوک ایرویز (Bangkok Airways) فعالیت می کند. هم اکنون فرودگاه سووارنابومی با جابجایی سالانه حدود 54 میلیون مسافر دوازدهمین فرودگاه پرتردد در جهان و نهمین فرودگاه شلوغ آسیا به شمار می رود. این فرودگاه دو ترمینال برای پروازهای خارجی و یک ترمینال برای پروازهای داخلی دارد و بیش از 80 ایرلاین در این فرودگاه در حال فعالیت هستند.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

دسترسی به فرودگاه سووارنابومی

وسائل حمل و نقل بسیاری در این فرودگاه وجود دارند که شما را به بانکوک و سایر قسمت های تایلند می رسانند. لیموزین، تاکسی، اتوبوس های فرودگاه و اتوبوس های محلی، مرتب بین فرودگاه و شهر بانکوک در تردد هستند. همچنین ایستگاه مترو نیز در فاصله کمی از فرودگاه قرار دارد.

اتوبوس های ویژه فرودگاه

اتوبوس های ویژه فرودگاه در چهار مسیر از فرودگاه به شهر بانکوک حرکت می کنند. ایستگاه مرکزی این اتوبوس ها، بیرون سالن پروازهای ورودی ترمینال شماره 1 قرار دارد.

اتوبوس های محلی
این اتوبوس ها از بزرگراه کنار فرودگاه در حرکت اند و در مقابل فرودگاه سووارنابومی توقف می کنند.

تاکسی

ایستگاه تاکسی های فرودگاه در محوطه بیرونی پروازهای ورودی واقع شده است. در این فرودگاه سه نوع تاکسی وجود دارد : تاکسی های دارای مجوز، تاکسی دارای مجوز و بدون کیلومترشمار و تاکسی های بدون مجوز.
به مسافرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند توصیه می شود که برای ایمنی و آسودگی خود از تاکسی های مجوزدار استفاده کنند. این تاکسی ها مجهز به کیلومتر شمار می باشند و کرایه آن ها بر اساس مسافت طی شده و عوارض بزرگراه محاسبه می شود. در مورد تاکسی هایی که کیلومترشمار ندارند باید گفت که کرایه آن ها توافقی است و می بایست قبل از سوار شدن در مورد کرایه با رانندگان توافق کنید. تاکسی هایی که مجوز ندارند ممکن است هزینه کمتری دریافت کنند اما استفاده از آن ها به گردشگران توصیه نمی شود.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

قطار

ایستگاه قطار دون موانگ (Don Muang) تنها 500 متر با فرودگاه سووارنابومی فاصله دارد. تابلوهای راهنما در ترمینال، شماره مسیر این ایستگاه را به شما خواهند داد. این قطار از ایستگاه هوآ لامپونگ (Hua Lumpong) در مرکز شهر بانکوک حرکت می کند. ساعات کاری این قطار از 6:00 صبح تا 20:00 است.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

امکانات فرودگاه سووارنابومی

دسترسی به اینترنت
اینترنت وای فای رایگان در فرودگاه موجود می باشد و هر مسافر تا 2 ساعت می تواند از این سرویس استفاده کند.
اطلاعات فرودگاه
دفتر اصلی اطلاعات فرودگاه سووارنابومی در سالن پروازهای خروجی، نزدیک گیت های 5 و 6 قرار گرفته است. همچنین باجه اطلاعات دیگری نیز در کنار گیت 3 و دو باجه دیگر در مجاورت گیت های 3، 4 و 7 و 8 وجود دارد.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

خدمات مالی و تبدیل نرخ ارز
برای تبدیل ارز می توانید به شعبه های کازیکورن بانک (Kasikorn bank) و سیام بانک (Siam Commercial Bank) مراجعه کنید.
فروشگاه بدون مالیات (Duty-free) در طبقه چهارم ساختمان فرودگاه وجود دارد و انواع محصولات و کالاها را بدون مالیات به فروش می گذارند. علاوه بر آن، فروشگاه های خرده فروشی مثل سوپرمارکت، فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی نیز در سرتاسر محوطه فرودگاه وجود دارد.
رستوران
در فرودگاه سووارنابومی یک فود کورت وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته باز است و انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را به مسافران ارائه می دهد. همچنین رستوران های دیگری در فرودگاه موجود هستند که طیف متنوعی از غذاهای سنتی تایلند را سرو می کنند.
مرکز خدمات درمانی
در کل ساختمان فرودگاه 5 کلینیک وجود دارد که به ارائه انواع خدمات اورژانسی و درمان های سرپایی می پردازند.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

حمام و دوش
در سالن های فرست کلاس لوییس تاورن ترانزیت هتل (Louis’ Tavern Transit Hotel ) و لوییس تاورن سی آی پی (Louis’ Tavern CIP ) می توانید از سرویس حمام و دوش استفاده کنید.این سالن ها در ترمینال پروازهای بین المللی قرار دارند و تمامی مسافران، صرف نظر از نوع بلیط هواپیما، می توانند با پرداخت هزینه از کلیه امکانات رفاهی آن ها استفاده کنند.

علاقمندان سفر به بانکوک می توانند از این راهنمای سفر در بدو ورود خود به بانکوک استفاده نمایند، برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید از طریق ارتباط با ما، هر اطلاعات لازم و کافی را کسب نمایید.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک



:: برچسب‌ها: تایلند, بانکوک, راهنمای سفر به بانکوک, فرودگاه بین المللی بانکوک, فرودگاه سووارنابومی بانکوک, ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 4
نویسنده : admin

تفریحات در ارمنستان توجیه بسیار خوبی است برای این موضوع که چرا هر ساله تعداد توریست ها و گردشگرانی که به تور ارمنستان سفر می کنند، بیشتر می شود. ارمنستان با تفریحات هیجان انگیز و جنجالی که دارد همانند برگزاری کلاس های آشپزی برای توریست ها یا غواصی در دریاچه سوان ارمنستان، گردشگران بسیاری را همیشه به خود جذب کرده است. با توجه به انتخاب ها و اولویت هایی که در تور ارمنستان پاییز 97برای خود در نظر می گیرید، باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که در ارمنستان جاهای دیدنی و تفریحات متنوعی وجود دارد که بدون شک از آنها بی خبر هستید. ارمنستان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. 
آژانس مهرپرواز امروز برایتان یکی از جنجالی ترین تفریحات را در ارمنستان نام می برد و معرفی می کند که می توانید در تور گردشگری خود به ارمنستان از آن نهایت لذت را ببرید.
پاراگلایدر در ارمنستان
یکی از تفریحات مهیج ارمنستان که بین توریست ها و گردشکران ارمنستان بسیار محبوب و پرطرفدار است، پاراگلایدر می باشد. ارمنستان به دلیل اینکه کشوری کوهستانی است، و زیبایی های ارمنستان با تماشا از ارتفاع زیاد کامل می شود. می توان گفت پاراگلایدر یک تفریح جدید در گردشگری ارمنستان است که در حال حاضر بهترین و محبوب ترین تفریح در این کشور نیز می باشد. در کوه هاتیس، دریاچه سوان، کوه آراگاتس، کوه تقنیس و کوه آرا وجود دارد. افراد ماهری که در باشگاه اسکای وجود دارند، به افراد مبتدی و غیر مبتدی آموزش های لازم را می دهند تا بتوانند به پرواز در بیایند. همچنین افرادی که فقط برای یکبار می خواهند این فعالیت را تجربه نمایند را همراه خود می پرانند. می توانید مطمئن باشید که این تفریح و ورزش هیجان انگیز و جالب است که می توانید نهایت لذت را از تماشای کوهستان، ابرهای کنارتان و همچنین دریاچه زیر پایتان خواهید برد. 
هزینه پرواز با یک مربی ماهر 48.000 درام ارمنستان است که این هزینه شامل پرواز هر شخص متوسط 20 دقیقه همراه با عکس و فیلم برداری در طول پرواز می باشد.
در قسمت تماس با ما، شماره هایی وجود دارد که شما می توانید برای کسب هرگونه اطلاعاتی درباره سفر با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در ارتباط باشید.

تفریح جنجالی که در ارمنستان می توان انجام داد!



:: برچسب‌ها: ارمنستان, تور ارمنستان پاییز 97, آژانس هواپیمایی, تفریح در ارمنستان, پاراگلایدر در ارمنستان ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 16
نویسنده : admin

دسترسی به اینترنت و تکنولوژی در حین پرواز برای عده ای بسیار مهم است. داشتن امکانات تکنولوژی در حین پرواز در یک هواپیما، به طور بسیار زیادی برای مسافرانی که به دستگاه های الکترونیکی خود برای کار و یا سرگرمی در مدت زمان سفر نیاز دارند، بسیار با اهمیت و پر ارزش شده است. یک مطالعه جدید توسط تراولوکا (Traveloka)، سرویس رزرو هتل و بلیط هواپیما، در مورد پروازهای طولانی مدت از 50 شرکت هواپیمایی دوستدار تکنولوژی انجام شده و طرز اتصال به اینترنت بی سیم در پرواز، پهنای باند، اتصالات برقی، کیفیت اتصال مسافران به اینترنت از طریق پیام های متنی، تماس های تلفنی و برنامه های زنده تلویزیونی در بین آنها مقایسه شد. 
نتایج به دست آمده نشان داد که هواپیمایی قطر در صدر لیست قرار دارد و به دلیل داشتن سوپر وای فای که اوایل امسال راه اندازی شد، مورد تقدیر قرار گرفته است و برای مسافران پروازهای طولانی مدت و تورهای خارجی بهترین و بیشترین امکانات را ارائه می کند. نفر دوم لیست به دلیل داشتن سرگرمی های بسیار در حین پرواز همانند 3500 شبکه فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و بازی و برنامه های زنده تلویزیونی شرکتهواپیمایی امارات است. 
بعد از امارات، شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز به دلیل سرویس رایگان پیام متنی موبایل، رتبه سوم این لیست را به خود اختصاص داده است. لیست 10 شرکت هواپیمایی برتر در زمینه هماهنگی با تکنولوژی بعد از سه مورد اول به شرح ذیل می باشد:
بریتیش ایرویز، جت بلو ایرویز، کاتای پسفیک، آلاسکا ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز، اتحاد ایرلاینز و اوا ایر.

هواپیماهایی که با تکنولوژی روز در جهان هماهنگ هستند

"سزار ایندرا" معاون ارشد بخش گسترش تجاری تراولوکا بیان کرد:
اگر بگوییم شرکت های هواپیمایی معروف و یا گران ترین صندلی های هواپیما، بهترین سرگرمی های پرواز و وای فای را ارائه می دهند، منطقی نیست. تحقیقات ما نشان داده است که همیشه ایرلاین های معروف و گران در این لیست نیستند.
در حقیقت بعضی از شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه ای همانند جت بلو ایرویز خود را در بالای این لیست جای داده است و به مشتریانشان قول اتصال امن به اینترنت را داده اند. در حین پرواز، ما نظاره گر رقابت ایرلاین ها برای کسب بهترین پیشرفت ها در زمینه تکنولوژی هستیم.
برای خواندن اخبار گردشگری و نیز آشنایی بیشتر با دنیای گردشگری، می توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما, تورهای خارجی, هواپیماهایی مطابق با تکنولوژی, آژانس مسافرتی, اخبار گردشگری ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 7
نویسنده : admin

جشنواره نیمه پاییز که به آن جشنواره ماه چینی هم گفته می شود، یکی از مهمترین و بهترین جشنواره ها برای مردم چین محسوب می شود و یک تعطیلی رسمی در چین می باشد. با ارزش ترین قسمت این جشن جمع شدن مجدد خانواده ها دور هم می باشد. این جشن پر شور و بسیار شاد در پانزدهمین روز از ماه هشتم تقویم قمری چینی هر ساله برگزار می شود و به همین علت تاریخ دقیقی روی تقویم غربی ندارد، بنابراین چنانچه برای شرکت در این فستیوال بسیار شاد علاقه دارید با تور گردشگری چین خود را به این منطقه و جشن برسانید، باید در تقویم قمری چینی دنبال تاریخ آن باشید و با تقویم خود تطابق بدهید. در این شادی و هیجان، دوستان و عزیزان کنارهم جمع می شوند و دلیل گرامیداشت آن، قرص کامل و درخشان ماه است. به همین دلیل این زمان در سال را جشن می گیرندو دور هم کیک های ماه که غذای سنتی این مراسم می باشد را میل می کنند و نهایت لذت را می برند. 
چنانچه علاقه دارید با این فستیوال بیشتر آشنا شوید، با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید:
در این روز که یکی از دو رویداد بسیار مهم در تقویم چینی است، مردم به سوی خانواده های خود می روند و افرادی که دور از خانه هستند، به مدت طولانی به ماه خیره می شوند و به فکر خانواده خود می افتند. این جشن ریشه ای چند هزار ساله دارد که به مرور زمان و به تدریج تکمیل شده است. امپراطوران قدیم در زمان های باستان ماه پاییزی را می پرستیدند و برای آن قربانی هدیه می کردند. پس از آن نجیب زاده ها و افراد مهم کشور با گرامی داشت ماه کامل در نیمه پاییز، احساسات و تفکرات خود را بیان می کردند. 

جشنواره نیمه پاییز چین

در جشن نیمه پاییز در سلسله ژو پرستش ماه بسیار رواج داشت. زیر ماه میزهای بزرگ با چراغ های فانوسی چیده می شد که روی آنها کیک های ماه، سیب، هندوانه، آلو، انگور، خرمای سرخ و دیگر هدایای قربانی عرضه می شدند. کیک های ماه و هندوانه پیش فرض این مراسم بودند. بعد از پرستش، کیک بزرگ دایره ای ماه به تعداد اعضای خانواده قسمت می شد. در سلسله تانگ، توجه به ماه نکته اصلی مراسم نیمه پاییز بود و مردم تاکید بیشتری برای پرستش ماه داشتند. جشن نیمه پاییز در سلسله تانگ تبدیل به یک جشنواره دائمی شد. 
چنانچه مایل هستید که دیگر رویدادهای پاییزی را مشاهده و مطالعه نمایید و از زمان و مکان و تاریخچه آنها مطلع شوید، می توانید به وبسایت رسمی مهرپرواز مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: چین, جشنواره نیمه پاییز, جشن نیمه پاییز چین, تور گردشگری چین, آژانس مسافرتی ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 10
نویسنده : admin

فرودگاه بین المللی یو-تاپائو پاتایا، فرودگاهی است بین پاتایا و استان رایونگ (Rayong) قرار گرفته است. این فرودگاه کاربرد مسافربری و نظامی دارد و 45 دقیقه رانندگی با شهر پاتایا فاصله دارد. فرودگاه پاتایا در ارتفاع 13 متری از سطح دریا واقع شده است و باند آسفالتی به طول 3505 کیلومتر دارد.
شهر پاتایا شهر ساحلی و پر از جاذبه در کشور تایلند است که اخیراً توانسته گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کند. این شهر با جذب بیشتر از 5 میلیون گردشگر در سال، یکی از شهرهای توریستی مهم کشور تایلند محسوب می شود و بسیاری افراد در سفر به تایلند با رزرو تور پاتایا مستقیما به این شهر ساحلی بسیار زیبا و دیدنی سفر می کنند. فرودگاه پاتایا علاوه بر کاربرد مسافربری همگانی برای ماموریت های نیروی هوایی سلطنتی تایلند نیز استفاده می شود، به همین دلیل هنگام تیک-آف و فرود به مسافران گفته می شود از عکس گرفتن خودداری کنند.

فرودگاه بین المللی یو-تاپائو پاتایا

در فرودگاه پاتایا پروازهای داخلی و خارجی به مقاصد مختلف انجام می شود. از پروازهای داخلی می توان به پرواز از این فرودگاه به مقاصد فرودگاه پوکت، چیانگ مای (Chiang Mai)، اوندون تانی (Udon Thani) و هات یای (Hat Yai) در کشور تایلند و نیز پروازهای خارجی به شانگهای، ماکائو، نانچنگ و نانینگ در چین، کوالالامپور در مالزی و سنگاپور اشاره کرد. دولت تایلند قصد دارد با گسترش و توسعه این فرودگاه، آن را به سومین فرودگاه اصلی تایلند تبدیل کند. هم اکنون این فرودگاه یک ترمینال دارد که برای پروازهای خارجی و داخلی استفاده می شود، اما ترمینال شماره 2 نیز در دست احداث است و به زودی افتتاح خواهد شد. با وجود توجه گردشگران خارجی به شهر پاتایا و افزایش ورود گردشگران به این شهر پروژه گسترش این فرودگاه در حال انجام است و این فرودگاه ظرفیت جابجایی سالانه 5 میلیون مسافر را خواهد داشت.
کد یاتا فرودگاه: UTP و همچنین کد ایکائو فرودگاه: VTBU می باشد.

حمل و نقل فرودگاه پاتایا

فرودگاه پاتایا در بین دو شهر پاتایا و رایونگ قرار گرفته است و با هر دو این شهرها 40 کیلومتر فاصله دارد. دسترسی از فرودگاه پاتایا به شهرهای نزدیک بسیار ساده است. از فرودگاه پاتایا به روش های مختلفی می توان خود را به شهر پاتایا و سایر شهرهای ساحلی نزدیک رساند. در محوطه خروجی ترمینال فرودگاه دفتر خدمات اتوبوس و تاکسی وجود دارد و هماهنگی های لازم برای رساندن شما به شهرهای اطراف مثل بانکوک، پاتایا و … را انجام خواهد داد. با 45 دقیقه رانندگی از فرودگاه پاتایا می توانید به شهر پاتایا برسید.

فرودگاه بین المللی یو-تاپائو پاتایا

امکانات فرودگاه پاتایا

فرودگاه یو-تاپائو فرودگاه بزرگی نیست و تنها یک ساختمان ترمینال دارد. کلیه پروازهای ورودی و خروجی داخلی و بین المللی در همین ترمینال انجام می شود. این ترمینال در مساحت 2610 متر مربع ساخته شده است و گنجایش 400 مسافر را دارد. درست است که این ترمینال در مقایسه با سایر فرودگاه های دیگر نسبتاً کوچک است، ولیکن امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران را به خوبی فراهم کرده است. هر آنچه که به عنوان مسافر نیاز داشته باشید در این ترمینال پیدا می شود.
صرافی و باجه تبدیل ارز، اطلاعات فرودگاه، مرکز خدمات درمانی، پارکینگ، دفتر اشیاء گمشده، فروشگاه بدون مالیات یا دیوتی فری (Duty Free)، فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، هتل و میز اطلاعات تور،خدمات پستی همگی از امکانات تهیه شده برای مسافران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ارتباط با ما، با همکاران ما در تماس باشید و یا همچنین می توانید به صورت آنلاین از راهنمای سفر به نقاط گردشگری بسیاری استفاده کرده تا بتوانید سفری فراموش نشدنی و بسیار عالی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید.

فرودگاه بین المللی یو-تاپائو پاتایا



:: برچسب‌ها: تایلند, پاتایا, فرودگاه پاتایا, فرودگاه بین المللی پاتایا, فرودگاه یو-تاپائو پاتایا ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 7
نویسنده : admin

نمایش دهکده هالووین شهر نیویورک، یک فستیوال یا جشنواره هپاییزی در ایالت متحده آمریکا می باشد. لیست و داستان های فستیوال های پاییزی بدون نام بردن هالووین هیچگاه کامل نمی شود. نمایش دهکده هالووین نیویورک برای اولین بار در سال 1974 و توسط فردی به نام "رالف لی" برگزار شد. او یکی از عروسک گردان های محلی بود که بیشتر تمرکزش را بر روی کارهای غیر سنتی گذاشته بود. هر سال در زمان هالووین هر اتفاقی ممکن است در خیابان های دهکده "گرینویچ منهتن" رخ دهد. این منطقه پر است از ماسک های پر زرق و برق و شوهای لباسی که در تنها اجتماع شبانه و بزرگترین برنامه عروسک گردانی و خیمه شب بازی آمریکا، به نمایش گذاشته می شوند. افراد بسیاری که لباس های عجیب و غریبی همانند لباس جادوگر و روح و جن بر تن می کنند در سراسر این برنامه وجود دارند. البته نباید ناگفته بماند که همیشه لباس های عجیب و غریب تر از این ها حتی مشاهده می شود. 
برای خواندن مطالب بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: جشن هالووین, جشن هالووین نیویورک, آژانس هواپیمایی ,
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 6
نویسنده : admin

کوالالامپور که پایتخت مالزی است، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری جنوب شرقی آسیا است که در سال گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. از دیگر ویژگی های بسیار مناسب این شهر که باعث جذاب تر شدن آن می شود، امکانات رفاهی خوب و قیمت نسبتاً مناسب خدمات در این شهر است. کوالالامپور اگرچه که از دیگر کشورهای مالزی گران تر است، ولیکن به دلیل ترکیب فرهنگ های متفاوت هندی، مالایی، چینی و غربی همواره توانسته جذابیت خود را به خوبی حفظ کند و جزو نخستین انتخاب ها برای سفر به مالزی محسوب شود. 
کوالالامپور از نظر جغرافیایی در غرب کشور قرار گرفته است. کوالالامپور بزرگترین شهر و پایتخت کشور مالزی می باشد. آسمان خراش های شهر بسیار خیره کننده هستند و معماری استعماری که در ساخت و سازهای شهر به کار گرفته می شود، باعث شده تا ظاهر شهر زیبا تر به نظر برسد. مرکز اصلی کوالالامپور، مثلث طلایی نام دارد که شامل بخش های بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)، مرکز شهر (KLCC) و محله چینی ها (China Town) می باشد. کوالالامپور بیشتر به دلیل وجود نمادهای بی شماری که دارد شناخته شده است، همانند برج های دوقلو پتروناس که بلندترین آسمان خراش دوقلو در جهان می باشد. 
همانند هر مقصد دیگری قبل از سفر به این شهر، می بایست اطلاعات پایه ای و نیز اطلاعات کافی و لازمی را داشته باشید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را در تور مسافرتی کوالالامپور خود تجربه نمایید. بنابراین آژانس هواپیمایی مهرپرواز سعی کرده تا راهنمای سفر به کوالالامپور را فراهم آورد تا بتوانید با استفاده از آن سفری بسیار عالی را برای خود رقم بزنید. 

راهنمای سفر کوالالامپور

اطلاعات ضروری کوالالامپور

زبان رسمی: مالایی
واحد پول: رینگت مالزی
نوع برق شهری: ولتاژ 240
کد کشور: 60+
اختلاف ساعت با تهران: 4:30+ (چهار ساعت و نیم از تهران جلوتر است)
شماره های پلیس و آمبولانس: 999
شماره آتش نشانی: 994
فرودگاه: فرودگاه بین المللی کوالالامپور

آب و هوای کوالالامپور

کشور مالزی به دلیل نزدیکی به خط استوا، دارای آب و هوایی اسوایی می باشد. به این دلیل در تمام طول سال هوا گرم و مرطوب است. میانگین بارش سالیانه 250 سانتی متر و متوسط دمای هوا 27 درجه سانتی گراد می باشد. خنک ترین ماه های سال در این شهر بهمن و اسفند هستند و گرم ترین ماه سال هم مرداد می باشد. بهتر است که در مرداد ماه به کوالالامپور سفر نکنید، چرا که گرما اذیت کننده ای در شهر حاکم است. بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر تفریحی و فرهنگی به این شهر ماه رمضان و همچنین سال نو چینی که در بازه زمانی 15 روزه (در دی یا بهمن) است، زیرا فستیوال های متفاوت و گوناگونی در این شهر برگزار می شود.

راهنمای سفر کوالالامپور

هزینه اقامت در کوالالامپور

جهت اقامت در کوالالامپور هتل های متعددی برای انتخاب شما وجود دارد، شما تنها باید با توجه به بودجه ای که دارید، مناسب ترین و بهترین آنها را برای اقامتتان انتخاب نمایید. نکته قابل ذکر این است که نسبت به بسیاری از مقاصد گردشگری در دنیا، هتل های لوکس کوالالامپور، حتی ارزان تر می باشند. از بهترین هتل های کوالالامپور می توان به هتل مندرین اورینتال کوالالامپور (Mandarian Oriental Hotel)، هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri La Hotel) و هتل کنکورد کوالالامپور (Concorde Hotel Kuala Lumpur) اشاره کرد. 
هتل های دو ستاره: 150.000 الی 280.000 تومان
هتل های سه ستاره: 225.000 الی 355.000 تومان
هتل های چهار ستاره: 350.000 الی 680.000 تومان
هتل های پنج ستاره: 550.000 الی 1.000.000 تومان
تمامی این مبلغ ها مربوط تا آخر سال 1396 بوده است. 

راهنمای سفر کوالالامپور

هزینه خوراک در کوالالامپور

به منظور تهیه غذا در یک رستوران خوب در شهر کوالالامپور، باید 12 رینگت مالزی هزینه نمایید. همچنین چنانچه بخواهید در یک رستوران متوسط با سرویس یک میز، غذای دونفره سفارش دهید، باید مبلغ 70 رینگت مالزی را پرداخت نمایید. اگر هم تمایل داشته باشید که یک برگز میل کنید باید 13 رینگت مالزی پرداخت کنید. بطری آب معدنی 2 رینگت مالزی می باشد. اگر جزو آن دسته از آدم هایی هستید که به نوشیدن قهوه تمایل دارید، برای هر لیوان قهوه مبلغی معادل 10 رینگت باید پرداخت بنمایید. 

راهنمای سفر کوالالامپور

هزینه حمل و نقل در کوالالامپور

سیستم حمل و نقل کوالالامپور شامل اتوبوس ، تاکسی و مترو می شود. هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد. ولیکن به هنگام استفاده از تاکسی، قبل از سوار شدن حتماً در مورد کرایه به توافق برسید و با راننده حسابی چانه بزنید زیرا تاکسی های مالزی از تاکسی متر استفاده نمی کنند. 
هزینه بلیط تک سفره: 3 رینگت مالزی
هزینه بلیط ماهانه: 125 رینگت مالزی
هزینه تاکسی: 3 رینگت مالزی تنها برای ورودی است و بعد از آن به ازای هر کیلومتر 1.50 رینگت مالزی به مبلغ اضافه می شود. چنانچه بخواهید تاکسی اختیار کنید و منتظر شما بماند، 25 رینگت باید پرداخت نمایید.

راهنمای سفر کوالالامپور

جاذبه های توریستی کوالالامپور

کوالالامپور بزرگترین شهر و پایتخت کشور مالزی است که ادغام بسیار جالب و دیدنی از فرهنگ، سنت قدیمی و زندگی مدرن را در خود به زیبایی جای داده است، به طوری که در کنار آسمان خراش های بسیار زیبا و خیره کننده و لوکس می توانید عمارت هایی با عمر بسیار طولانی را تماشا نمایید. هرکسی که یکبار به کوالالامپور سفر کرده باشد، بازهم برای سفری مجدد به این شهر پر رمز و راز علاقه نشان می دهد. توریست هایی که به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنند، از هر ساعت و هر دقیقه سفر خود نهایت لذت را می برند. در اینجا برایتان چند مورد از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را نام می بریم:

  • برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور
  • موزه ملی مالزی در کوالالامپور
  • برج کی ال کوالالامپور
  • بوکیت بینتانگ کوالالامپور
  • بازار مرکزی کوالالامپور
  • غارهای باتو کوالالامپور
  • مجموعه تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور
  • پارک پروانه کوالالامپور
  • آکواریوم کوالالامپور
  • محله چینی ها در کوالالامپور
  • معبد تیان هو کوالالامپور
  • برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور
  • پارک پرندگان کوالالامپور
  • گنتینگ های لندز کوالالامپور
  • برجایا هیلز کوالالامپور
  • مسجد جامع کوالالامپور

جهت اطلاعات بیشتر درباره تورهای خارجی، می توانید به راحتی و از طریق تماس با ما، از همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را به دست آورید.

راهنمای سفر کوالالامپور



:: برچسب‌ها: مالزی, تور ترکیبی مالزی, کوالالامپور, تور کوالالامپور, راهنمای سفر به کوالالامپور ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 4
نویسنده : admin

یکی از بهترین و محبوب ترین جشن های تایلند، جشن لوی کراتونگ است که هر ساله در روز ماه کامل ماه دوازدهم سال قمری تایلند برگزار می شود. این روز در تقویم میلادی معمولاً یک روز در ماه نوامبر است. بنابراین این جشن یک فستیوال پاییزی تایلند به شمار می رود. 
"لوی" به معنای شناور کردن و کراتونگ به معنای کلک، البته کلکی به شکل نیلوفر آبی و ساخته شده از برگ موز می باشد. در این جشن قایق هایی از گندم درست می شوند و بر روی آنها با عود، شمع و گل پوشیده می شود و آنها را روی آب شناور می کنند. این مراسم در سراسر کشور و به صورت ویژه ای در شهر سوخوتای (Sukhothai)، پایتخت سابق تایلند برگزار می شود.
در سحرگاه روز جشن، بسیاری از مردم به نزدیک ترین رودخانه به محل زندگی خود می روند تا کلک های خود را که شمع و عود روی آنها روشن کرده اند، جهت ادای احترام و تشکر از الهه آبها، در رود رها کرده و تمام کینه ها، پلیدی ها و خشم ها را از خود دور می کنند. همچنین مردم مو و ناخن خود را کوتاه کرده و آن را همراه با کلک خود رها می کنند تا ناپاکی ها را از وجود خود پاک نمایند. مردم محلی بر این باورند که این کار برای آنها خوش شانسی می آورد و گناه ها و بدی ها را دور می کند. تایلندی ها هنگام رها کردن کلک خود، همراه آن آرزویی می کنند و بسیاری بر این باورند که چنانچه شمع آنها تا زمانی که از نظر خارج نشده، روشن بماند، آرزوی آنها برآورده خواهد شد. در آیین بودایی این عمل را نماد سفر روح انسان در دنیای مادی می دانند. 

جشنواره لوی کراتونگ یا جشن ماه کامل و یی پنگ

یکی از جنبه های رومانتیک جشنواره لوی کراتونگ اقبال زوج های جوان به اهدای کراتونگ به آب است. دلیل آن هم این است که زوج ها با دنبال کردن کراتونگ خود، آینده رابطه شان را می بینند که دوام خواهد داشت یا همانند کلک ها در آب فرو خواهد شکست. ریشه چنین باوری نیز در داستان ملکه سوخوتای است که کراتونگی را ساخته و برای تشکر از الهه آبها به جریان آب یکی از کانال های قصر سپرد تا پادشاه هم آن را به نشانه علاقه او ببیند. پادشاه نیز از این شیوه ابراز علاقه بسیار خرسند شده و آن را به عنوان رسمی نو در پادشاهی خود اعلام کرد.
از این رو می باشد که زوج های جوان بر این باورند که اگر کلک آنها تا زمانی که از نظرشان دور نشده بر روی آب بماند، عشق آنها نیز تا ابد دوام خواهد داشت. به همین دلیل در این شب می توان حضور زوج های جوان را بیشتر از هر مراسم دیگری در شهر مشاهده کرد که کراتونگ به دست به سمت رودخانه ها در حرکتند. چنانچه شما تور تایلند پاییز 97 را رزرو کرده و یا قصد رزرو دارید و در ماه نوامبر در کشور تایلند باشید، می توانید این جشنواره زیبا را از نزدیک مشاهده نمایید. 
جشنواره یی پنگ (Yi Peng) جشنی همانند لوی کراتونگ می باشد که یک روز قبل از آن و در شهرهای شمالی تایلند برگزار می شود و تفاوتش با لوی کراتونگ در این است که به جای روشن کردن شمع و انداختن آن درون رودخانه، آنها را توسط بالن به هوا می فرستند و با اینکار بر این باورند که بد اقبالی از آنها دور خواهد شد. 
همزمان با این جشن، مسابقه ملکه زیبایی تایلند نیز برگزار می شود.

جشنواره لوی کراتونگ یا جشن ماه کامل و یی پنگ

جهت مشاهده و مطالعه رویدادهای بسیار مهم و پاییزی در سراسر دنیا می توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید. 

همچنین می توانید از طریق ارتباط با ما، یعنی آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی اطلاعات لازم و کافی از تور تایلند و رزرو هتل و خرید بلیط را کسب نمایید.



:: برچسب‌ها: جشنواره های تایلند, تایلند, فستیوال های تایلند, جشن پاییزی تایلند, جشنواره لوی کراتونگ ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 11
نویسنده : admin

به این جهت که کشور مالزی مقصد بسیاری از مسافران و توریست های سرتاسر دنیا و خصوصاً ایرانیان است، اگر به مالزی سفر کرده باشید و یا سفری در آینده داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که با فرودگاه بین المللی پنانگ بایان لپاس(Penang Bayan Lepas)، آشنا شوید. پنانگ بایان یکی از فرودگاه های بزرگ و مجهز کشور مالزی محسوب می شود.
در سال 1935 در ایالت پنانگ، فرودگاه بین المللی ساخته شد و به بهره برداری رسید. فرودگاه پنانگ نزدیک به 1 قرن است که در حال فعالیت است و شاید به همین دلیل بتوان گفت که قدیمی ترین فرودگاه کشور مالزی، این فرودگاه است. البته در طی سال های متفاوت این فرودگاه همواره مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. آخرین باری که فرودگاه پنانگ مورد بازسازی قرار گرفت بین سال های 2009 الی 2013 بوده است. این بازسازی ها فقط شامل بازسازی نیست بلکه توسعه و نوسازی را هم در بر می گیرد. بازسازی اخیر به منظور ارائه خدمات و امکانت بیشتر به مسافران تور مسافرتی پنانگ انجام شده است. بر اساس آخرین آماری که از نظر جا به جایی از این فرودگاه منتشر شده است، سالانه بیشتر از ۶ میلیون مسافر در این فرودگاه جا به جا می شوند.
از بسیاری از مقصدهای مهم قاره آسیا به این فرودگاه پرواز صورت می گیرد. فرودگاه بین المللی پنانگ قطب اصلی خطوط هوایی همانند : ایر آسیا(AirAsia)، فیرفلای(Firefly)، مالزیا ایر(Malaysia Air)، ماس کارگو(MASkargo) و مالیندو ایر(Malindo Air) است. نکته قابل توجه این است که فعلا در حال حاضر پروازی بین ایران و فرودگاه پنانگ وجود ندارد، به عبارتی شما قادر به رزرو بلیط هواپیما به پنانگ به صورت مستقیم از تهران نیستید.

فرودگاه بین المللی پنانگ

نام فرودگاه بین المللی پنانگ: Penang Bayan Lepas
کد یاتا : PEN
کد ایکائو : WMKP
نوع فرودگاه : همگانی
فاصله تا مرکز شهر : 16 کیلومتر
فاصله تا تهران : 5982 کیلومتر
فاصله زمانی تا تهران : 8 ساعت
ارتفاع از سطح دریا : 3 متر
ترمینال : 1 ترمینال

ترمینال فرودگاه بین المللی پنانگ

فرودگاه پنانگ جزو فرودگاه های بزرگ کشور مالزی به شمار می رود و در این مورد، در رده ی سوم قرار می گیرد اما با این حال نسبت به دیگر فرودگاه های شهر های مرکزی کوچک تر است. به همین علت این فرودگاه تنها یک ترمینال دارد که همه ی امور پرواز های داخلی و بین الملل از همین ترمینال صورت می گیرند. این ترمینال از 2 طبقه مختلف تشکیل شده است که هر کدام مختص به پرواز های متفاوت است. در طبقه همکف، پرواز های ورودی و در طبقه بالا پروازهای خروجی انجام می شوند.

فرودگاه بین المللی پنانگ

راه های دسترسی به فرودگاه

تاکسی : چنانچه بخواهید از تاکسی استفاده کنید، نسبت به دیگر وسایل نقلیه ی موجود در فرودگاه، همانند دیگر نقاط دنیا باید هزینه ای بیشتر را پرداخت کنید. با این تاکسی ها، تا مرکز شهر، مسیری 25 دقیقه ای را طی می کنید.
اتوبوس : برای این که مسافران فرودگاه بین المللی پنانگ در آسایش باشند، شرکت اتوبوس رانی "رپید پنانگ" با استقرار 5 خط اختصاصی فقط برای فرودگاه پنانگ، راحتی مسافران را فراهم کرده است. ساعت کاری این اتوبوس ها از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 23 شب می باشد. زمان حرکت اتوبوس ها از ترمینال های فرودگاه هر 30 دقیقه یک بار است.

فرودگاه بین المللی پنانگ

امکانات فرودگاه بین المللی پنانگ

در فرودگاه بین المللی پنانگ برای مسافران امکانات زیادی فراهم شده است. می توان با اطمینان گفت که این فرودگاه به دور از وظیفه اصلی که در صنعت هواپیمایی دارد، می تواند یک مرکز تفریحی نیز به شمار رود. 
در ترمینالی که در این فرودگاه موجود است، شما می توانید از خدمات و امکاناتی همانند : کافه های مختلف، رستوران، خدمات بانکی، صرافی، دفاتر مخصوص اجاره ی ماشین و فروشگاه های متعدد استفاده کنید.
در فرودگاه پنانگ یک باشگاه گلف و زمین مخصوص گلف نیز وجود دارد که شما با پرداخت هزینه ی ورودی می توانید از این کلاب استفاده کنید.
۲ هتل "آستین هتل پنانگ" و "اکوآ تریال پنانگ" در نزدیکی این فرودگاه واقع شده اند و می توانید از خدمات اقامتی این فرودگاه استفاده کنید.
همچنین می توانید از دو فروشگاه "جامبول" و "کوئینز بی"، فرودگاه بین المللی پنانگ دیدن کنید و در صورت نیاز خرید های خود را در این فروشگاه ها انجام دهید.

فرودگاه بین المللی پنانگ

امیدواریم این مطلب که راهنمای سفر به پنانگ بود تا با فرودگاه آن آشنایی بیشتری پیدا کنید در سفرتان کمکتان کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

فرودگاه بین المللی پنانگ



:: برچسب‌ها: پنانگ, تور پنانگ, فرودگاه پنانگ, فرودگاه بین المللی پنانگ, راهنمای سفر به پنانگ ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 7
نویسنده : admin

اگر قصد دارید که در ماه می، به جنوب شرقی آسیا سفر کنید، باید در نظر داشته باشید که برخی مقاصد در جنوب شرقی آسیا همانند بانکوک و سایگون در این زمان از سال به شدت گرم هستند و حتی شاهد باران های شدیدی خواهیم بود. ولیکن مکان هایی مانند چین، ژاپن و یا کره جنوبی در ماه می می توانند از بهترین مقاصد سفر در این زمان باشند. همچنین قسمت هایی از هند نیز می تواند از دیگر مقاصد عالی برای سفر در این ماه باشند. آژانس مسافرتی مهرپرواز امروز برایتان لیستی تهیه کرده است تا در آن بتوانید با مقاصد عالیگردشگری در ماه می آشنا شوید و برای سفر خود در آن بازه زمانی برنامه ریزی بسیار خوبی داشته باشید تا سفری خاطره انگیز و فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

شهر بالی در اندونزی (Bali In Indonesia)

با وجود اینکه اکثر بخش های جنوب شرقی آسیا در این ماه بسیار گرم و مرطوب هستند، ولیکن بالی در ماه می دارای آب و هوای نسبتاً سرد و خشکی می باشد. با اینکه این جزیره به مقدار کمی در جنوب خط استوا قرار گرفته است، بیشتر روزهای سال آب و هوای گرم و مرطوبی دارد اما با این وجود ماه می پاییز در شهر بالی به شمار می رود. با تمام این اوصاف بالی یکی از بهترین مقاصد سفر در ماه می، می باشد چرا که هم از هوای بسیار خوبی برخوردار است و هم جمعیت کمی در این ماه از سال در آنجا هستند. در این ماه قیمت هتل های بالی نسبتاً ارزان و مناسب است چرا که ماه می جزو فصل پرگردشگر بالی محسوب نمی شود و پیدا کردن پروازی با قیمت مناسب هم نباید کار دشواری باشد. 

شهر بالی در اندونزی (Bali In Indonesia)

شهر توکیو در ژاپن (Tokyo In Japan)

توکیو دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های بسیار گرمی می باشد، بنابراین بازدید از توکیو در ماه می، می تواند خوبی آب و هوای هر دو فصل را در پیش داشته باشد. البته ممکن است بارش باران را هم در این بازه زمانی مشاهده نمایید که در تمام سال وجود دارد و از این بابت شهر به شکل بسیار مناسبی تجهیز شده است. در این ماه قیمت هتل های شهر نیز مناسب است چرا که هنور وارد فصل شلوغ تابستان نشده ایم. بیشتر گردشگران و توریست ها شهر توکیو را برای بازدید انتخاب می کنند چرا که هم بسیار قابل فهم است و هم توکیو شهر بزرگ با پیشنهاد های فوق العاده ای می باشد. همچنین می توانند با قطار های سریع السیر به راحتی به شهرهای دیگر بروند و دسترسی داشته باشند که بسیار میج و شگفت انگیز نیز می باشد اما ممکن است کمی گران باشد. 

شهر توکیو در ژاپن (Tokyo In Japan)

شهر سئول در کره جنوبی (Seoul In South Korea)

همانند توکیو، سئول نیز در فصل بهار و پاییز مکان بسیار خوبی از لحاظ آب و هوایی می باشد، و شما می توانید یکی از بهترین آب و هواهای این منطقه را در ماه می تجربه کنید. این شهر بسیار بزرگ برای توریست هایی که از مقاصد بسیار دور به اینجا سفر می کنند چندان شناخته شده نیست ولیکن کارها و فعالیت های بسیاری هست که می توان انجام داد. علاوه بر این ها سئول دارای مجموعه ای از بهترین غذاهای آسیایی با بهترین و مناسب ترین قیمت هاست که مورد توجه و مورد علاقه بسیاری از افراد از سرتاسر دنیاست. تعدادی از گردشگران از سئول شروع می کنند و از طریق قطار و یا از طریق پرواز از جاهای دیگر شبه جزیره کره جنوبیدیدن می نمایند، چنانچه وقت کافی برای سفر دارید، این ایده بسیار خوبی می تواند باشد که از پایتخت شروع کنید و به نقاط دیگر کشور که دارای مناظر فوق العاده ای هستند نیز بروید. پروازها در سئول معمولاً ارزان هستند و این نقطه برای شروع یک تور گردشگری در آسیا می تواند نقطه بسیار خوبی باشد.

شهر سئول در کره جنوبی (Seoul In South Korea)

شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

بعد از ظهرهای لونگ پرابنگ در ماه می گرم است ولیکن همانند شهرهای بزرگ دیگر احساس خفگی نمی کنید چرا که این شهر به خوبی در منطقه گسترش پیدا کرده است و در کنار رودخانه ای عریض واقع شده است. عصرها هوا به سوی خنکی و سرد شدن می رود. به اندازه کافی گرمای هوای روز را کاهش می دهد. فروشگاه های شبانه در این شهر بهترین راه برای گذراندن زمان به هنگام غروب آفتاب هستند. سفر به لونگ پرابنگخیلی راحت نیست! چرا که فرودگاهی بزرگ به همراه پروازهایی ارزان قیمت به این شهر پیدا نمی شود. از این رو اکثر توریست ها و گردشگران ترجیح می دهند که از بانکوک یا ویتنام بازدید نمایند. اما اگر شما خواهان دیدن این نقطه در بین بهترین مقاصد برای سفر در ماه می هستید، می تواند گزینه بسیار خوبی برای توقفی کوتاه در طول سفر شما باشد. 

شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

شهر کوالالامپور در مالزی (Kuala Lumpur In Malaysia)

شهر کوالالامپور در بیشتر روزهای سال بسیار گرم و سوزان است و توانایی بارش های سنگین را در هرروز سال دارد، ولیکن ارزش بازدید از این شهر بسیار زیاد است. کوالالامپور شهری مدرن و نسبتاً ثروتمند به همراه بهترین امکانات حمل و نقل عمومی می باشد. مسیرهای حمل و نقل بالای شهر قرار گرفته اند و این مزیت را برای شما به ارمغان ی آورند که تهویه ای عالی و خنک زیر پاهای شما در شهر باشد. هتل های کوالالامپور بهترین مکان برای چانه زدن بر سر قیمت هستند و شما می توانید معامله ای صورت دهید به طوری که هتلی 4 ستاره را که قیمت آن حداقل 3برابر هتل های نزدیک سنگاپور است را به قیمتی مناسب فراهم کنید. رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور و پرواز به کوالالامپور بسیار راحت می باشد زیرا دارای فرودگاه عظیمی است که یکی از قطب های اصلی پروازهای آسیایی به شمار می رود. 

شهر کوالالامپور در مالزی (Kuala Lumpur In Malaysia)

شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

سنگاپور از جهت جنوب خیلی دور از کوالالامپور نیست، بنابراین می توان گفت الگو و اقلیم بارشی نسبتاً یکسانی با کوالالامپور دارد. هر دو شهر ترکیب بسیار جالبی از فرهنگ هندی، چینی و مالایی به همراه غذاهایی باور نکردنی از هر فرهنگ می باشند. در کل سنگاپور شهر گرانی محسوب می شود، به طوری که هتل های سنگاپور و دیگر قیمت هایش از کوالالامپور نیز بیشتر است ولیکن باز هم ارزش دیدن را دارد. بازدید از سنگاپور از نظر اینکه هزینه مناسب در بیایند آنچنان کار سختی نیست! اگر شما بتوانید تختی ارزان پیدا کنید و یا از رفتن به رستوران ها و بارهای گران قیمت و معروف خودداری نمایید، سنگاپور می تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفر در ماه می باشد.

شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

شهر بانکوک در تایلند (Bangkok In Thailand)

ممکن است به نظر برسد که بانکوک در لیست ما برای بهترین مقاصد برای سفر در ماه می قرار نداشته باشد زیرا که در این ماه سال بسیار گرم و مرطوب است و بارش های شدیدی دارد، ولیکن بارش ها نهایتاً در 30 دقیقه به اتمام می رسد و همچنین سرتاسر بانکوک پر شده از فروشگاه های بزرگ و بسیار پیشرفته ای که دارای تهویه هوای بسیار خوبی می باشند که خرید را در تمام روزهای سال لذت بخش می کند. پروازها در بانکوک معمولا به نسبت نواحی دیگر دارای قیمت مناسب تری هستندو هتل های بانکوک و خوابگاه های بانکوک در اکثر اوقات قیمت های مناسبی دارند. از آنجایی که ماه می در بانکوک جزو فصل هایی است که بین زمان شلوغی و خلوتی قرار دارد، شما می توانید هتلی 4 ستاره را به قیمت هتل 2 یا 3 ستاره رزرو کنید.

شهر بانکوک در تایلند (Bangkok In Thailand)

شهر چیانگ مای در تایلند (Chiang Mai In Thailand)

شهر چیانگ مای دومین شهر تایلند است که در ماه می از بهترین مقاصد سفر محسوب می شود. در ماه می شهر چیانگ مای دارای روزهای گرم است ولیکن حداقل در عصرها به میزان کافی هوا خنک می شود و گرمای آن کاهش می یابد. چیانگ مای از شهرهایی است که دارای فروشگاه های شبانه است و بیشتر افراد محلی ترجیح می دهند در طول روز از گرما دوری کنند و از غروب به بعد به فعالیت بپردازند. این شهر نیز از آن شهرهایی است که هتل هایش با چانه زدن قیمت ها را طوری عوض می کنند که گویی اشتباه شده و قیمت جدید فقط یک اشتباه چاپی است. این شهر یکی از بهترین مکان ها برای خوش گذرانی در ماه می می باشد.

شهر چیانگ مای در تایلند (Chiang Mai In Thailand)

شهر هانوی در ویتنام (Hanoi In Vietnam)

شهر هانوی در ماه می بارش های شدیدی را دارد که البته پیدا کردن سرپناه در شروع طوفان و بارش کار بسیار آسانی است. دمای هوا در این بازه زمانی مطلوب است و ارزش بازدید را دارد. هتل ها دارای قیمتی ارزان و بسیار مناسب هستند به گونه ای که می توانید قسمت بیشتر پول خود را که برای رزرو هتل کنار گذاشته اید، با گرفتن اتاقی با پیشنهاد کمتر، برای خود نگه دارید.

شهر هانوی در ویتنام (Hanoi In Vietnam)

شهر گوا در هند (Goa In India)

بهترین زمان سفر به گوا از ماه دسامبر تا می می باشد، بنابراین ماه می آخرین ماهی است که می توانید از سواحل افسانه ای و بسیار زیبا و آرام این منطقه لذت ببرید. با شروع فصل ژوئن فصل بارندگی نیز شروع می شود و بارانی بودن و راه افتادن سیل می تواند مشکل ساز باشد. به دلیل اینکه ماه می آخرین ماه فصل است، جمعیت در اینجا کم می باشد و قیمت ها نیز از حد معمول حتی کمتر هستند. بیشتر بخش های هند در ماه می بسیار گرم و سوزان می باشند، ولیکن گوا در ماه می یکی از مناطقی است که هنوز آب و هوای خوبی دارد. 

شهر گوا در هند (Goa In India)

شهر شانگهای در چین (Shanghai In China)

شهر شانگهای یکی از قطب های اصلی بین المللی در چین است. بر خلاف پکن، شانگهای شهری بسیار فشرده است و اکثر مردم انگلیسی زبان هستند. هتل های شانگهای طبق استاندارد چین گران هستند ولیکن یکی دیگر از بهترین مقاصد برای سفر در ماه می می باشد. تور چین معمولاً از پکن گردش خود را شروع می کند و با شانگهای و یا یکی از شهرهای اطراف آن را تمام می کند.

شهر شانگهای در چین (Shanghai In China)



:: برچسب‌ها: گردشگری, مجله گردشگری, بهترین مقاصد سفر, آژانس مسافرتی, آژانس هواپیمایی ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 9
نویسنده : admin

شهر رنگارنگ و جذاب آنتالیا در کشور زیبای ترکیه بین مردم سراسر جهان یکی از مقاصد محبوب برای داشتن یک مسافرت دل انگیز است. خط ساحلی زیبا، شن های طلایی و رویایی، معماری رومی جذاب و آثار باستانی تاریخی بسیار ارزشمند، آنتالیا را به قدری جذاب کرده است که هر مسافری را با هر طبع و سلیقه ای خشنود و راضی می کند.برای رزرو تور ارزان قیمت آنتالیا حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.
آنتالیا آنقدر جذابیت های مختلف و متنوع دارد که ممکن است شما هم برای انتخاب برنامه سفرتان کمی گیج شوید! پس به شما توصیه می کنیم که این مقاله را قبل از سفرتان به آنتالیا مطالعه کنید تا بتوانید از بهترینجاذبه های گردشگری آنتالیا و مکان های تاریخی آن دیدن کنید و اقامت در این شهر رنگارنگ و زیبا را به بهترین شکل تجربه کنید.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

1.دروازه هادریان
دروازه هادریان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر زیبای آنتالیاست، جایی که شما می توانید شکوه و زیبایی معماری رومی را با تمام وجود درک کنید و از دیدن سه قوس زیبای مرمرین آن لذت ببرید. دیدن زیبایی و عظمت این دروازه شما را به جهان قدیمی رومی ها می برد، این دروازه زمانی به عنوان ورودی اصلی شهر کالیسی استفاده می شده است.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

2.شهر قدیمی (کالیسی)
شهر قدیمی در آنتالیا که به کالیسی معروف است، محله ای پیچیده و معما مانند است که می توانید در آن قدم بزنید و از دیدن مکان های اسرار آمیز آن لذت ببرید. خیلی از جاذبه های گردشگری زیبا و جذاب آنتالیا در شهر قدیمی قرار دارند، پس می توانید ساعاتی عالی را در شهر قدیمی آنتالیا داشته باشید و از تجربه های جدید لذت ببرید. در شهر قدیمی هتل های زیبا، گالری های هنری منحصر به فرد، فروشگاه های سوغاتی و رستوران های جذابی وجود دارد که می توانید سری هم به آن ها بزنید.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

3.موزه آنتالیا
موزه آنتالیا کلکسیونی ارزشمند از میراث ترکیه را در خود جای داده است که با دیدن آن می توانید نگاهی کلی به همه جنبه های ترکیه داشته باشید. پس به هیچ عنوان دیدن موزه آنتالیا را از دست ندهید. ورودی این موزه 20 لیره است و می توانید از ساعت 9 صبح تا 6:30 بعد از ظهر از آن دیدن کنید.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

4.مناره یولی
یولی یکی از آثار باستانی مهم آنتالیاست که در قرن 13 ساخته شده است و هنوز هم پابرجاست، این مسجد به دست علاء الدین کیکاباد ساخته شده است و نمونه یک معماری سلجوقی است و از آن می توانید چشم انداز زیبای کل شهر را تماشا کنید و لذت ببرید. 

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

5.قلعه رومی
پارک اطراف قلعه برای کسانی که دوست دارند یک روز پیکنیکی را در آنتالیا تجربه کنند، بسیار گزینه مناسبی است.شما از این قلعه هم می توانید نمای زیبای شهر را در غروب آفتاب حیرت انگیز آنتالیا تماشا کنید .

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

6.آسپندوس
شهر باستانی آسپندوس از آن جاهاییست که باید در طی سفرتان به آنتالیا حتما از آن دیدن کنید. این شهر باستانی به خاطر تئاتر رومی زیبایش به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری آنتالیا شناخته می شود. جذابیت این شهر باستانی که در قرن 2 ساخته شده است، شما را متحیر خواهد کرد. شما می توانید در شهر گشت و گذار کنید و از آثار باستانی آن دیدن کنید. کافیست با ماشین، اتوبوس و یا یک تور گردشگری به 47 کیلومتری شرق آنتالیا بروید و یک بعد از ظهر شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

7.پرج
شهر پرج هم یکی دیگر از بهترین جاهای آنتالیاست که می توانید از آن دیدن کنید. سبک معماری پرج یونانی - رومی است. زیبایی این شهر متحیرتان خواهد کرد، شما می توانید در خیابان ها و معابد این شهر قدم بزنید و از آرامش آن لذت ببرید. همچنین می توانید از حمام های رومی، دروازه هلنیستیک، آکروپولیس و دیگر آثار باستانی آن دیدن کنید. این شهر در 17 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده است.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

8.غار کاراین
غار کاریان که متعلق به دوران پیش از تاریخ است، یکی دیگر از اماکن دیدنی آنتالیاست که باید از آن دیدن کنید. گفته می شود که این غارها بیش از 25000 سال قدمت دارند. بعضی از راه های عبور درون غار خیلی باریک هستند، اما ارزشش را دارد که از آن ها عبور کنید و سفری در زمان را تجربه کنید. این غار در 27 کیلومتری شمال غرب آنتالیا قرار دارد.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

9.دهکده های الیمپوس و چیرالی
دهکده های الیمپوس و چیرالی جایگاه ویژه ای در لیست بهترین جاهای دیدنی آنتالیا دارند. خط ساحلی زیبای این دهکده ها با آثار باستانی شهر قدیمی الیمپوس احاطه شده اند. شما در این دهکده ها می توانید ریلکس کنید و از آرامش بی نهایت آن ها لذت ببرید. شما می توانید از ترکیب دیدن آثار تاریخی و لذت بردن از آرامش سواحل این دو دهکده لذت ببرید. کافیست به 80 کیلومتری جنوب آنتالیا بروید و سفرتان را جذاب تر و خاص تر کنید.

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!

10.غار داملاتاش 
یکی از جاذبه های گردشگری زیبای آنتالیا غاره داملاتاش است، این غار حدود 15000 سال پیش ساخته شده است و زیبایی آن خیره کننده است. صخره های رنگارنگ این غار هر بازدید کننده ای را محو تماشا می کنند. پس ارزشش را دارد که با ماشین یا اتوبوس به 127 کیلومتری غرب آنتالیا بروید و این غار را از نزدیک تماشا کنید.
خوب! به نظرم الان برای تفریح در آنتالیا ایده های مختلفی در ذهنتان نقش بسته است. سواحل، مکان های تاریخی، غارها و ....
آنتالیا پر از تفریحات رنگارنگ و مختلف است که هر شخصی با هر عقیده و فکر و سلیقه ای جذب آن می شود. 

10 مکان دیدنی و جذاب آنتالیا که باعث می شود جلوه های مختلفی از شهر رنگارنگ آنتالیا را ببینید!



:: برچسب‌ها: آنتالیا, تور ارزان قیمت آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا, جاذبه های گردشگری آنتالیا, نقاط دیدنی آنتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 8
نویسنده : admin

لذیذترین غذاها در دبی چه قیمتی دارند؟
در صنعت غذا، دبی به خاطر رستوران های لوکس و سرآشپزهای مشهورش شناخته شده است، اما شما حتما نباید برای غذا خوردن در دبی مبلغ زیادی پرداخت کنید. شما با هر بودجه ای می توانید در دبی لذت چشیدن غذاهای خوش طعم آن را تجربه کنید. پس با مهرپرواز و تور ارزان قیمت دبی همراه باشید تا بهترین غذاهای دبی را با هر بودجه ای که دارید، به شما معرفی کنیم.

قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

غذاهای ارزان قیمت
فست فود در دبی بسیار محبوب است و دلیل آن هم ارزان بودن و خوش طعم بودن غذاهای فست فود دبی است. پس اگر به دبی سفر کردید، حتما فست فودهای خوش طعم دبی را امتحان کنید. رستوران هایی مثل (کافه تریای آنتار) و (ایت اند درینک) (Antar Cafeteria ) و (Eat  and  Drink ) بین خود شهروندان دبی خیلی محبوب هستند، پس حتما سری به آن ها بزنید و حتما برگرهای خوش طعم کافه تریای آنتار را امتحان کنید. قیمت برگرهای این کافه تریا فقط 13 درهم (4 دلار) است و طعم بی نظیرش متحیرتان خواهد کرد. قیمت ساندویچ مرغ اسپایسیی و سیب زمینی هم در این رستوران فقط 6 درهم (2 دلار) است. همچنین می توانید به رستوران ایت اند درینک بروید و شاوارما غذای سنتی دبی را با پرداخت 5 درهم (1 دلار) امتحان کنید.
سرویس بیرون بر این دو رستوران نیز جالب توجه است! کافیست با ماشین جلوی رستوران بایستید، بوق بزنید و منتظر بمانید تا یکی از پیشخدمت های رستوران نزد شما بیاید و با لبخند سفارشتان را دریافت کند. راستی یادتان باشد که حتما آب میوه های طبیعی، خوش طعم و تازه این رستوران ها را هم امتحان کنید.

قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

غذاهایی با قیمت متوسط
اگر عاشق غذا هستید، حتما رفتن به رستوران های محبوبی مثل ریم البوادی (Reem Al Bawadi) و شکسپیر اند کو ( Shakespeare and Co) را در برنامه سفرتان به دبی قرار دهید. رستوران ریم البوادی غذاهای سنتی خوش طعم خاورمیانه را سرو می کند و رستورانش جو جالبی دارد. این رستوران شعبه های متعددی در سراسر دبی دارد، پس به راحتی می توانید شعبه نزدیک به محل هتلتان را انتخاب کنید و از طعم غذاهای جذاب این رستوران لذت ببرید.
شما می توانید در رستوران ریم البوادی غذاهای لذیذ مخصوص عربی مثل هوموس، سیب زمینی اسپایسی و دلمه برگ را با پرداخت قیمتی حدود 25 درهم (7 دلار) را سفارش دهید. البته پیشنهاد من به شما این است که به جای سفارش یک غذای اصلی، تا جایی که می توانید چند پیش غذا سفارش دهید تا بتوانید طعم غذاهای خاورمیانه را به بهترین شکل تجربه کنید. 
رستوران شکسپیر اند کو طراحی کاملا متفاوتی با رستوران ریم البوادی دارد، اما سطح قیمت های غذاهایشان تقریبا مثل هم هست. در این رستوران غذاهای خوش طعم سراسر دنیا سرو می شود. شما می توانید روزتان را با پرداخت 57 درهم (16 دلار) و خوردن یک صبحانه انگلیسی خوش طعم  شروع کنید. این رستوران که 37 شعبه در سراسر خاورمیانه دارد، به سبک قدیمی دیزاین شده است و حال و هوای انگلیسی دارد. 

قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

غذاهایی گران قیمت
وقتی صحبت از رستوران های بسیار لوکس می شود، دبی بهترین گزینه ها را ارائه می دهد. دبی شهریست که می توان در آن غذاهای خوش طعم و بی نظیری را امتحان کرد و با تمام وجود لذت برد. یکی از رستوران های مشهور و با کیفیت در دبی رستوران فرانسوی مدیترانه ای باگاتل (Bagatelle) است. بشقاب خاویار یکی از غذاهای مخصوص این رستوران است که قیمت آن 550 درهم (150 دلار) است. قیمت هر غذای اصلی در این رستوران از 445 درهم (121 دلار) تا 695 درهم (189 دلار) متغیر است، اما آنقدر این غذاها خوش طعم هستند که ارزش امتحان کردن حتی با این قیمت های گزاف را دارند. 
رستوران الایوان ( Al Iwan) در مشهورترین هتل دبی یعنی برج العرب واقع شده است. بوفه ناهار در الیوان به ازای هر نفر 450 درهم (123 دلار) و بوفه شام برای هر نفر 505 درهم (137 دلار) قیمت دارد. رفتن به این رستوران فرصتی عالی است تا نمای داخل این هتل مشهور 7 ستاره را ببینید و غذاهای خوش طعم عربی را با بهترین طعم و کیفیت امتحان کنید. این رستوران که دیزاین خاورمیانه ای دارد، یکی از بهترین اماکن توریستی دبی است.
رزرو راحت و ارزان بلیط هواپیما به صورت آنلاین در وب سایت مهرپرواز.

قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟



:: برچسب‌ها: دبی, تور دبی, تور ارزان دبی, غذاهای دبی, بهترین غذاهای دبی ,
تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 5
نویسنده : admin

یکی از ابزار پرکاربرد و مفید آنلاین که در این اواخر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، نرم افزار گوگل استریت ویو (Google Street View) بوده است. این نرم افزار بسیار مناسب برای افرادی که علاقه شدیدی به گردشگری و جهانگردی و کشف ناشناخته ها دارند، می باشد. حالا این روزها نرم افزار گوگل استریت ویو در کنار کاربرد اصلی خود، یعنی بررسی دقیق آدرس مورد نظر و حوالی آن، امکان تماشای مجازی مکان های دیدنی بسیاری را همانند ساختمان های معروف، مسیرهای طبیعت گردی بسیار دور افتاده، دنیای زیر آب، هواپیماهای بسیار مدرن، و یا حتی موقعیت های جغرافی فانتزی فیلم های مشهور و محبوب را از پنجره ابزار های هوشمند برای کاربران خود فراهم آورده است. آژانس مسافرتی مهرپرواز امروز لیستی از بهترین و پر بازدید ترین این مکان های گردشگری برایتان فراهم آورده است تا بتوانید با این نرم افزار و همچنین این اماکن بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید:

Great Barrier Reef

Great Barrier Reef

Antarctica

Antarctica

Amazon Rainforest

Amazon Rainforest

Cambridge Bay in Nunavut, Canada

Cambridge Bay in Nunavut, Canada

Mayan Ruins in Mexico

Mayan Ruins in Mexico

Iwami Silver Mine in Japan

Iwami Silver Mine in Japan

NASA’s Kennedy Space Center in Florida, USA

NASA’s Kennedy Space Center in Florida, USA

Count Dracula’s Castle in Transylvania, Romania

Count Dracula’s Castle in Transylvania, Romania

Cape Town, South Africa

Cape Town, South Africa

Grand Canyon in Arizona, USA

Grand Canyon in Arizona, USA

چنانچه اپلیکشن یا برنامه گوگل استریت ویو را دارید می توانید نام هرکجا که مد نظرتان است را تایپ کنید و آن را از نزدیک مشاهده نمایید. 
برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید در قسمت تماس با ما، با همکاران ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: گوگل استریت ویو, بهترین های گوگل استریت ویو, مکان های برتر گوگل استریت ویو, آژانس مسافرتی, گردشگری ,
تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 9
نویسنده : admin

دیوالی جشنی است پر از چراغ که بر اساس ریشه پر عمق معنوی و مذهبی در هند برگزار می شود. به عبارتی هندیان سرتاسر دنیا این جشت را برپا می کنند ولیکن به دلیل برپایی سراسری که در هند دارد، بیشتر در خود کشور هندوستان به چشم می آید. در این جشنواره هندیان کل شهر را با با چراغ های نفتی، گل های معطر و شن و ماسه های رنگی که به شکل نیلوفر آبی در آمده اند، تزئین می کنند و با آتش بازی جشن می گیرند.

جشنواره پاییزی دیوالی

این جشن نوعی احترام به خدای هندو ها می باشد که به مدت 5 روز برپا خواهد بود. جشنواره دیوالی می تواند نسخه هندی جشن کریسمس باشد. جشن دیوالی که در فصل پاییز برگزار می شود، به منظور پایان برداشت محصول و آغاز سال مالی جدید در هند می باشد. زندگی در هند بر روی محور ارضی است و در این زمان هندی ها بدهی های خود را صاف می کنند و برای داشتن سالی پربار و پرمحصول به عبادت می نشینند. بسیاری از مردم از سرتاسر جهان خود را با تور پاییز هند به این کشور پرجمعیت می رسانند تا بتوانند این جشنواره بسیار زیبا و خاص را از نزدیک مشاهده نمایند. 
دو روز اول جشن به تزیین و آماده سازی می گذرد و در روز سوم آتش بازی شروع می شود، در روز چهارم دوستان و بستگان به دیدن هم می روند و هدیه به هم می دهند، در روز پنجم و آخرین روز جشنواره برادران به دیدن خواهران متاهل خود رفته و خواهران نیز می بایست غذای بسیار مجللی آماده نمایند. 

جشنواره پاییزی دیوالی

آتش بازی و چراغ های نفتی و مشعل ها نمایی فوق العاده زیبا را در آسمان شب نمایان می کنند. برای هندوها نور نشانه پیروزی خیر بر شر می باشد و دیوالی زمان وحدت است. این جشن به همان اندازه که از لحاظ بصری زیباست، از نظر معنوی نیز دارای معنای عمیقی می باشد. مردم هند در طول جشنواره دیوالی بسیار گرم و مهمان نواز هستند چرا که بر این اعتقاد هستند که یک سال فقر و بد شانسی از آنها دور خواهد شد. در این 5 روز بسیاری از خانه ها درهایشان باز است و با چراغ هایی زیبا تزئین و نورانی شده اند و این امر فضای بسیار گرم و صمیمی را به مهمانان القا می کند. 
چنانچه تمایل دارید از دیگر رویدادها در فصل پاییز و در اقصی نقاط دنیا مطلع شوید، می توانید به وبسایت رسمی آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید.

جشنواره پاییزی دیوالی



:: برچسب‌ها: جشنواره دیوالی, فستیوال دیوالی, جشنواره پاییز هند, هند, تور پاییز هند ,
تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 6
نویسنده : admin

با بهترین فرودگاه دنیا، فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپورآشنا شوید. این فرودگاه دارای حمل و نقل عالی به سراسر سنگاپور است و هر امکاناتی که فکرش را کنید که برای حضور در یک فرودگاه برای شما لازم است را برای شما در معرض استفاده می گذارد.
فرودگاه بین المللی چانگی، فرودگاهی با استانداردهای بسیار بالا می باشد. در جهان فرودگاه های بسیار خوبی وجود دارد اما چه عواملی باعث شده که یک فرودگاه در دو سال متوالی یعنی در سال های 2016 و 2017 به عنوان بهترین فرودگاه آن هم در سطح جهان شناخته شود؟ با ما باشید تا پاسخ این سوال را بگیرید. فرودگاه چانگی سنگاپور در نیمه شرقی این جزیره قرار گرفته و همان گونه که اشاره کردیم، حمل و نقل خوبی به تمامی نقاط شهر سنگاپور دارد. این فرودگاه بهترین فرودگاه جهان می باشد که به عنوان برترین پل ارتباطی بین اروپا و استرالیا نیز نام برده شده است. همچنین نقش بسیار مهم این فرودگاه در ارتباط با قسمت جنوب شرقی آسیا را نیز نباید دست کم گرفت. نکته جالب توجه این است که بدانید، فرودگاه چانگی هیچ گونه پرواز داخلی ندارد و کلیه پرواز هایی که در این فرودگاه به زمین می نشینند و یا پرواز می کنند، تماماً بین المللی هستند.
این نکته را بهتر است بدانید که فرودگاه چانگی، کاربری نظامی هم دارد. این فرودگاه در سال 1981 ساخته شده است و زیر نظارت شرکت هواپیمایی سنگاپور و شرکت سیک ایر(SilkAir)، اداره می شود. دراین فرودگاه پرواز های کم هزینه نیز صورت میگیرد و از این نظر می توان گفت که چانگی بسیار مورد علاقه ی این گونه ایرلاین ها می باشد. آژانس مسافرتی مهرپرواز قصد دارد تا امروز شما را با این فرودگاه بی نظیر بیشتر آشنا کند.

فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور

 اطلاعات کلی از فرودگاه

نام فرودگاه بین المللی چانگی: Singapore Changi Airport
کد یاتا: SIN
کد ایکائو: WSSS
نوع فرودگاه: همگانی و نظامی
فاصله تا مرکز شهر سنگاپور: 25 کیلومتر
ارتفاع از دریا: ۷ متر
ترمینال: 4 پایانه

فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور

ترمینال های فرودگاه بین المللی چانگی

فرودگاه چانگی دارای 4 ترمینال است که از 1 تا 4 نام گذاری شده اند.
ترمینال شماره ی 1: معمولاً پرواز های کم هزینه و ارزان قیمت از این ترمینال انجام می شود. اما در ترمینال 2 و 3 نیز پروازهای ارزان انجام می شود اما مرکزشان در ترمینال شماره 1 می باشد.
ترمینال شماره 2: اکثر پرواز ها در ترمینال  2 انجام می گیرد. اگر روزی مسیرتان به سنگاپور افتاد یا تور گردشگری سنگاپور مقصدتان بود و خواستید به چانگی بروید، مسیرتان را به راننده ای که شما را می رساند بگویید، آن ها می دانند شما را کدام ترمینال پیاده کنند.
ترمینال شماره ی 3: در این ترمینال خطوط هواپیمایی همانند نیوزیلند، آیسانا، خطوط هوایی چین، چین شرقی، اتیوپیایی، لایون ایر، خطوط هوایی ملی میانمار، هواپیمایی قطر، عربستان، چین، تایوان، کره، ژاپن، هند، استرالیا، نیوزیلند، اروپا، آمریکا، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی و برخی دیگر از هواپیمایی ها پرواز می کنند.
ترمینال شماره ی 4: در این ترمینال ایر آسیا گروپ، کاتای پسفیک، چبو پاسفیک ایر، اسپرینگ ایر ویز و خطوط هوایی ویتنام و کره، پرواز های خود را انجام می دهند. برای رفتن به ترمینال شماره ی 4 می توانید از سرویس اتوبوسی های رایگان شاتل بهره مند شوید.

فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور

راه های دسترسی به فرودگاه بین المللی چانگی



:: برچسب‌ها: سنگاپور, تور سنگاپور, فرودگاه بین المللی چانگی, فرودگاه بین المللی سنگاپور, بلیط هواپیما سنگاپور ,

تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 4
نویسنده : admin

تحقیقاتی هر ساله صورت می گیرد که طی آن بهترین شهر برای زندگی انتخاب می شود. برای چند سال متوالی ملبورن در استرالیا توانسته بود جایگاه اول را به خودش اختصاص دهد، ولیکن سال جاری یعنی در سال 2018 این جایگاه به وین واگذار شد. به عبارتی بهترین شهر برای زندگی در سال 2018 وین اعلام شده است، چنانچه تا به حال به تور مسافرتی اتریش رفته باشید و از نزدیک وین را دیده باشید حتما می توانید دلیل این انتخاب را متوجه شوید. علت اینکه وین توانست جایگاه ملبورن را از آن خود کند، کمتر بودن نرخ جرم و جنایت در وین نسبت به ملبورن بود. بنابراین طبق به روزترین و جدیدترین نظرسنجی ها و مطالعات صورت گرفته، در حال حاضر وین بهترین شهر برای زندگی می باشد.
واحد اطلاعات اکونومیست در بیانه ای علت انتخاب وین را چنین تشریح کرد: در چند سال اخیر کشورهای اروپایی با مشکل حملات تروریستی روبه رو شده اند، بنابراین معیارهای امنیتی در انتخاب بهترین شهر برای زندگی نقش پر رنگ تری دارند، با این حال در انتخاب امسال تلاش شد تا معیارها به حالت عادی بازگردند.

بهترین شهر برای زندگی کجاست؟!

شهرهای ملبورن و وین در معیارهایی همانند مراقبت های بهداشتی، سطح تحصیلات و زیرساخت ها باهم برابری داشتند ولیکن وین از نظر بهبود مداوم، دارای وضعیت بهتری بود و اولین شهر در این لیست شناخته شد. دیگر شهرهایی که در صدر جدول بهترین شهرها برای زندگی بودند، اوسکای ژاپن، کلگری کانادا و سیدنی استرالیا هستند.
شاید برایتان سوال باشد که آخرین شهرهایی که در این لیست قرار گرفته اند کدام ها هستند؟ داکا، دمشق و لاگوس آخرین شهرهای لیست مورد نظر می باشند. جایگاه وین تا سال 2019 قابل تغییر نیست ولیکن بعید نیست بعد از آن ملبورن بتواند جایگاه خود را مجدد به دست بیاورد. 
برای مطالعه اخبار گردشگری به روز و مهم، می توانید به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ملبورن, وین, تور مسافرتی اتریش, گردشگری, بهترین شهر برای زندگی ,
تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 17
نویسنده : admin

درباره پاتایا می توان گفت که نزدیک ترین شهر تفریحی ساحلی به بانکوک می باشد که از این رو دسترسی راحت و آسانی برای اکثر مردم دارد. در بین بسیاری از مردم چندان نام خوشایندی ندارد که البته نباید چنین باشد چرا که با کمی دقت می توان جاذبه های بسیار سالم و مهیجی را در این شهر ساحلی یافت. علاوه بر جاذبه های بی نظیر، شهر ساحلی پاتایا می تواند مقصد مقرون به صرفه ای برای اکثر قشرهای جامعه باشد. با این حال ما در این مطلب راهنمای سفر به پاتایا را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید در سفر خود به شهر زیبای پاتایا نهایا استفاده را ببرید. 

راهنمای سفر به پاتایا

اطلاعات ضروری پاتایا



:: برچسب‌ها: پاتایا, تور پاتایا, تور پاتایا پاییز 97, راهنمای سفر به پاتایا, قیمت تور پاتایا ,

تاریخ : شنبه 7 مهر 1397
بازدید : 7
نویسنده : admin

غذاهای خوش طعم و وسوسه انگیز فیلیپینی
یکی از کارهایی که باید حتما در سفر به فیلیپین با تور ارزان قیمت فیلیپین انجام دهید، خوردن غذاهای خوشمزه است!یکی از اصول گردشگری درست، چشیدن غذاهای هر منطقه ایست که به آن سفر کرده اید، فرهنگ و غذای فیلیپینی ها متنوع و دوست داشتنی است و شما عاشق تجربه فرهنگ و امتحان کردن غذاهایشان می شوید. فیلیپینی ها از اسپانیا، هند، چین و مالزی تاثیر گرفته اند و این تاثیر هم در فرهنگ و هم در غذاهایشان نشان داده شده است. 

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

10غذای فیلیپینی که هر کسی باید امتحان کند
بدون شک امتحان کردن این غذاهای خوش طعم فیلیپینی یکی از بهترین قسمت های سفرتان به این کشور زیبا خواهد بود. پس  قبل از سفرتان به فیلیپین به این لیست نگاهی بیندازید.
1.آدوبو
قطعا مشهورترین غذای فیلیپین آدوبو است. این غذای غیر رسمی فیلیپینی از گوشت خوک و یا مرغی درست می شود که در سس سویا، سرکه و یک عالمه فلفل سیاه و سیر له شده جوشانده شده است. آدوبو در فیلیپین یکی از معدود غذاهاییست که اصلیت فیلیپینی دارد و بعدها نامش اسپانیایی شده است. این غذا با برنج سرو می شود و هر خانواده ای در فیلیپین آن را با راه و روش خاص خودش درست می کند، به همین دلیل طعم  و مزه آن در هر قسمت از فیلیپین متفاوت است.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

2.لومپیا
اگر می خواهید یک ناهار خوش طعم فیلیپینی را تست کنید، لومپیا انتخاب خوبیست. لومپیا از غذاهای لذیذچین تاثیر گرفته است. در این رول ها ترکیبی از سبزی های خرد شده و گوشت ریز ریز شده قرار داده می شود. این غذا را با سس های خوش طعم میل کنید و تجربه خوش طعم ترین غذای عمرتان را داشته باشید. 

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

3.ایناسال
اگر از مرغ بریانی خوشتان می آید، عاشق این غذای خوش طعم فیلیپینی خواهید شد. فیلیپینی ها مرغ را با زنجبیل، علف لیمو و لیموناد فیلیپینی طعم دار می کنند و بعد مرغ را روی آتش برشته می کنند و بعد روی مرغ را با روغن چرب می کنند. این غذای خوش طعم با برنج و سس سویا سرو می شود. ایناسال یکی از غذاهای فیلیپینی است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

4.پانسیت
یکی دیگر از خوش طعم ترین غذاهای فیلیپینی پانسیت است که در واقع از غذاهای چینی تاثیر گرفته است. این غذای ساده نودلی است که با گوشت و یا سبزی سرو می شود. این غذا ممکن است به نظرتان ساده بیاید، اما طعم بی نظیری دارد که عاشقش می شوید. 

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

5.سینیگانگ
سینیگانگ یک غذای سنتی فیلیپینی است که طعم آن کمی ترش است. این غذا با اسفناج، بادمجان، گوجه، پیاز، زنجبیل و سس ماهی درست می شود. گوشت درون آن نیز انتخابی است و شما می توانید از سرآشپز بخواهید که این خورشت خوش طعم را برای شما با گوشت خوک، گوشت گاو، ماهی یا میگو سرو کند. این غذا با برنج یا به تنهایی مثل یک سوپ خورده می شود.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

6.کیک کاساوا
اگر دنبال یک دسر خوش طعم فیلیپینی هستید، کیک کاساوا بهترین انتخاب است. این دسر خوش طعم با آرد و شیر نارگیل درست می شود. این کیک معمولا روی ذغال پخته می شود، به همین دلیل طعم و مزه متفاوتی دارد و حتما از آن لذت خواهید برد. قسمت خوب خوردن این کیک این است که لازم نیست بعد از خوردنش عذاب وجدان داشته باشید ، چراکه ارزش غذایی این کیک بالاست و می توانید با خیال راحت از طعم آن لذت ببرید.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

7.آروز کالدو
این غذا هم از غذاهای اسپانیایی و هم از غذاهای چینی تاثیر گرفته است. اگر دلتان یک غذای سالم فیلیپینی می خواهد، حتما آروز کالدو را امتحان کنید. معنی لغوی این غذا "سوپ برنج" است. این سوپ با مرغ، زنجبیل، موسیر و گاهی اوقات با زعفران درست می شود. پس اگر دنبال یک غذای سبک و مقوی هستید، هیچ چیز بهتر از یک کاسه خوش طعم آروز کالدو نخواهد بود.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

8.چیچارون
این غذای سنتی از گوشت خوک سرخ شده درست شده است و کمی شبیه چیچارون مکزیکی است، اما تفاوتشان این است که در فیلیپین این غذا با سرکه نارگیل درست می شود. چیچارون یکی از مشهورترین میان وعده های فیلیپینی است. در طول سال های متمادی دستور پخت های جدید و متنوع برای این غذا ابداع شده است، اما هیچ کدام از آن ها مثل دستور پخت اصیل این غذا خوش طعم نیستند.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

9.لچون
لچون یکی دیگر از غذاهای خوش طعم فیلیپینی است که باید آن را امتحان کنید. این غذا که از غذاهای اسپانیایی تاثیر گرفته است،از گوشت خوک شیرین پخته شده است. اگر می خواهید یکی از مشهورترین و خاص ترین غذاهای فیلیپینی را تست کنید، باید دنبال رستورانی باشید که این غذای بی نظیر را سرو می کند.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند

10.کینیلاو
یکی از بهترین کارهایی که می توان در شهرهای ساحلی فیلیپین انجام داد، امتحان کردن غذاهای خوش طعم دریایی است. پس اگر به فیلیپین سفر کردید، حتما کینیلاو را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. این غذا گاهی اوقات خیلی ساده به صورت ماهی خام با سس سرکه سرو می شود، اما در بعضی از رستوران ها این غذا را با لیموناد فیلیپینی، سس سویا، میگو، پیاز و دیگر افزودنی ها درست می کنند که طعم بهتری دارد.
خوب آماده سفر به فیلیپین با تور ارزان قیمت فیلیپین و امتحان کردن این غذاهای بی نظیر هستید؟ پس با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و در ارتباط با ما باشید.

10 غذای سنتی فیلیپینی که هر کسی باید یک بار در زندگیش آن ها را امتحان کند



:: برچسب‌ها: فیلیپین, تور فیلیپین, غذاهای فیلیپین, غذاهای سنتی فیلیپین ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mehrparvaz و آدرس mehrparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
تشریفات عروسی
تشریفات صبور بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifatsabour.com

سقف کاذب
آذران فضانما ارائه دهنده انواع سقف کاذب پی وی سی
www.azaran.com


کاشت مو
موسسه کلینیک کاشت مو و زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور استانبول
آفر ویژه تور لحظه آخری استانبول
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
تور لحظه آخری آنتالیا
www.mehrparvaz.com

دستگاه لیزر
قیمت دستگاه لیزر
http://www.personageco.com

سئو وب سایت
بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
تخلیه چاه
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه سازی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

تشریفات عروسی
تشریفات عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

پله برقی و آسانسور
پله برقی فوجی
www.fuji-lift.com

مبلمان اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

hotels in tehran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

کلینیک جوانسازی پوست
نماینده رسمی تالگو
www.thalgoparis.com

قیمت مبلمان اداری
مبلمان اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

بهترین جراح بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

باغ و سالن عروسی
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری شرکت آذران فضانما
www.afn-furniture.com

عطر
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری
فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور مالزی
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net

گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی رایکا
www.rayka.design

کلینیک بتن
کلینیک بتن ایران
www.clinicbeton.ir

تشریفات عروسی
بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان